1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld verdienen is makkelijk ;) Je koopt Samuel voor 1000 ( heel goed zoeken ). En dan zet je hem er voor BIN 1900 op. En weg is ie ;) Elke keer 900 winst :)

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nja, ik en vast wel nog een paar hier speelden/spelen UT al van de Release, als je dan altijd spelers koopt en verkoopt dan weet je op gegeven moment de prijzen vanzelf wel, ik heb wel een tip voor je die je misschien veel geld gaat opleveren maar waardoor je misschien ook veel geld gaat mislopen:

Als jij een speler ziet, ik zeg maar bijv Seedorf ziet voor 2k en stel jij denkt dat het een koopje is en je wilt hem meteen kopen, doe het dan niet, voeg hem toe aan je watch list en kijk zo snel mogelijk voor hoeveel hij gemiddeld op de markt staat, aangezien seedorf voor ong 800/900 weggaat zou je dus ong 1k verlies maken, nu het nadeel: stel je ziet 85 Nasri voor 20k staan, je denkt weer dit is een koopje, je voegt hem toe aan je watch list en ziet dat ie voor 35k weggaat, jij dus meteen terug en dan zie je jammer genoeg dat ie al verkocht is. Hier loop je dan wel mooi 15k mis.

Dit zijn dan wel 2 voorbeelden wat ik meegemaakt heb maar het was wel een paar maandjes terug dus de prijzen die hier nu staan kloppen niet.

Kortom, het beste is als je de markt kent, en als je die niet goed kent raad ik je deze 'tip' aan. Hierdoor zal winst maken iets moeilijker worden, maar je maakt iniedergeval geen verlies. Uiteraard wel alles op de 59'minute

Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  3. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, zal wel gaan proberen morgen. Maar heeft handelen nou nog wel zin of niet meer?

4. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat een nee word. Je kan beter gewoon potjes spelen en daar je coins mee verdienen. Dat gaat nu vele malen sneller.
    Je verdiend nu eenmaal niet meer 100k per dag. ( of 550k wat me 1x is gelukt:+)

5. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    550k op een dag!?
    zeker geluk gehad met een goud pakje of niet?:x

6. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niets met pakjes. Ik heb nog nooit iets uit pakjes gekregen.

Dat was ergens in het begin op een zondag. Het was denk ik de drukste dag ever op FUT en ik kocht dit in :
    Brons healing 200-400
    Silver healing 200-600
    Gold healing 200-1000

En ik verkocht alles Buy Now
    Brons:800
    Silver:1200
    Gold:1500-2000(lag er aan welke het was)

7. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat toch over handelen.

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 23k coins. Iemand die een goed Serie A team weet? Ik wil sowieso Nesta, Krasic, Cambiasso, De Rossi, Lavezzi en Hamšik gebruiken. Ik hou het bij 4-2-2-2 i.p.v. 4-2-3-1 zoals Lukiee aanraadde, want ik vind voorin twee attackers toch fijner dan ééntje. :)

Is Eto'o i.c.m. Lavezzi (wel veranderen met CF > ST kaartje) een goede keuze?

9. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet LAvezzi als CAM neerzetten. Krasic past niet in een 4-2-2-2 he;)

10. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom adviseer je om Lavezzi als CAM te gebruiken? Toen ik eergisteren keihard werd geownt door Lavezzi gebruikte de tegenstander hem als spits volgens mij...

EDIT: Net een Cambiasso met 46 contracts voor 1600 BIN (!) gekocht! :lol:

11. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij geowned word door een Lavezzi die in de spits staat betekend dat toch niet dat hij niet lekker is op CAM? In de spits heb je voldoende mogelijkheden, op CAM niet.

12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in! Ik heb nu 35k coins. Als ik Eto'o koop, hou ik dan nog genoeg over voor de rest? Ik heb nu: Cambiasso, Nesta en De Rossi.

Ik moet nog een goede LB vinden. Ik zat te denken aan De Ceglie, maar die heb ik al eerder gehad en die vond ik niet erg fijn spelen...

Is Yuto Nagatomo een goede RB?

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RB zanetti!!!! En als cam Micoli!! Van palermo. Ik zweer het je die is zo fijn!!

14. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok bedankt voor de tip!

EDIT: Volgens FUT 11 info bestaat Micoli niet? :confused:

EDIT (2): Oh haha, het is Miccoli, niet Micoli! Maar een CF > CAM kaartje bestaat toch niet omdat CF attacker en CAM midfielder is? Kan ik Miccoli dan niet beter een ST maken?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    CF > CAM bestaat gewoon hoor ;).

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, damn, dat wordt dan lang zoeken... Die CF > CAM kaartjes zijn echt onvindbaar.

Anyway, Lavezzi staat niet eens te koop in 4-2-2-2 formation. Hoe moet ik er nu aan komen? Andere formation kopen en 4-2-2-2 kaartje kopen? Of zijn 4-2-2-2 kaartjes duur? Geen idee aangezien ik pas sinds vandaag 4-2-2-2 speel.

EDIT: What the fuck?! 4-2-2-2 kaartjes worden voor minstens 10k aangeboden! :mad:

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20

Mooiste goal sinds lange tijden, wow !!

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Backheel is een hakje...

19. Victor.