1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed.Ik heb de meeste Barclay spelers verkocht,er staan er nog een paar op Trade en heb nu een volledig Bundesliga team.TOTY barrios scoort ook makelijk,loopt ook 2 op 1_O_ gomez de laatste 3 wedstrijden "maar" 4x gescoord en staat nu op: 23 uit 11.

Dit is mn team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bjWgUpm1ba6f3

Kga Robben en ribery misschien nog inruilen voor betere versies

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Lekker team hoor, ik ga ook 4-1-2-1-2 spelen aangezien het toch fijner is om met 2 spitsen te spelen.

3. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging er zelf ook helemaal stuk om, maarja het was een wonder dat die jongen nog 1-0 voor stond. Elke keer kom ik met Robben en Ribery naar binnen en schiet ik, en echt elke keer raak ik de paal. Verschrikkelijke wedstrijd was dat

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gisteren ook zo'n wedstrijd.Raakte de paal en-/of lat echt 8 x ofzo.1x was het echt grappig,ik schoot met Gomez op de paal,de rebound komt bij Ya Konan en die schit hem op 2 meter voor het open doel keihard op de lat,waarna Gomez de bal weer op de paal knalt...hahaha....kans weg.Stond niet bij martch higlights helaas.Die gast kwam 1 x voor mn goal en raak...1-0 achter met rust.Hij mag aftrappen en past 2x midden door mijn verdediging...bam 2-0 achter.Uiteindelijk nog wel met 5-2 gewonnen krijg je zo'n leuk berichtje: ur shit and lucky,you bought yourself a team u cubt...!hahahaha,hij had zelf een 86 barclay team?...WTF?...echt die engelse zijn gewoon niet lekker hoor!!

5. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sooo, snelste speler verkoop ooit, ik zag Di maria staan, en wist niet of 4000 veel was, dus ik rustig bij watch list, ook nog even andere spelers kijken, na 5 minuten ofso, kijk ik bij andere di maria's en zie goedkoospte 6500.

Dus ik koop die van 4000 en zet hem er voor 6000BIN op(was blijkbaar te laag) want wou de andere spelers weer te koop zetten, Boem weg was hij, 2K winst:D

Sorry dat ik zo blij ben , heb namelijk ook vakantie, haah\o/

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zijn van die mooie deals ja! Toen ik anderhalve week geleden Adebayor (Manchester City versie) 4-3-3 met 26 contracten voor 2k BIN kocht, vond ik dat al super. Eergisteren verkocht ik 'm voor 6k met 33 contracten. Toch ongeveer 4k winst!

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Cool story bro! Je hebt trouwens 1700 winst aangezien de ratten van EA 5% afpakken.

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en aangezien ik pas 2 dagen aan het handelen ben is het zeker mooi, ook omdat veel zeggen dat je geen winst meer kan maken maar zo een 50K per dag is makkelijk haalbaar, ben nog niet snel enzo en heb geen autoclicker dus elke keer zelf naar de 59 toe, maar mij lukt dat (nu nog niet hoor pas als ik hogere bedragen heb) wel. Nu lukt zo een 15K wel. En daar ben ik tevreden mee, want speel ook potjes tussendoor

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je een tip geven waar ik al 4 x 3k winst mee geboekt heb.Young LM in 4-1-2-1-2 formatie.Die gaan voor rond de 10 K weg.Ik heb hem al 4x voor tussen de 6800 en 7000 gekocht en zelfs 1 met 87 contracten voor 11,5K verkocht.

Haha,ik zie dat ze nu zelfs tussen de 11,5 en 15 K te koop staan..de markt is echt aan het golven,je kunt er gen pijl uit trekken.
    Zo heb ik TOTY vpersie gekocht toen voor 330K.Op een gegeven moment kon je hem voor 240K kopen,nu staat hij gewoon weer rond de 300K

nee op de 360,maar principe blijft hetzelfde.sommige gasten kijken niet naar de formatie.Het verschil tussen een Young LM met 4-1-2-1-2 of een andere 3-4-3 of 5-2-1-2 formatie is echt zo maar 3 tot 5 K coins

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip!.

Maar ik speel op ps3? jij ook? anders prijs verschil hahaa

11. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Finale Summer Shield, 3 streepjes verbinding, je begint en de grootste lag die ik ooit gehad heb:mad:

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik erger me echt dood aan de ontzettende lag de laatste tijd. Geen één potje kan je nog fatsoenlijk spelen...

Ik vind ook dat EA bij FIFA 12 moet ophouden met drie herhalingen bij een goal. Sommige tegenstanders laten de herhaling dan express drie keer langskomen of ze slaan de filmpjes in het begin en einde niet over. Ik vind dat zo irritant, want ik wil gewoon doorgaan als de wedstrijd is afgelopen en dan moet je steeds maar wachten tot hij ook op (A) klikt. Het duurt allemaal zo lang... :mad:

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik dat expres gedaan.Ik scoorde 1-0,gelijk herhaling weggedrukt,hij scoort 1-1 door een enorme blunder van mij(mijn keeper rolt gewoon de bal in de voeten van zijn speler en hij kan hem intikken) gaat hij de 3 herhalingen gewoon laten uitspelen,daarna scoorde ik nog 3 x en bij de 3e goal leavde hij tijdens de herhaling...was nog een half uur te spelen.:'-(:lol::lol:

14. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik een dacht ik, heerlijk spelend team gekocht van 200k, en nee ik kon er niet mee voetballen. Ik zit nu te denken aan een team dat echt heerlijk kan tikken en goed kan scoren, nu heb ik alleen geen idee wat voor team! :'-(

15. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bundesliga/Serie A? Als je echt een goed BPL team wilt heb je namelijk meer nodig, spelers kosten erg veel daar

16. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit met 10k een bundesliga teampje gekocht en die was erg goed en sterk toen die tijd, ik ga dus voor een bundesliga teampje... :thumbs: Serie A ligt mij niet echt.

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een leuk spelertje(Liga BBVA) 17K te besteden, speeli n een 4-2-2-2 opstelling op Ps3.

Bedankt

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor spelertje?En wat heb je?

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, heb al Pepe gekocht, nog 12,5K over, daarvan even kijken voor een goede CDM, iemand ervaring met Xabi alonso CDM?

20. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die speelt lekker;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina