1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je de stats vergelijkt, stats zeggen niets:)

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Heb maar weer een BPL team gemaakt en Agonlahor is zo grappig goed gemaakt haha xD

3. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stokpaardje \o/

Ingame stats wel. En ook daar is het verschil niet heel erg groot.

Het was maar een suggestie van mijn kant, vind hem erg fijn spelen thats all, heb geen aandelen in die man hoor :{;)

4. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem zelf ook lekker spelen, daar niet van:)

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik verkoop net mijn BPL team in 4-1-2-1-2 posities. Toevallig nog interesse in de TOTY Soldado of Puyol? De rest heb je volgens mij al.

6. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    puyol net verkocht en soldado heb ik helaas niet nodig sorry

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    TOTY Gomez zal wel erg fijn zijn aangezien niemand hem verkoopt, haha.
    Heeft iemand hier ervaring met TOTY Llorente? Hoe speelt die? Ik heb nu TOTY Falcao, Soldado voorin gehad alleen die vond ik allebei te slap. Ik wil een sterke spits.

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Llorente is de enige samen met Luis Fabiano.

Kanoute ook,maar die is echt TE traag

O het hoeft niet perse uit Spanje te zijn...Tja Gomez is fysiek echt de sterkste waar ik mee gespeeld heb,sterker nog dan Drogba.Bent is ook sterk

in de verdediging of op doel een gevaar voor jezelf idd
    Op dit moment helemaal geen TOTY Gomez op de Trade.Degen die de coins hebben moeten hem echt asap kopen.Iedereen die Drogba al een baas vind is going to LOVE Gomez much more

Ja daar zijn de meningen over verdeeld.Je hebt in ieder geval wel een CAM nodig die snelheid heeft,want je moet de hele flank bestrijden,dus Ozil zal wel voldoen.Vd Vaart,Sneijder zullen niet goed tot hun recht komen in een 4-2-2-2 formatie

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse in Valdés met 4-3-3 formation en 31 contracten? :)

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij speelt ook Ultimate team.
    En hij wil weten of özil in een 4-2-2-2 Opstelling(De Up versie dus die van 84) Fijn is.

Alvast bedankt

Edit : Oke bedankt danny zal et em zeggen
    EEn aanval met Soldado en Luis fabiano/Benzema/Adabayor
    Wie zou hij moeten pakken.

11. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas tegen Llorrente gespeeld. Samba kreeg hem niet vaak van de bal af dus met de strength zit het wel goed. Koppen is ook ziek bij hem.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het de gewone versies zijn,zou ik persoonlijk voor adebayor en benzema gaan.
    Samen met Ozil heb je top chemie!Dan op CDM Lass Diarra en Alonso en andere CAM Kaka(dit is de duurste,kost ongeveer 26K).Super aanval en middenveld.

Dit heb ik ook soms...soms heb je van die wedstrijden dat ze er zo doorlopen met een paar 1 tweetjes,wel sportief van je dat je niet gequit hebt.

Naast Soldado moet je de snelste pakken,dus ik denk dat dat Benzema is!

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, momenteel haat ik FIFA echt. Ik werd net keihard verslagen door iemand met 7-0... Ik weet niet wat mijn team deed hoor, maar hij hoefde maar vijf keer te passen en hoppatee, hij was door mijn verdediging heen.

Continue moest ik elke keer met mijn eigen spelers naar de bal rennen. Waarom doen je eigen spelers zo achterlijk weinig? Als ik elke keer met LB naar de dichtstbijzijnde speler switch, kost het me elke keer teveel tijd om naar de bal met de speler te lopen en tegen de tijd dat ik er ben is de bal alweer bij een andere tegenstander... Iemand tips om dit te voorkomen? (LT) + (RT) + (A) vind ik geen fijne manier om te verdedigen. Wel druk ik continue (LT) + (A) of (LT) + (B) in om de bal af te pakken. Dat lukt dan wel, maar dan moeten mijn spelers niet elke keer stilstaan in het veld. :F:

En alle spelers hadden 99 FIT, dus het lag niet aan hun fitness dat ze sloom waren...

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft Soldado al gekocht.
    Evenals Keita en Busquets als CVM. Kaka is voor hem te duur denk ik. Daarom hij wil of Adabayor of Benzema Of luis fabiano.

Wie zouden jullie dan pakken.(en hij speelt ook op ps3.)

15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de computer laten verdedigen. Dit doe je met (B). Dan loop je met je eigen speler naar de speler waar je tegenstander hem waarschijnlijk naar toe wilt spelen. Dan onderschep je hem dus altijd!!

Weinig mensen gebruiken deze techniek, maar ik vind hem overheerlijk _O_

16. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net twee heerlijke vrije trappen er in geschoten. Stonden helaas niet tussen de match highlights(weet niet of ik goed schrijf).
    in die wedstrijd had ik 10-0 gewonnen online.

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is op de playstation 3 toch Rondje, dan ben je zelf 1 maar zet je met een 2e speler die de computer bestuurt druk?

Ik vind dat geen fijne tacktiek. Zo zal de tegenstander er nog makkelijker door heen komen. omdat je 1 speler naar voren stuurt eigenlijk(naar de man toe) en dan ligt er een gat, als ze een beetje goed zijn ben je 'genaaid'.

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ;) Want meestal pakt de computer die man wel aan :)

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deed het eerst ook. (online gewoon) kreeg toen veel tegendoelpunten omdat me verdediging open lag. als je een beetje goede tegenstader hebt tikt hij de computer weg en heeft hij dus vrij spel+ruimte in je verd

20. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand voor hoeveel je een Drogba 4-3-3 formatie kwijt kan, maximaal:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina