[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij 4231 moeten je CAM's zowiezo snel zijn want ze spelen eigenlijk als een soort van flanken spelers. Nolan, Lampard and VDV zijn daar dus niet geschikt voor. Nasri wel en miss UP modric ook. Maar ik zou gaan kijken voor een spits met een redelijke pass, en dan die converteren naar CAM, want spitsen zijn meestal wel snel.

EDIT: En kzie dat je IF Kuyt als Spits heb, ik vind hem eigenlijk waardeloos, het is net een soort van Berbatov maar dan Dribbelend nog zwakker, En spelers die niet echt bewelijk zijn spelen juist kut in een 1 spits systeem. Ik zou voor een Bewelijke en Sterke spits gaan. Saha of Anelka, maar Dzeko kan ook die is ook redelijk snel. En in plaats van Kompany zou ik Lescott zetten. Dan heb je een mooie licht groene lijn en Kompany is in de lucht zeer zwak, behalve als je geld hebt voor de TOTY maar dat denk ik niet.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  2. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan ik helaas niet betalen.

Oke bedankt, Ik zal even kijken voor de Cam, Up modric, Nasri, en nog een andere is malouda niet iets?

Over lescott, ik vind kompany een van de betere CB, en zie dat lescott niet zo snel is. Twijfel hier dus nog over.. Heb voor lescott gekozen!

In de spits ga ik dan voor Anelka, en dan Saha of dzeko als wissel.

En ook even De jong If aanpassen voor andere cdm, Obi mikel, als wissel weet ik nog niet wie, denk barry.

Ik kan ook milner een CAM maken, hij is redelijk snel, goede paas, en goed schot?

3. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog 100.000 coins wil kope?

4. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEb ballotelli als CF(wel geen goede paas, maar vind hem een redlijk fijne speler), heb Anelka als spits heb nu dit :

Cech,
    Cole, Lescott, toure, Richards,
    Toure, Obi mikel
    Nasri, Balotelli, Modric UP
    Anelka

Hmm, heb foutje gemaakt, heb nu perongelijk 2 CF, Van persie en balotelli, en heb nu dus geen geld meer voor een Wissel CAM, en een Wissel spits.

Doe denk ik Saha als wissel spits, en als Wissel CAM, doe ik milner CAM maken.

Ahhh is er geen enkel leuk toernooi meer om te spelen, weten jullie of er nog een goede komt,

5. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Silva en Nasri als CAM nemen, Bent in de spits is altijd heerlijk, Verder klopt het wel;)

6. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik toch echt de beste formatie vind om op balbezit te spelen is 4-3-3. Ik heb het ook met andere formaties geprobeerden waaronder 4-2-3-1, maar bij mij werkte het niet goed omdat je spits te weinig aansluiting krijgt. Als je 4-3-3 speelt heb je voorin 3 aanspeelpunten. Bij 4-3-3 is de veldbezetting het beste. Het is niet te aanvallend omdat je 4 verdedigers hebt, en je middenvelders vaak snel naar de verdediging omschakelen.

En een Engels team vind ik minder fijn om te tikken, omdat je toch snel geneigd bent de bal in een keer naar je supersnelle spits te spelen. Ik gebruik altijd spaanse spelers.
    Wat je vooral moet doen is een sterke balvaste spits kopen die ook kan koppen en goed kan afronden. Hij hoeft niet snel te zijn, omdat je op de helft val de tegenstander speelt en dus geen grote afstanden aflegt. Ik had Llorente en hij speelde meesterlijk, vooral door de lucht onklopbaar.
    Flankspelers hoeven ook niet supersnel te zijn, rond de 80 is meer dan genoeg.
    De middenvelders moeten alleen goed kunnen passen, en ze moeten natuurlijk een beetje kunnen verdedigen. Snelheid is onbelangrijk.
    Je backs moeten ook aardig kunnen passen( min 70), want als je je backs laat aanvallen heb je een man meer.

7. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt, alleen beetje laat.

Heb anelka, en CF van persie(passing boven80). Is Crouch misschien een spits, niet snel maar wel balvast en kopsterk, ik he nu al 4-2-3-1 maar toch bedankt ga het toch proberen.

Heb alleen nu te weinig geld. Nasri, Van persie en modric kunnen allmeaal redlijk pasen, milner die ik ga halen passing 85.

Cole passing 85
    Richards 75 Goed gneog voor backs

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331

De passing van je backs is niet boeiend. Let meer op hun PACE, HEADING, DEFENDING. Lengte maakt ook best wat uit als je corners wil weg werken. Met Richards van Manchester City zit dat wel goed.

9. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Crouch niet nemen, die zet je toch iets te makkelijk van de bal. Een spits die denk ik wel goed zou passen bij een 4-3-3 systeem in PL is misschien Berbatov. Uitstekende passer, kopsterk en goed schot, maar je moet zelf maar even een goede spits kiezen.

En minimaal 75 passing voor back is meer dan genoeg.

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel 4-2-3-1, ok niet Crouch, dan misschien ook berbatov?
    Heb bervatov 84(up) gehaald.

Haal milner nog op voor Cam wissel. en dan is me Team bijna af.

11. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens je PSN naam? Kunnen we een keer een potje doen.

12. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marciezimo

Heb het geprobeerd het balbezit maar elke keer krijg ik toch door 1 balverlies meteen een vieze counter eruit. als ik tegen jou speel kan ik het zien:D

13. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een spaans team hebt, zoals ik, is Soldado echt een held in een 3-5-2 systeem.

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  15. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt de nationaliteit van je trainer een verschil? Of enkel de formatie?

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enkel formatie

17. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    oke, dat dacht ik al

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Richards is de beste RB van het spel;) Maar ik snap je obsessie voor passing niet echt|:-

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The fut11 nog wat.. Die zij dat je Backs minimaal 70 passing moesten hebben voor de speelstyle die ik wil gaan doen. En toen vertelde ik hoeveel ze hadden.

20. iEzra HD

iEzra HD Alleen FTG en FCB!

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn xbox doet ultimate team het niet , is dat
    Misschien bij iemand anders ook?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina