1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens een paar posts boven je! :+

2. Joosttamboer

Joosttamboer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dankjewel maar hoe kan je zo handelen dan? Je moet toch ergens beginnen enz.

3. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marcie is terug?

4. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand die dit weet?

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk het ook
    Ik zal het nog een keer uitleggen

Zoek op youtube of google hoe het werkt en je ben klaar is dat zo moeilijk

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    100.000 coins wil ik kopen. Voor 8,- hebben we meteen een deal. :)

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ GoDz ViSioN

PM.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dfoG8bKWbbagj

En bovenstaande is m'n final-team geworden :) Ben er best trots op eerlijk gezegd. Iemand nog verbeter punten? Zoals, wat is een betere formatie? Wat is een degelijke vervanger voor Messi / Ronaldo?

Don't get me wrong, maar zelfs met een 88 rated team krijg ik klop van mensen. Op de één of andere manier heb ik nu wel steeds vaker dat de bal gewoon niet het goal in wil :+ Zelfs niet als er geen keeper in staat :H

9. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrij veel ervaring in La Liga enne Messi en Ronaldo op Lm/rm staat wel leuk, maar het is wel totale vekrachting van die spelers.

Zelf heb ik in La Liga goede ervaringen met 4-2-2-2. Als ik naar je team kijk zou ik deze veranderingen aanbrengen:

- IF Pepe voor IF Albiol
    - 2 CDM's: IF Alonso + IF Diarra (absolute aanrader)
    - 2 CAM's: IF (88/89)Aguerro + (Ozil 87 / IF Iniesta / IF Xavi) --> Voorkeur voor Ozil omdat je met deze opstelling snelle CAM's nodig hebt.

- 2 Spitsen: IF Ronaldo als lf/rf (ondanks het verlies aan Chem omdat hij ST staat is hij hier zooo goed en veel beter dan wanneer hij lm/rm speelt) + (IF Benzema/ IF Higuain/ IF Soldado)

Een andere opstelling die erg goed bij La Liga past is 4-3-2-1.

Hierbij kan je denken IF Di Maria + IF Ronaldo op LF/RF zetten. Op de 3 CM posities zou ik op de middelste positie een wat verdedigendere speler neerzetten (Alsonso/Diarra). Op de andere 2 posities heb je veel mogelijkheden, Iniesta/Xavi zijn hier oa perfect voor.
    Zelf vind ik het alleen veel fijner om met 2 echte spitsen te spelen, maar qua spelersmateriaal past deze opstelling het beste bij La Liga.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Thanks. Alhoewel ik nu niet veel coins meer over heb is er altijd ruimte voor verbetering. Met Ronaldo en Messi kan ik prima uit de voeten, alleen merk ik dat Messi wel veel "achter" blijft terwijl Ronaldo lekker "opstoomt". Vanavond nog maar eens even kloten.

11. thomassi9

thomassi9 Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij tips geven ?

ik speel Fifa 11 UT nu pas 1 a 2 weken...
    snap er niet veel van,
    dit is op dit moment mijn team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

chemistry 39 :-S !!!
    hoe krijg ik dit beter,
    en mijn team omhoog?
    kan wat gouden spelers verkopen (die is bijna nooit gebruik, omdat ik eerst wat tournaments wil winnen) dus heb dan ongeveer 5000 cions...
    kan ik daar wat mee?

groetz

12. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zelfde club, zelfde nationaliteit, zelfde league, goede formatie.
    Zulke dingen helpen aan je chemestry:)

De link die je gaf is niet correct, ik krijg je team niet te zien

13. Luckystrikert

Luckystrikert Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede FUT'ers!

Ik ben sinds een paar weken ook FUT aan het spelen en het gaat me nu vrij goed af. Alleen ik zou wat meer coins willen hebben. Ben bereid deze te kopen voor 8 euro per 100.000 coins. Wie o wie heeft er wat over?

Groeten!

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik niet :+ Ik behoud mijn team eventjes. Merk wel dat, ondanks mijn gemiddelde rating van 87 dat ik het vaak afleg tegen de behendigere spelers die 83 gemiddeld zijn. De IF Franse Ligue 1 spelers zijn echt, zo ontzettend snel in hun balhandelingen... daar kan ik niet aan tippen met m'n IF spelers jammer genoeg *zucht*. Gisteren twee keer op m'n klote gehad van nawK85 met 5-2 en 2-1.

Spelers lopen niet ( uitspeel nadeel? ), elke keer als ik hem aanraak komt de bal miraculeus weer in zijn voeten en noem zo maar op. Hij kan tikken wat hij wil, geen één speler die ( ondanks TEAM PRESSING ) er ook maar IETS aan doet. Heel hatelijk. Vooral omdat ik weet dat ik beter kan. Zou toch graag zien dat Ronaldo en Messi / Di Mariá wat meer opkomen i.p.v blijven hangen. LM of RM maakt geen fluit uit. Hun horen te lopen, dat doen ze bij meerdere met een 4-1-2-1-2 opstelling namelijk wel. Mijn elftal is te statisch. Alles staat echt zo stil :mad:

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  15. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die op de PS3 speelt en nog interesse in coins heeft? Ik heb er op dit moment 170,000 maar kom waarschijnlijk rond de 200,000 uit.

16. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk je pm.;)

17. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klink nu waarschijnlijk echt als een noob, maar kan iemand mij snel vertellen hoe ik het contract van een speler kan verlengen?
    Heb geen geld meer voor een nieuwe speler omdat ik net kuyt heb gekocht en het contract van mijn keeper is afgelopen....

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een contract kopen en dan met x op een speler drukken in je squad scherm. Vervolgens apply item en hopla, het contract kaartje aanklikken :thumbs:

19. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spam. Volgende keer een waarschuwing - Mtthz

20. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx weet je toevallig ook of je een gouden speler een goud contract moet geven?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina