1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je in hemelsnaam, je moet gewoon je eigen speelstijl spelen. Niet geforceerd gaan tikken.

2. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een tijdje geleden wou ik ook een Tik opstelling, maar had het toen gedaan, en daar was 1. mijn opstelling inet goed voor.
    2. ik vond het moeilijk.

nu heb ik en aantal keer zo een tegenstander tegen gehad en had 0,0 kans. ik wil dat graag dus gaan oefenen, en aangezien hier een paar mensen zijn die dit doen vroeg ik me af welke opstellingen hier handig voor zijn, 3 verdedigers, 4 verdedigers, 5 verdedigers, veel middenvelders? weinig? etc.

3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt is een keer zelf iets uitzoeken. Iedereen kan hier z'n favoriete opstelling, formatie, speler en wat dan ook zetten, maar niemand kan zeggen wat jij lekker vind spelen. Probeer wat dingen uit in plaats van voor elke poep of scheet advies te vragen. Als je zelf op onderzoek uit gaat word je er alleen maar beter van.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    EA zegt wel meer, ik ga toch liever af op eigen ervaringen :+

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marcie als je tikkie takkie voetbal wilt spelen. Pak dan in aftrap barcelona. Doe de helft lengte op 4 minuten. En speel gewoon 4 of meer wedstrijden in andere formaties. Zoals 4-1-2-1-2 en 4-3-3 en 5-2-1-2 ( aanrader ) en 4/4/2:

6. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke opstelling had je toen dan? Want als je wilt tikken kan dat gewoon met alle opstellingen met 4 verdedigers.

7. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Net dat 6800 toernooi gewonnen :D Ben nog steeds ongeslagen met mijn nieuwe team zit nu rond de 20+ potjes en alles gewonnen xD! Lang niet meer zo gehad dat een team zo lekker speelde :eek:! Heb nu ook al 42000 coins terwijl ik 2 dagen geleden nog 2000 had ofzo :p. Tikt lekker aan zo als je die toernooitjes blijft winnen! Ik zit te twijfelen voor wie ik eigenlijk moet gaan sparen :p. Zat te denken misschien een IF Saha of een Drogba ofzo, maarja Chamakh speel werkelijk heerlijk. Of ik zat te denken de verdediging aanpasssen door IF Subotic en IF Hummels te halen en dan Neuer op goal, maar dan moet Diego weg en dan gaat er wel wat Chemistry af :p. Dit is mijn team btw:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dwpoFzjTba7dX

Wat zouden jullie veranderen :)?

9. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bedankt voor de reactie ik denk dat ik 4-5-1 of 4-2-3-1 ditga ik nog kijken.

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De beste Tik Formatie is naar mijn Mening gewoon 41212, dan heb je eigenlijk overal wel iemand staan en kan je altijd makkelijk de bal kwijt. Alleen vind ik het toch wel een iets te aanvallende Formation, het beste is als je dan met een LM of RM speelt die dan ook kunnen verdedigen, bijv in de BPL; IF Bale en IF Valencia, allebij bijna ( 80? ) defending of iets daar in de buurt en als je dan je Backs op komen kunnen zij het prima opvangen.

Ik vind 451 echt een van de slechtste zo niet de slechtste formation van het spel. Ik had het een keer geprobeerd en het speelde voor geen meter, je spits staat altijd alleen en de aansluiting van je CAM's is meestal veel te laat. En elke keer toen ik tegen iemand met 451 speelde won ik makkelijk

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  11. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Subo, Hummels en Neuer IF\o/ Heerlijk

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe duur is die Neuer IF dan ? Subotic en Hummels IF bij elkaar is toch ongeveer 110k-130k als ik het goed zag?

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt op Xbox? Welke Hummels wil je? 86 of 85? Want de 85 speelt heerlijk en dan ben je 80 voor beide kwijt. 120 als je Neuer 87 er nog bij pakt;)

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm als 4-5-1 niks is, dan denk ik of 4-2-3-1 of 4-3-1-2

15. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem 4-3-1-2, vond ik heerlijk voor mijn Serie A team

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor te tikken?

17. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de beste overpowerde spitsen in fifa is toch ech agbonlahor

18. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje hoe komen speler hun chm op 11 te staan?

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er voor besloten om 4-2-3-1, meest gecontroleerde opstelling denk ik.
    Met 2 verdedigende middenvelders(kan je vroeg aanspelen)
    Dan 3 aanvallende waarmee je af en toe de spits kan aanspelen.

Maar in een 1 spitssysteem, wat voor spits is dan handig? een heeeele snelle? of juist een beest?

Alvast bedankt.

4-2-3-1
    Keeper : Cech/reina
    Verdediging : cole,kompany,touré,Richards
    Middenveld : CVM:Yaya Touré, De jong IF,
    CAM : nasri,nolan IF. Lampard(of van der vaart UP)
    Spits: Kuyt IF(of Dzeko Tranferred)

Wissels : Clichy, Gallas, John Obi mikel, Lampard/of Vd vaart UP. Modric Up. Dzeko T, of Kuyt if.

Nog tips?

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drogba.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina