Nja, ik en vast wel nog een paar hier speelden/spelen UT al van de Release, als je dan altijd spelers koopt en verkoopt dan weet je op gegeven moment de prijzen vanzelf wel, ik heb wel een tip voor je die je misschien veel geld gaat opleveren maar waardoor je misschien ook veel geld gaat mislopen:
Als jij een speler ziet, ik zeg maar bijv Seedorf ziet voor 2k en stel jij denkt dat het een koopje is en je wilt hem meteen kopen, doe het dan niet, voeg hem toe aan je watch list en kijk zo snel mogelijk voor hoeveel hij gemiddeld op de markt staat, aangezien seedorf voor ong 800/900 weggaat zou je dus ong 1k verlies maken, nu het nadeel: stel je ziet 85 Nasri voor 20k staan, je denkt weer dit is een koopje, je voegt hem toe aan je watch list en ziet dat ie voor 35k weggaat, jij dus meteen terug en dan zie je jammer genoeg dat ie al verkocht is. Hier loop je dan wel mooi 15k mis.
Dit zijn dan wel 2 voorbeelden wat ik meegemaakt heb maar het was wel een paar maandjes terug dus de prijzen die hier nu staan kloppen niet.
Kortom, het beste is als je de markt kent, en als je die niet goed kent raad ik je deze 'tip' aan. Hierdoor zal winst maken iets moeilijker worden, maar je maakt iniedergeval geen verlies. Uiteraard wel alles op de 59'minute
Laatst bewerkt: 26 jun 2011