1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dr net een paar gekocht voor 500. Dat was het goedkoopste wat ik deze week gezien heb. Gister avond waren de goedkoopste rond de 700 each.

2. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goudencontracten op de ps3 die van 80 rond de 650....

Heb net 2 spelers gekocht voor handel. (speel op ps:cool:

Fellaini Dacht dat hij voor meer dan 1500 wegging, dus heb beetje verkeerd ingeschat(kan je van leren) had hem gekocht voor 900, en heb er maar voor 1100BIN opgezet.

Milner In 4-2-2-2 voor 1000 gekocht, en de goedkoopste die je ziet is 2100 en dan niet eens in 4-2-2-2 dus heb hem er voor 2100 opgezet. als ik ze allebij verkoop heb ik 1900 geinvesteerd en 3200 terug, toch mooi:D

3. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel 90 contracten he:)

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    90 contracten,vanaf 750 a 800

5. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ok, hartstikke bedankt;) Ga eens met mijn nieuwe team spelen

Als Gomez (IF1) Al zo goed speelt hoe moet de TOTY dan wel niet zijn:) tweede wedstrijd en hij heeft al 5 goals gemaakt.

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het was echt een drama, haha. Ik was ontzettend slecht en het was inderdaad erg rommelig. Het gaat inmiddels steeds beter en IF Gomez is wel echt heel fijn. Moet hem alleen even op de juiste manier gaan gebruiken. Binnenkort maar weer eens een potje doen!

7. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja de meesten weten al wat ik ga zeggen:D

Saha:D!!!

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net toevallig dat je ook bij Search kunt zoeken naar ballen, maar waarom worden Jabulani's voor meer dan 300k aangeboden? Ik heb zelf de Jabulani uit een pakje gekregen ooit. Is het verstandig om 'm te proberen te verkopen? Want welke gek betaalt 300k voor een bal? :eek:

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is wss voor zo een glitch ;)

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb stadion kokoto, maar wat doen stadions? en is het een serieus te overwegen optie om een beter stadion te kopen?

inmiddels 3 van de 4 spelers vekocht(voor te handelen en bij elkaar zo een 2000 winst, is niet veel maarja het is een begin)

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morale +3. ;)

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Lukiee

Welke glitch dan?

@ marcie

Volgens mij is het stadion niet zo belangrijk, maar zelf ben ik een perfectionist, dus elke keer als ik van team wissel, koop ik ook het tenue en de badge van een goede club uit die competitie. Ik speel nu weer met een Serie A team en ik heb de badge van Inter en de tenue's van Inter gekocht. Je ziet bijna altijd teams die gewoon een of andere onbekende badge en tenue gebruiken, maar ik vind dat zo lelijk. Speel je met een geweldig Spaans team en dan heb je een badge van de Orlando Pirates en het tenue van CSKA Moscow (zoals ik gisteren online zag). :+

Alleen moet ik Camp Nou nog even verkopen aangezien je daar best nog wat voor kan krijgen. Volgens mij had ik 'm voor 2k maar ik heb prijzen gezien van 7k en hoger. :9

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, dan laat maar, heb een Spaans team , maar heb uit,thuisshirt van psv + logo psv.

Die glitch is dat je hem eropzet, met een ander account alle spelers discard, en dan trade offer en dan je geld wat je hebt gekregen + je zilvere speler, en dan weer naar je ander account en dan accepteren. Dan verkoop je zilvere speler voor 250 ong. en dan heb je ong 250 van spelers heb je 500 voor een bal. maar normaal doen ze dat met passing +5 kaartjes ofso...

Veel werk voor weinig geld

15. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je vind het wel mooi als je een Badge hebt van een super bekende club. Dan ben je net Inter 2

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Liverpool variant heb: Dirk IF _O_

17. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LW - LM kaatje wat is dat waard?

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vraag je dat hier uberhaupt? In de tijd dat het kost om dat hier te typen had je het ook gewoon even op kunnen zoeken

20. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zijn altijd van leuke fouten waar ik altijd erg om moet lachen! :lol:

Ik vind het ook zo stom (en toch grappig) dat ik gisteren in een match vijf keer buitenspel liep omdat ik richting het doel rende en per ongeluk de bal in de benen van een andere speler van mij "liep". De computer denkt dan dat het een pass is, dus wordt er gefloten voor buitenspel terwijl het natuurlijk geen pass was. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina