1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als 11 chem is speelt hij denk ik wel lkker.

Heb jij nog tips hoe ik winst kan maken met handelen? Welke opstelling? Wel of geen 59' en wat ik bij search moet intypen?

Bedankt

2. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    11 Chemistry heeft 0,0 extra positieve invloed ivm 9. Dit is bevestigd door mensen van EA zelf.

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ Krommetje

Haha, da's toevallig: ik heb net besloten om voortaan 4-2-2-2 te gaan spelen! Lavezzi ga ik zeker halen. Die gozer is zó snel hè! _O_

Eerst nu maar even mijn BPL team verkopen!

@ marcie

Ja, ik kies altijd voor de formation (4-3-3 voorheen, nu voortaan 4-2-2), anders krijg je teveel met allemaal verschillende formations. Ook zit ik de max BIN price op 2500 - als voorbeeld - en dan heb je er misschien drie ofzo en dan kijk ik welke de meeste contracts heeft en die koop ik dan. Ik koop vrijwel altijd BIN omdat ik geen zin heb om te wachten. :9

4. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het nog niet allemaal.

Moet ik bij search iets invullen op geld na, dus bv 4-3-3 en dan uit de BPL?
    En moet ik de 59' methode doen?

Alvast bedankt

5. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kies één speler en handel daar in, handel vooral in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 opstelling, die worden veel gekocht. Zo deed ik het altijd, weet nu alleen geen speler die goed verhandelbaar is.
    Gewoon kleine winst van 500 is al goed, als je dat 10x doet in een uur heb je toch 5k winst;)

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goed Serie A team? Ik heb momenteel 16k coins, maar ik heb nog veel BPL spelers te koop staan en ze staan er net zeven minuten op en ik heb nu 13k ontvangen. Over een klein uurtje zijn ze allemaal wel verkocht denk ik. :D

@ marcie

Ik snap jou ook niet helemaal. Ben je op zoek naar spelers voor je eigen team of ben je op zoek naar spelers om die met winst weer door te verkopen?

@ Krommetje

Wat raad je me aan voor een Serie A team? 4-2-2-2 of 4-2-1-2-1?

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serie A: 4-2-3-1 ;)

8. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste 4-2-1-2-1 bestaat niet het is: 4-1-2-1-2.
    ik zal toch 4-2-2-2 doen aangezien dat goedkoper is.

9. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handelen.
    Maar weet nie hoe(59'methode) in wie, en voor hoeveel. Ik kijk morgen bij tradepile wel wie er te koop worden gezet denk dat dat beste is.

10. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip 1. doe heel veel de zelfde spelers in je watch list kijk voor hoeveel ze weg gaan.
    tip 2. kijk of je ze voor goedkoper kan kopen.

11. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en dan toch bij de 59' methode of gwn bv land, competitie invullen en ook zijn positie? Dus vantevoren bedenken in wie ik ga handelen? Die opzoeken, en kijken voor heoveel ze weggaan?

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje? :)

13. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja of je ga eerst naar de 59 gewoon.
    dan kijk je en meestal denk je zelf wel deze is goedkoop.
    dan doe je er 10 ofzo in kijk je voor hoeveel ze worden verkocht.

je moet de markt leren kennen.

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Geloof me, het heeft nu echt geen zin meer om te handelen, van af het moment dat Fifa 11 UT net uit was kon je echt goed handelen tot ongeveer een half jaar daarna, toen begon de prijzen een beetje te schommelen en toen de TOTY's uitkwam lag de hele markt op zn kop.

Spelers zie je nu voor heel verschillende prijzen weggaan, vroeger handelde ik altijd met Mikel, kocht ik hem voor 1k ongeveer en verkocht hem elke keer voor ong 2/3k, daarna steeds met duurdere spelers handelen, nu kan dat niet meer.

Ik zou gewoon teams maken met het geld dat je nu hebt en als eind dit jaar Fifa 12 uitkomt weer gaan handelen, en dan moet je geen potjes gaan spelen op het begin maar alleen maar gaan handelen, als je dan later wat rijker bent heb je er veel meer plezier aan.

15. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan pas kopen? Of kopen en dan kijken voor hoeveel ze werden verkocht?

16. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4-2-2-2, Je hebt geen spelers die op RM en LM heel lekker spelen. 4-2-3-1 kan ook wel, maar ik vind het lekkerder met Cavani en Eto'o voorin dan met één spits, die twee kunnen heerlijk combineren;)

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Bedankt, ga het toch proberen ookal is het maar 500 coins per ding ben ik tevreden.

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet echt eens stoppen met je 59' minuut obsessie. Zolang je geen verstand hebt van de algemene prijzen (En dat lijk jij niet te hebben) gaat dat toch niet werken;)

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, hoe kan ik dan verstand van die prijze. Krijgen? En hoe kan ik dan geld verdienen( zonder potjes te spelen)?

20. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe je verstand van prijzen kan krijgen is 24/7 op de markt kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina