Je moet idd het goedkoopste bronzen pakje hebben, ookal zitten er 3 zeldzame 'kaarten' in de duurdere de meeste blijven een verkoopwaarde van 200/250 hebben. Je verkoopt 90% v/d keren ong 3/4 spelers (zeg ik uit ervaring, wellicht verkopen anderen meer) dat betekend dus dat je winst maakt van 200-600 per pakje en soms wel meer.
Voor een silver team raad ik Carrol helemaal af, speelt van geen meter. Jason Roberts speelt veel soepeler en scoort veel makkelijker. Is erg snel en wint op zilveren toernooien elk kopduel. Ook tegen goud kan hij aardig mee, al wint hij dan, logisch, minder kopduels. Hoeveel coins heb je beschikbaar voor verbeteringen Marcie? Want spelers als Ivanovic kosten nog geen 1,000 coins en spelen lekker, aangezien je bronzen players achterin hebt
En me trade pile is vol, maar morgen zal ik niet zo veel tijd hebben, en nu zijn pakjes nog goedkoop (ga vanaf donderdag avond weg, naar internationaal voetbaltoernooi, in koblenz) EN dan zijn de pakjes weer duurder, dus zou ik nu gewoon allemaal bronze kopen, en naar club sturen, en dan later op tradepile zetten?
Wel een goed idee natuurlijk, op de PS3 zit je neem ik aan? Maar in bronzen pakjes zitten altijd fitness kaartjes, en die kan je zo voor 200 kwijt, dus koop je pakjes voor 200 dan heb je dat er meteen al uit Weet iemand hier hoe Jones IF speelt? Ik zoek nog een beer van een spits voor als ik een aanspeelpunt mis
Net een redelijk brons pakje, gekocht voor 250, kreeg 200 coins, en fitness kaart, en contracten. dus haal hier misschien wel 750 winst uit (alleen al uit dit pakje) pak nu al me 10e pakje uit, heel me club staat zometeen vol, weet iemand een tip hoe je al die spelers,contracten, badges in 1x naar de tradepile zet, of moet je dat kaart voor kaart doen?