1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter als Samba & Onohua?

2. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Subotic speelt exact hetzelfde als Samba vind ik, maar of ze beter zijn weet ik niet. Ik heb de mindere versie van Hummels (84 versie, gekocht voor de prijs van 85).

ben nu aan het sparen voor Hummels 85 en dan ga ik voor Lahm IF want de gewone Lahm valt me vies tegen.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de TOTY 86 versie van Hummels..en de Subotic IF
    En spelen beide beter als Onuha en idd beetje hetzelfde als Samba,beide hebben heading 90.Subotic def 87 en TOTY Hummels 90.Ik heb Gotze TOTY op CAM man die valt me ook erg mee,speelt heerlijk.Ik heb TOTY Lahm,de 88 versie en ik ben ook niet kapot van hem hoor piszczek op RB van Dortmund bevalt me beter,terwijl de stats anders zeggen.Schmelzer op de LB bevalt me ook beter als IF Pranjic en ook hier zeggen de stats het tegenover gestelde.Nee ik ben erg content met mn Bundesliga team.Ik ga nu op CAM de TOTY Ozil erbij halen denk ik,dan maar geen Summershield meer,is toch bijna afgelopen.

Haha ik ken dat...verschrikkelijk is dat!

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    WTF man Fifa haat mij ofzo. Ik heb nu echt denk ik nu al iets van 10 potjes achter elkaar al die tyfus geluk balletjes tegen, echt alles valt goed voor me tegenstander. Pak je de bal al en hij blijft maar terugkomen bij mijn tegenstander.. Wordt er helemaal panisch van, heb het nu maar ff uitgezet voordat er nog meer controllers sneuvelen :F:.

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Normaal is wel een beetje, maar nu tis gewoon echt niet meer leuk wordt er gewoon agressief van hoor. Mijn laatste potje dan ik pak echt 5x de bal met een tackle en 5x krijgt hij hem terug dan is bij mij de lol er van af hoor. Of je ziet een je tegenstander een 1-2tje aangaan je weet dat er een LB+Y bal gaat komen dus wil ik naar achterlopen, nee hoor de CPU vind het nodig om mijn verdediger automatisch te laten instappen. Ziekelijk dit.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat klopt inderdaad wel ja. Vind ik ook zo hatelijk bij corners als je de juiste man niet kan selecteren. Ik heb 2 lange verdedigers, Vidiç en Kompany ... maar die krijg ik nooit geselecteerd en ALS je ze eenmaal hebt, lopen ze beide weg van de te-dekken-man... Het ergste zijn nog wel die kinderen die gebruik maken van Skills-Tricks. Halen ze een trick uit krijg je 9/10x een vrije trap tegen.

7. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren speelde ik tegen een gast met Pique IF, 6-3 gewonnen. Maar hij scoorde dus uit 3 corners waar Pique gedekt werd door Lahm:mad:

8. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand iets leuks te bieden voor 150.000 ? :D

9. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je zoekt:) Ik heb nog een mooie Purrel Fränkel met 100 contracten liggen:)

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb even een vraag, is 4-4-2 een opstelling waarmee je veel voorzetten kan geven?

Je hebt dan 2 snelle middenvelders(Lm,rm) en altijd 1 van de 2 spitsen die en voorzet kan geven, of doen die 2 middenvelders niet zo veel aan de achterlijn opzoeken?

Alvast bedankt!

11. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan zeker voorzetten geven, ik speel zelf met Ribery en Robben en kom dus veel naar binnen, maar voorzetten geven gaat zeker;)

12. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, wou het even weten!

Als jullie moeten kiezen, Javi martinez IF(84), Xabi Alonso, Diarra, of Khedira IF Wie zouden jullie dan maken als cdm?

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de twee IF's:)

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ermaar 1 nodig en ben nog aan het sparen? javi martinezIF of KhediraIF??

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Maar je gaat 4-4-2 spelen en hebt dan een cdm nodig? Of begrijp ik je nu verkeerd? En is Martinez TOTY te duur?

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, is misschien wat verwarrend, maar speel 4-2-2-2 en wou het gewoon even weten voor als ik een Keer 4-4-2 ga spelen.

IK heb momenteel nog niet genoeg voor Martinez IF, maar kan ook doorsparen voor de Toty weet zo even de prijs niet. zal zo even kijken

44K op ps3(gemiddelde prijs zegt Fut11info.) Mmm duurt even maar zijn stats zijn dan wel aanzienlijk verbeterd, denk dat ik voor hem ga dan.

Edit; Zie dat hij maar 2x wordt aangeboden in een 4-2-2-2 opstelling, en goedkoopste is 60K, en andere 72K. Dus dat wordt lang sparen!

17. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je toch een andere formatie voor 45k;) Die 4-2-2-2 kan je hartstikke goedkoop ophalen 's avonds/

18. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm slim:thumbs:
    Zal zometeen is kijken voor hoeveel hij er voor andere formaties uitgaat. En dan zo een 4-2-2-2 gaat er savonds voor 2k uit? 3K?

hmm, goedkoopste op dit moment is 52,5K

19. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet op de PS3, zelfs 4-1-2-1-2 kan je 's avonds voor rond de 7k ophalen, dus als je echt goed zoekt;)

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind van niet, als je van voorzetten houdt is de beste Formation nog altijd 433, met 442 kan je niet echt je LM en RM wegsturen met een steekpass, ze zullen nog altijd een loopactie van 30/40M moeten maken en als je tegenstander een beetje goede Backs heeft ( wat vaak wel het geval is ) dan lijd je heel snel balverlies.

Vooral na een aanval van je tegenstander als je dan snel wilt counteren staan je LM en RM vaak ong 30M van je doel af en ze verdedigen vaak mee, dat lijkt mij iniedergeval niet de bedoeling. En stel jij hebt Malouda op LM in een 442 Formation en je tegenstander speelt 433. Dan zul je vaak eerst zijn RCM moeten passeren en daarna ook nog zijn Rechtsback, meeste gevallen ook balverlies dus.

Naar mijn mening is 442 Redelijk compact en niet echt aanvallend. Eigenlijk de iets verdedigendere versie van 4222 want daar zijn je LAM en RAM iets meer naar voren geschoven en zullen hun ook niet meeverdedigen, want daar heb je dan 2 controleurs voor. Bij 442 zou ik zowiezo nooit met 2 echte controleurs spelen maar met aanvallend ingestelde spelers met iets in de 70 Defending, dan denk ik aan spelers als IF Ramires, Arteta, Milner, IF Modric, IF Meireles, maar een speler als Essien is ook heel goed in een 442. Kortom; Hou je van voorzetten, dan zou ik voor 433 of 4222 gaan. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina