1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door GoDz ViSioN, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    In form.

    Die zwarte kaartjes
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    kopen en verkopen, is de optie. kan ook via de ea site is sneller en makkelijker
    koop 10 goedkope goude voor 300 en verkoop ze voor 500 ofzo en tada je heb 2000 winst doe dat een paar keer en je hebt genoeg coins
    en natuurlijk koopjes zoeken :p en verkopen
    gister had ik bijvoorbeeld huntelaar voor 900 en verkocht voor 2400 en nistelrooy voor 600 en verkocht voor 1500
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu naar 4-4-2 gewisseld en het gaat een stuk beter

    Gomez en Suarez _O_

    Als het van die sterke verdedigers zijn dan wissel ik Suarez met Yakubu
     
  4. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle spelers gelijk verkoopt/discard waar je niks aan hebt,dan zul je snel door je spelers heen zijn.
    Ik gebruik elke speler zo en zo tot zijn contracten op zijn,mindere spelers gebruik ik gewoon in de single player toernooitjes,die zijn vaak makkelijk,en ik vind het zonde om daar mijn beste spelers voor te gebruiken.
    IK heb een online Gold team,een online Silver team,en een team vol nutteloze spelers voor de single player toernooien.

    Ook heb ik al een zooi Formation kaarten,stadions,en andere kaarten voor 150/200 gekocht die over een maandje ofzo in totaal een paar ton waard zullen zijn.

    Tenzij je elk online toernooi wint is single player net zo lucratief,want de single player win je meestal wel en dan krijg je altijd een extratje.
    Ook kun je die single player zo vaak spelen als je wil,ik heb de 1e 2 dagen alleen die van 1500 coins gespeeld,en heb nu toch 2 leuke teams en een team wat nog coins gaat opleveren.
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf hoe komen jullie aan al die spelers? Ik heb met alle moeite van de wereld Noboa, Ledesma en Pareja kunnen kopen! Ik snap dr niks van, en dan heb ik geld voor een speler dan lopen meteen 50 contracten af!!! Is er geen mogelijkheid om de spelers goedkoop op te pikken??
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook af en toe bij 200 Buy Now. Gister 3 spelers van 80 gekocht met die methode. Samen verkocht voor 4.000 en daar Rosicky van gekocht. Dus heb in principe een Rosicky voor 600 gekocht :)
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Lieve Lincoln, misschien handig om even terug te kijken aangezien jou vraag al 100x voorbij is gekomen.

    xx
     
  8. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook elke Rare Gold kaart onder de 500/550 kopen,discarten leverd +600 op,verkopen misschien meer...
    Ik doe nooit grote aankopen,ik ga altijd voor de Gold Premium pakketjes,dan kom je vanzelf aan goeie spelers/veel coins.
    Nu lijken ze nog wat duur,maar als straks al die prijzen omhoog gaan is 7,5k niet veel,vooral niet als er 90 contract kaarten oid inzitten.

    Beste en meest lucratieve manier om geld te verdienen is toch wel de 59 methode,maar dat vraagt ook het meeste geduld...
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nooit disconnect heb je een DNF modifier van 1.25x en dan krijg je 400-800 per wedstrijd:9
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed gister jullie mooie 59 methode maar dr was helemaal niets goedkoops tussen 8)
     
  11. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er natuurlijk wel een uurtje of 2 de tijd voor nemen,en op de juiste tijden,en constant de pagina verversen zodat je op 59 blijft...
    Kan me niet voorstellen dat er niks voorbij komt...
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja hoor, eerste potje verloren door zo'n cheatende mongool, zielig hoor.
    Zou die het zelf leuk vinden?
     
  14. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat je op de USA versie van ea.com zit. Je moet naar easportsfootball.co.uk gaan.
     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als thuis team altijd wachten totdat de tegenstander ready is en als uit team zo snel mogelijk op ready staan
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  17. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al mijn speler op de markt gezet, en ga alleen russische spelers halen. Want ik bak dr op het moment weinig van.
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Nani en Iniesta in pakje gekregen. Toch leuk goedmakertje na 23-0 verlies:+
     
  19. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm, dan komt ie weer gewoon terug naar .com hoor :eek:.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vandaag veel op '59' gezeten. Resultaat: 2x Beckham, 2x Javier Zanetti, 1x Gignac, 1x Rosicky, 1x Arbeloa. Ik ben nu van 8.000 naar 34.000 coins gegaan. En er staat nog 1 Zanetti op de Trade Pile.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina