1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door GoDz ViSioN, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, hoogstwaarschijnlijk IF Torres (90) en IF Park (84) er in. Sowieso die. :+
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Die hoef ik niet ik wil Braziliaanse IF spelers *)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou het niet erg vinden om een IF Torres te krijgen hoor. Opzich.. :+

    Ik heb nu mijn eigen bron gevonden voor winst. Goede speler die héél vaak voor weinig wordt verkocht, maar ook makkelijk met 2k winst verkocht kan worden. Geniaal :cool:.
    Heb er nu wéér 4 gekocht, 8k winst :3.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF man, iedereen slaapt of speel Black Ops want wat ik nu toch binnen haal allemaal via Ultimate Team Web.

    Alex voor 750 (WTF?) en 2 Diego's voor 1.500 per stuk plus nog een hoop shiny gouden spelers voor 300 die ik kan discarden voor 600.
    En dan niet via die 59 min. manier.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ook, Alex van Chelsea?? Dat is wel sick nice. Ik heb zonet een dikke cash-manier gevonden, heb al 5x dezelfde speler gekocht net en ben ze nu allemaal met 2k winst aan het verkopen :+.
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Die baas die bij PSV heeft gespeeld inderdaad 8)
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Diego is niet eens zoveel waard.
    Was nog verrast dat ik hem zo goed kon oppikken voor mijn Bundesliga team.
     
  8. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee oké niet zo veel, maar zag ze net ook nog voor 4K gaan. En gebruik er eentje voor in mijn Braziliaans teampje.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als iemand net Lens voor 500 coins heeft gekocht, die was van mij :+ Ben m'n oude spelers aan het verkopen.

    Heb Inform Lens en Dsudszak ... toch wel hebbertjes. Nu alleen Sneijder en Nistelrooij + Huntelaar :)
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dubbel post.

    My bad :+
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  11. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk mn nieuwe xbox met fifa 11 binnengekregen. Ben maar direct weer met FUT begonnen. Heb nu wel een degelijk team, eerste pakje zat Dzeko van Wolfsburg en tweede gratis pakje zat John Terry van Chelsea. De rest verkocht en een pakje gekocht waar Elia en Olic in zaten. Ik hou van een goedbegin:+
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  13. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog meer oude eredivisie spelers?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Rampage: Op zoek naar Van Nistelrooy en Huntelaar? als je nog een goede spaanse speler hebt uit de competitie (rond de 80) heb ik ze beide voor je.


    Zelf net Villa gekocht voor 95. toch lekker die 15.000 minder dan dat hij er normaal voor uit gaat. Ben Spaanse competitie team rustgig aan het opbouwen. Heb villa en di maria, en ben aan het sparen voor Jesus Navas. (RM naar RW) (en mocht ik ooit messi of ronaldo eruit halen dan passen ze perfect)

    Heb gelukking nog Walcott, Van Persie, en Van de Vaart te koop staan waar ik wat goede spelers voor kan kopen als ik cash krijg plus een hele grote hoop aan goude spelers te verkopen plus wat goede coaches, stadia enz. elke 1000 is weer lekker

    Daarnaast NEderlands Elftal team (alle gouden op uitzondering van robben en sneijder en binnenkort van de vaart en van Persie ook niet meer) en een nederlandse eredivisie team. Dat laatste voetbalt echt lekker.

    Het lekkerste voetbalt me 2 sterren team. Allemaal Bruine Nederlanders in de nederlandse competitie op Pieter, Koevermans en biseswar na. Heerlijk speelt het.

    Ben nu momenteel alle singleplayer tournooien aan het completen. Sommige zijn super makkelijk. Andere irritant (2 sterren team tegen barca op wereldklass kan verdedigend soms heel irritant zijn)
     
  15. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je al zoveel goeie en dure spelers hebben? Koop je veel pakjes met msp?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geluk hebben met pakjes en dan doorhandelen. Als je eenmaal wat geld hebt, gaat handelen steeds beter. Je kan meer winst maken of goede spelers.

    Je kan voor 15$ 10.000 (P) kopen, dus zou best kunnen. Ga dit zelf ook doen, maar nog niet gedaan.
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar? Die chinese sites zijn vaak oplichters. Ik had het bij die tradetang site geprobeerd en na 5 dagen nog niks dus wordt waarschijnlijk een paypal claim
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij de tradetang site werken ze wel hoor! ;)
     
  19. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet van die persoon waar jij eerder naar linkte =(
     
  20. Munnie

    Munnie Guest

    Gaat wel lekker nu :)

    Voorin heb ik Ibrahimovic en Babbiany,
    Middenveld: De Rossi, Seedorf, Thiago Motta, Pandev
    Achter: Rise, Juan, Materazzi, Zanetti
    Keeper: Frey
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina