1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door GoDz ViSioN, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben boos. Had genoeg geld om wat bargains te vinden. Ga ik 4 yakubo's van 2000 kopen, zo spijt! Ik weet niet wat goedkoop is en wat niet.. :mad:
     
  2. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf ook graag via de vleugels :thumbs: Ik speel 4-2-3-1 ik speel vaak op balbezit en probeer ruimte te vinden op de vleugels.

    Heel vaak kom ik online mensen tegen die 4-4-2 spelen en dan echt alles met die 2 spitsen doen. Hele tijd op LB drukken en dan steekpasjes geven, echt zo lelijk net alsof dat iets met voetbal te maken heeft. Alleen maar op die LB knop rammen kan iedereen wel.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-2-3-1 lijkt me ook wel leuk, maar dan zijn het niet 'echt' buitenkantspelers snap je, het zijn CAM's? Als je daar een buitenkantspeler neer zet is de personal chemistry ook niet helemaal goed (speelt ie minder goed) en komt hij niet helemaal tot z'n recht, op een CAM.
     
  4. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb krasic hij is een rm en marin op links LM. Volgens mij klopt dat wel. Ik zal het checken straks. Welke opstelling is anders goed dan voor de vleugels? 4-3-3 wil ik niet. Volgens mij is 4-2-3-1 dan toch de beste optie, straks maar even uitvogelen .
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Sukkeltje, sukkeltje, sukkeltje, sukkeltje, sukkeltje, sukkeltjeeeee!! :p
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zweer bij 4-3-2-1. Vooral een tactiek als je er van houdt om naar binnen te komen met vleugelspelers.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Krasic is echt een topspeler, wil ik ook. :+

    Bedoel je niet 4-2-3-1? Want die hebben nog wel 'buitenspelers', maar bij 4-3-2-1 zijn het toch gewoon schaduwspitsen of niet? Is opzich ook wel leuke ja.

    4-2-2-2 lijkt me ook wel vet, maar is ongeveer hetzelfde als 4-2-3-1 alleen dan met 2 spitsen ipv. 1.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Weer een Van der Vaartje gekocht voor 24K :D
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    In Kalou/Elia kan je goed beleggen.

    Proberen om voor rond de 5k te kopen en 8-9k verkopen
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooi, Berbatov verkocht voor 10k:)
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    In Van der Vaartjes ook.
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    goedkoopste die ik steds vind zijn boven 6k buy now
     
  13. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel coins heb jij ondertussen wel niet?:eek:

    En hoe zit jouw eigen team er uit?
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    40.000 coins.
    Moet nog mijn Novakovic (IF) verkopen voordat ik 2 Van der Vaartjes kan kopen en verkopen.
     
  15. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 5 sterren team: \o/
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gFt1huZI940u

    Ga nu nog mijn middenveld upgraden met hopelijk Fabregas en Nasri. Maar wat is die Inform Nasri duur dus word waarschiijnlijk de gewone. :'-(

    Walcott vind ik trouwens niet zijn geld waard, te licht en zijn snelheid geeft niet veel voordeel.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rugnummers niet, dat staat volgens mij vast. Als je 2 nummer 10's hebt is er altijd één daarvan de "ECHTE" nummer 10. Heb nog nooit uitgevonden hoe ik dat kon / kan wijzigen.

    Captain, dat kan. Gewoon bij TEAM MANAGEMENT - PLAYER ROLES kijken. Dan moet het goed komen.


    Anyway, ik heb 206 coins.

    Grafite, de Zeeuw, Emanuelson, Schaars, Janssen, Lens ... en Stekelenburg. Dat zijn mijn enigste goude spelers. Nu die Daily Gifts voorbij zijn zal ik met dit team blijven spelen en dan is't wel weer genoeg. Sta er nog steeds van te kijken hoeveel Ronaldo's / Messi's er dit keer op de markt zijn. Onvoorstelbaar veel. Hoe the fuck komen jullie aan zoveel geld?


    HELP MIJ!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je krijgt per potje 500 punten (als je wint) en als je online toernooien wint minimaal 1000, en offline kan je er wel 1000 voor pakken. Dus toernooi is totaal: 3000 coins voor twee uurtjes gamen eigenlijk.

    Wanneer je ongeveer zo'n 10,000 coins hebt moet je eens naar de 59'minuut gaan zodat je bargains kan halen. Half uurtje tot uurtje doen en je hebt wel een aantal spelers, of je mist ze (bijna) allemaal net als mij. Verkoop deze voor iets meer, ookal is het maar 200 of 300, en je hebt al winst. :)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nou, ik heb één potje gespeeld en was best trots dat ik met 4-0 had gewonnen.

    Die kerel had van Persie, Sneijder, Julió Cesar, Maicon, Lucio en nog wat goeie spelers. Ik tikte hem toch helemaal dol!
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik meer zou kunnen spelen zou ik ook zo'n team hebben denk ik, maar heb het erg druk met school en de xdoos is van m'n broer ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina