1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje maar al je dan moet kijken of hij goedkoop opstaat is hij web bij 59 en moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen of gewoon 5 spelers bij watchlist?
    Bedankt

Luukie bedankt

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja je moet elke keer opnieuw kijken, maar ik deed dit met autoclicker dus het was een minuut werk.

3. iEzra HD

iEzra HD Alleen FTG en FCB!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook met Cheat Engine doen veel sneller.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb nu dus dit team in elkaar gezet.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ki07lSyOba5Wv

Nu speel ik regelmatig tegen een vriend van me die een compleet IF Frans team heeft, de TOTY versies. Heb al 4x achter elkaar verloren met 1-0. Costant knal ik op zijn keeper ( Lloris van 89 ) en hij krijgt één lullig kansje en het is raak. Fysiek is dit een super-team en kan je tegen alles opboxen. Het Franse team daarintegen is heel-heel-erg snel. Gemiddelde PACE van 88~90. Mijn verdedigers kunnen dit ook niet bijbenen en worden vaak finaal overlopen.

Kan iemand mijn team even bekijken en een schatting doen hoeveel coins ik kan "terug" verdienen? Ga denk maar een stel TOTY Spanjaarden bij elkaar kopen. Of gewoon even kijken op welke vlakken ik de boel kan verbeteren? IF BENT? TOTY Nasri IPV Lampard?

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren potje tegen Banweezy gespeeld...1-1...ik had de iets betere kansen en knalde nog een keer op de lat,maar was wel een rommelig potje.
    @ Banweezy:Maar het is me duidelijk geworden dat TOTY Gomez bij jou geen potten breekt.Bij mij heeft hij de eerste 4 wedstrijden 13x gescoord,maar dat werd helaas niet geregistreerd om een of andere onduidelijke reden,en nu heb ik inmiddels 8 WEL geregistreerde wedstrijden gespeeld en 19 x gescoord...dat is 32x scoren in 12 wedstrijden_O_

Ik heb IF Ya Konan er naast staan die is lekker snel en geeft veel assists en heeft er zelf ook 6 in liggen.Net zoals robben op RM,heeft er ook 6 inliggen in 8 wedstrijden.

Tegen jou speelde ik na lange tijd weer met mn Barclay team,vandaar dat het af en toe nogal rommelig was denk ik?..:D

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jij gemaakt heb dan denk ik?:F:...zit er wel lekker in.

Sh&#$...sorry khad ffies moeten editten

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    handig om hier neer te zetten, dan zullen er nog veel Samuels voor 1000 opstaan :lol:

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vanochtend nog 1 gekocht voor 1100 ;)

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staan er voor 1300 a 1400 op,is niet echt handel.
    Je kunt beter op Formatie zoeken,zeker op 4-1-2-1-2
    Daar kun je met veel spelers erg goeie winst maken.Bij de bekendere spelers zeker wek.Ik heb met malouda,luiz,Richards al zo'n 2 a 3K per speler winst gemaakt.

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de computer begrijp i dan? zoja mag ik hem ook of hoe ben jij er aangekomen?

Wat is dat precies en waar kan ikhet vandaan halen?

Haha, ok bedankt.
    even over die Samuel, ik speel op de ps3 daar liggen de prijzen wat hoger.

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met een Full Brazil team? Heb al BPL, Bundesliga, Liga BBVA en Serie A gehad. En wil wat nieuws. Iemand tips?

12. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betekend dit ook dat je ons niet meer heel de tijd gaat adviseren een Serie A team te pakken:)

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#fhYdcG9Mba5Y0

Mijn nieuwe team, moet alleen Subotic nog kopen en Vidal 4-4-2 maken. Het enige probleem is dat Subotic 4-4-2 er gewoon nooit op staat voor fatsoenlijke prijzen, hetzelfde als met Vidal.
    En ik heb ook al 20k kwijtgemaakt door de verkeerde Hummels te kopen:mad:

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Subotic TOTY 83 versie heb je voor 37K,maar niet in 4-4-2,in die formatie staat hij er niet op.Ik heb hem in 4-1-2-1-2 formatie voor 43,5K gekocht.Overigens is mij opgevallen dat TOTY gomez niet rendeerd in een 1 spitsen systeem met flankspelers.alleen in een 4-1-2-1-2 systeem en ook wel in een 4-4-2 systeem.Ik heb nu meerdere malen tegen een TOTY bundesliga team gespeeld met Gomez en kreeg slechts 1 goal van hem tegen door een benutte penalty.Gisteren tegen Banweezy maakte hij ook geen kip klaar,terwijl ik al 32(waarvan er helaas 13niet geregistreerd werden,ik kreeg ook geen coins erbij toen..erg vreemd) x in 12 wedstrijden met hem gescoord heb.

Subotic is overigens echt een baas,of Gomez is the man of the match of Subotic..steevast

staat er nu een op loopt over 28 minuten af.Het geboden bedrag is nu 650...misschien heb je geluk

14. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 36k over om Subotic te kopen, gaat helaas net te weinig zijn:mad:

Maar TOTY Gomez is dan de eeste waar ik voor ga sparen:)

15. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu cheat engine 6.1 maar dan moet je zoeken, en bij 1 duurt het al iets van 15 minuten, en bij 2e ook wel iets van 10? is dit normaal?

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het niet op die manier. Het ging mij er om dat hij dacht dat het een backheel trick was... :+

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt lekker naast Torres?

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Anelkaa :D

Ik had toen ik nog speelde met m'n BPL team LS Anelka en RS Torres, speelde echt heerlijk.

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit net een vermaelen met 25 contract voor 950BIN weg.. shittt

20. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kostten contracten nu mensen? Heb een paar dagen niet gespeeld dusja:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina