1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je toevallig op de ps3?
    Dat balbezit snap ik nooit zo goed, je laat je tegenstander niks creeren omdat je zelf rond tikt. maar zelf creer je dan toch ook geen kansen?

Of kan iemand dit proberen uit te leggen hoe je op balbezit speelt?

En als je een coach pakt met contracten +3% bv wat doet hij dan?

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tuurlijk wel. Je speelt op balbezit maar valt natuurlijk wel aan. je tikt rond en zodra je een opening ziet pak je die meteen. Maar als zij de bal hebben verover je hem zo snel mogelijk terug en doe je dat tikkie terug even. Creeër je wat rust en tik je rond totdat je weer een opening ziet!

Coaches met 3% contracten zorgen dat als je een contract gebruikt je 3% van het aantal extra krijgt. Coach hoeft alleen in je club te zitten en niet in je squad. Als je er dus tien hebt met 3% dan krijgt je dus 30% extra contracten!

3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi team man, chapeau!

Ik heb gister 3 potjes met mijn nieuwe team gespeeld. Dirk scoort 4 keer waarvan twee tegen een 89 IF Lloris _O_

IF Ivanovic en IF Toure spelen heerlijk in de verdediging. Snel, (kop)sterk en een heerlijke tackle _O_

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie dat de beste opstelling is als je niet echt goed bent in verdedigen? Ik speel nu 4-3-3, maar is het misschien handiger om vijf man in de verdediging te hebben staan? 5-3-2 bijvoorbeeld?

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz was ook nooit goed in verdedigen maar ben steeds beter aan het worden (meeste goals tegen zijn stomme fouten of gewoon echt goed spel vand de tegenstander nu) 5 verdedigers helpt maar persoonlijk vindt ik 2 cdmtjes erbij een stuk beter omdat die een eerste linie zijn.

Maar het is vooral kijken wat je fout doet en dat verbeteren. Ik hapte vaak veels te snel en of kreeg een hoop dieptepassen die je al een half uur aan zag komen te verwerken. Nu ik minder snel hap en vaak met mijn cb meeren met de weglopende spits weet de tegenstander vaak niet wat hij moet doen. Ze hebben alle vrijheid maar twijfelen omdat ik niet kom en intussen staat dan een IF Diarra of IF Alonso ernaast weer en die zijn toch wel erg sterk.

pkager : ben benieuwd. Moet alleen even nieuwe fifa cd want deze zitten gewoon drie scheuren in (met twee deed hij het nog)

6. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.

Altijd als ik dit doe, gaat het in het begin goed. maar na ong 5-10 minuten raak ik bal kwijt en krijgen ze meteen een kans.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Op je eigen helft gewoon geen risicos nemen en op zijn helft iets meer en gewoon elke kans die je hebt afronden!

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Soms koop ik contract kaarten van 26 voor 500 of 600 en nu heb ik ze hard orig. En staan ze op 1100 :confused:. En dus koop ik pakjes voor de contract kaarten maar krijg er niks bij :mad:. Alleen maar rput wat er in zit.

9. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.
    Ik doe gewoon mijn eigen style heb ene 81 rated team, net 2x in finale waarvan 1 gewonnen, de ander kansloos met 5-2 afgemaakt maarja hij had iedereen uit BPL iF...xD

10. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips over welke CM's te gebruiken in een 4-4-2 in een Bundesliga squad? Zat zelf aan Sahin en Vidal te denken, maar Götze heb ik ook goede dingen over gehoord:)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vegeta, is dat echt zo met die coaches en die contracten? Kom vaak contracten te kort en misschien moet ik dan maar heel trainer met contract +3% in me club gooien!

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja is echt zo. Daarom sparen Mesen ook vaak alle trainers, ik ook altijd. :thumbs:

13. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik speel op ps3.
    En inderdaad, als je zelf +60% balbezit hebt dan krijgt de ander veel minder kansen en zal hij uit zijn spel raken en ongeduldig worden. Je moet veel oefenen wil je dat kunnen, en hebt de juiste spelers nodig.
    Ik speel het liefst 4-3-3 omdat de buitenspelers dan vaak aanspeelbaar zijn, en je aan de zijkanten ook nog 2 middenvelders en 2 backs hebt die je kunt aanspelen.
    Ik probeer zo snel mogelijk op de helft van de tegenstander te komen en speel de bal vooral rond op mijn middenveld, backs en buitenspelers.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ahhh fuck. Ik verkocht steeds me trainers weer. Ga er maar is een paar in slaan!

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel ook graag op balbezit op de helft van de tegenstander en je merkt vaak dat ze geirriteerd raken. Gebeurd het andersom geeft ik ook als een gek druk en onstaat er veel ruimte. moet leren dat niet te doen :)

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dit deden tegenstanders ook wel is tegen mij, maar ik deed dat gwn niks met mijn spelers, niet sprintne ofsow.

en op een gegeven moment was hij uit zijn spel, leverde hij alles in en kon zo met gemak 3-0 winnen.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik probeer vooral rond te tikken tussen me Driehoekje Diarra, Alonso en Xavi. (CDM CDM EN CF) en dan af en toe terug naar me defense en dan oppeens via de flanken versnellen.

Zoals ik al eerder zij. Formatie en Manier van spelen moeten overeenkomen met elkaar maar het moet ook zo zijn dat jij van die stijl houdt en je er ook aan houdt!

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ik net Mats Hummels 84 voor de prijs van een 85:mad:

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zuur,
    heb net even 3 trainers gekocht met allemaal 3% contract 1 omdat die bij me selectie nog moest, en de andere 2 om elke keer een contract meer te krijgen.

Heb Higuain CAM gekocht voor 10K weet niet of dat duur is maarja had hem nodig.

Wat is naar jullie ervaring een fijne CB uit spanje die snel is?

20. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn Pique en Pepe een van de snelste uit Spanje. Misschien met al die nieuwe IF's dat er eentje bij zit met meer snelheid, maar dan moet je even op de markt zoeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina