1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond en vancht kreeg ik geen coins met de online wedstrijden.ook de stats werden niet bijgewerkt.TOTY Bent gewoon 4 wedstrijden geschorst geweest.Toen heb ik maar offline wedstrijdje gespeeld en toen mocht Bent weer meedoen.Maar ik heb de helft van mn Barclay team op trade gezet en een Bundesliga team erbij gekocht.Dus ik ga om en om met een Bundesliga team en een Barclay team spelen.Trouwens die Gomez TOTY 87 is echt een beest....man hij is snel,kopsterk,fantastisch schot...kortom...geweldig.Ik heb 1 wedstrijd gespeeld en 4-1 gewonnen en ja....4x Gomez...pff de ene nog bruter dan de ander.Ben ik klaar.....staat hij nog steeds op nul wedstrijden?....zal wel,maar belooft wel veel.

Dit heb ik nu als team.Nu in het veld een Bundesliga team en op de bank een barclay team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cLwnM4nsba4BX

2. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een combinatie tussen Argentijnen en Brazilianen is erg sterk.

Optie 1:

De spitsen kan je zo laten.

Lopez - Higuain

Op de 2 Cam posities; UP Aguero en (IF) Lavezzi/ (UP of IF) Pastore

Lavezzi/Pastore - Aguero

Op de 2 CDM posities Cambiasso en (Up of IF Hernanes)

Hernanes - Cambiasso

Op deze manier heb je de vrijheid om een Seria A/brazilianen verdediging neer te zetten. Bijv:

Marcelo - Silva - Lucio - Maicon

Cesar

Optie 2:

Higuain - Lopez

Kaka - Aguero

Hernanes - Cambiasso

Marcelo - Silva - Lucio - Maicon

Cesar

Afhankelijk van je budget valt er natuurlijk het nodige te tunen/ aan te passen.

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik :
    Shots : 41
    Shots on target : 36
    Corners : 11

Hij:
    Shots : 0
    Shots on target : 0
    Corners : 0

Balbezit : 77: 23

Scoor pas in de 89'een corner en in 90' nog een corner. Ik werd helemaal gek va nzijn keeper8)

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha...heel erg herkenbaar,het aantal shots niet..41 haal ik echt niet,maar wel in de 20 tegen de 30.En dan gewoon niet scoren he...hahaha.Waarschijnlijk 10 a 15 x 1 op 1 met de keeper en hem er niet in krijgen en dan met 2 corners wel scoren.

gisteren trouwens ook een potje gespeeld met Samba IF 83 versie op ST gespeeld naast Agbonlapacewhore....hahaha hij Bakte er niks van,scoorde wel een kopbal maar voetballend....:lol:

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Samba in de spits. Samba kan echt niet voetballen. Elke x als ik met hem de bal af pak (en dat is vaak, heeeeel vaak) geef ik de bal zo snel mogelijk aan Parker :+

41 shots is idd wel heel veel, maar die jongen was echt heel slecht. Hij stond ultra def. met 5 verd. en schoot elke bal maar naar voren. Ik heb ook niet één keer 1 vs 1 gehad. Heel veel kopballen die de keeper stopte en dan stopte hij de rebound ook.

6. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan je als enige spits het best neerzetten.

Heb nu Cavani(normale) vind hem niet zo fijn.
    Dus eto'o is snel, goed schieten en koppen.
    Of Ibrahimovic
    Speel 5-2-2-1.

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Cavani UP,de 84 versie en dat was echt de beste spits in het hele spel,scoorde aan de lopende band,voorzetje en kassa!Zlatan mist snelheid om in zn eeentje in de spits te staan,dan beter etoo,maar Cavani blijft de beste spits waar ik mee gespeeld heb(ik denk dat TOTY Gomez daar wel verandering in gaat brengen nadat ik 1 wedstrijdje met hem heb gespeeld en 4 x scoorde...alleen jammer dat hij nog op 0 wedstrijden staat...echt vreemd)

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Cavani 84 vindik niet zo heel fijn. Etoó hierboven zij iemand dat milito niks is, maar hij is is inet voor niks 86?
    En hij staat niet in zijn eetje, hij heeft vucivi nog wat LF en RF pato bij zich. maar niet direkt een langs hem.

9. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cavani is sowieso de beste striker van de Serie A. La liga ga ik voor Soldado 87 denk ik en BPL Drogba.

10. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al vaker gezegd, kijk je niet dood op die stats;)

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drogba is bij mij ingehaald door TOTY Bent en als ik ga kijken wie de beste striker in heel FUT is ben ik bang dat dat voor mij Gomez TOTY gaat worden...ik kan niet wachten om vanavond een paar wedstrijdjes met hem te gaan spelen.

12. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat is er dan mis met hem? Vind het voor mij een groot bedrag om spelers te testen...
    Edit : Heb echt veel verlangen naar dat Pakje van 15.000 wel bijna la mijn geld weg, maar 7 zeldzame.. Contract verkoop je weer dus...
    Maarja denk dat het zonde is.

Ga pakje niet kopen koop milito.

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan koop je Milito he, je zal zien, hij zuigt:)

14. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een betere LW dan Young? Ik vind Young toch niet echt lekker spelen merk ik net... Hij is sloom met de bal aannemen, ook met sprinten en zijn passes zijn echt bagger...

15. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat serieus? Young sloom? Je bent je er van bewust dat Young rechts is en niet links toch?

16. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal kijken, Iedereen zijn eigen smaak toch?

17. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Cavani 84 in een 2-spitsen systeem gewoon kut spelen. heb hem verkocht. Eto'o 84 Versie is gewoon al super goed.

18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, daar ga ik alweer de fout in... Maar Agbonlahor en Walcott zijn ook rechts. Wat moet ik dan doen? :9

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook in een 2 spitsen systeem(4-1-2-1-2) en daar was hij baas met aan het einde een gemiddelde van 1.78 goals per wedstrijd_O_

Ik heb Arshavin ipv Young genomen,speelt ook stukkie lekkerder vind ik.Ik doe ook vaak op links ffsnel naar binnen en dan een indraaiende voorzet,hoef je er alleen maar tegen aan te lopen

20. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina