1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je beter 4-4-2 kan gaan spelen gomezIf is opzich snel doelijk schot en zo kannje combineren, en voorzetten kan ook ,ey opkomende ribery en robben

2. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achjah heb nog een dag om te beslissen. Ik ga Samba wel missen:mad:

3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Robben en Ribery op RM en LM zet zijn ze wel stuk minder gevaarlijk. Sowieso linksbenig op RM en visa versa lijkt me zeer onhandig. Dan zou ik toch voor 4333 gaan.

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    4-3-3-3? Nieuwe formation? :+

Sorry, moest even. :9

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig mag je met 13 spelers, maar dan zonder keeper8)

6. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

7. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist in een 4-3-3 heb je de voorzetten nodig, in een 4-4-2 kan je naar binnen komen en schieten, lijkt mij:)

8. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor schade ga je aanrichten bij de tegenstander met je LM en RM? Ik speel met een LM en RM en die 2 geven alleen voorzetten hoor. Die komen amper naar binnen. Alleen N'zogbia komt wel is naar binnen, maar daar zorg ik zelf voor door 1 2 aan te gaan met Bent en dan bent naar de buitenkant te sturen.

9. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, dat ligt er toch ook aan wat je er zelf mee doet? Je kan moeilijk verwachten dat je LM en RM zelf naar binnen lopen en hem de kruising in jagen.

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als jij Ronaldo / Messi of TOTY Nani / Bale hebt als LM en RM ... dan kan jij redelijk gevaarlijk zijn. Inform spelers hebben altijd een streepje voor en zorgen altijd voor onvoorspelbare momenten. Schoten op doel die er ineens in vliegen bijvoorbeeld. Toch zijn LM / RM spelers altijd meer van de voorzetjes ... je kan ze zelf ( opstelling wijzigen ingame ) zo dodelijk maken als je wilt.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ronaldo is op elke positie gevaarlijk 8).

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog wat gespeeld en nog steeds geen coins en de stats worden ook niet bijgewerkt.meer mensen last van?

Ik heb inmiddels al 13x gescoord in 4 wedstrijden met uberhero TOTY Gomez,maar hij staat nog steeds op NUL!!

13. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel op het moment met een BPL team, al heel wat absolute topteams mee ingepakt.

In de spits kan ik IF Odemwingie echt aanraden, is eigenlijk een veel goedkopere versie van IF Bent... die maar heel weinnig voor hem onder hoeft te doen.

Daarnaast is IF Ramires met zijn 86 pace een erg fijne CDM.

In de verdediging is IF Samba echt een held, de combinatie van:
    - 1.96 meter
    - 80 pace
    - 89 Defending
    - 91 Heading

maakt hem het perfecte wapen tegen een type Drogba.

Ben nog bezig met een Seria A team, maar deze is nog under construction.

14. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus TOTY Gomez speelt heerlijk? Dat is wel goed nieuws kan ik ook voor 'm sparen:)

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt echt fantastisch...kopsterk,snoeihard schot,is echt snel en fysiek echt BERESTERK!!!Alleen jammer dat zn stats nog op 0 staan bij mij,net zoals Gotze op CAM,heeft er ook al 5 inliggen in 4 wedstrijden.En Ya konan 82 versie speelt ook goed,heeft er maar 4 gescoord maar heeft al een assist of 9 gegeven.Topteam heb ik.TOTY Subotic en Hummels zijn ook toppers op CDM TOTY Vidal ook top,degene die me het meeste tegenvalt is TOTY Lahm

Ik heb Gomez voor 158K in een 4-1-2-1-2 versie gekocht.Ze staan er niet heel veel op,op dit moment zelfs maar 1 in 4-3-3 formatie voor 210K buy now

TOTY Bent speelt echt wel stukkie beter hoor,fysiek veel sterker en kopsterk ook velen malen beter.En zelfs dribbelen vind ik met Bent stukken beter dan met Odemwingie,die heb ik toen na 5 wedstrijden weer op trade gezet.Heb jij wel al met TOT Bent gespeeld?(dit zijn mijn bevindingen he!!Als jij hem wel lekker vind spelen is dat toch prima?)

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  16. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Misschien ga ik dan ook wel een Bundesliga team maken. Alleen zie ik de TOTY Gomez er maar 1x opstaan, voor 200k + nog wel. Voor hoeveel heb jij hem gekocht?

17. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @dannyn1972

Dat is zeker prima ;)

Qua stats en hoe hij speelt vind ik Odemwingie iig een spits met een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Om ze even te vergelijken:

Pace: Bent 90 - Odemwingie 90
    Shooting: Bent 87 - Odemwingie 84
    Passing: Bent 57 - Odemwingie 70
    Dribbling: Bent 83 - Odemwingie 82
    Heading: Bent 83 - Odemwingie 80
    Height: Bent 180 cm - Odemwingie 182 cm

Bent is wel iets beter, maar voor mensen met een kleiner budget kan Odemwingie zeker een goed alternatief zijn. Al blijft het natuurlijk allemaal bespeler afhankelijk :p

@ Banweezy

Zijn gemiddelde verkoopprijs ligt rond de 165K.

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    158K

IF Pedro,maar die kost 150K anders de IF 86 versie van Mata die heb je voor 80K ofzo

19. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat meer snelheid wil hebben zou ik zeggen: Di Maria
    Voor meer passing/dribbling/Shooting is IF/TOTY Mata een goede optie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina