1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em op de ps3: ga wat rommelen bij my fifa en edit je team (squad en formation: als je bij formation je favoriete opstelling gemaakt hebt vraagt ie je de opstelling op te slaan wanneetr je weg wil). Vink daarna de opstelling aan die je opgeslagen hebt (eventueel kan je nog bij squad je spelers op de juiste plek zetten) en ga dan maar eens online.

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Opstelling is dan wel opgeslagen, maar dan moet je volgens online wel alle spelers weer eerst op de juiste plaats gaan zetten, dit wordt helaas niet meegenomen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En daar gaat het mij juist om. Online zet hij namelijk altijd Heskey in de basis bij Aston Villa, maar ik wil Carew erin! :+

4. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Errr nee jongens, jezus is dit echt zo mopeilijk of moeten jullie echt tot in de puntjes aan de hand begeleid worden???

Als ik de formatie opgeslagen heb, zet ik daarna in squad de juiste spelers op de juiste plaats zoals ik in mijn post vermeld heb. Je moet natuurlijk wel die nieuwe formatie alvast aanvinken en vastzetten als standaard opstelling, want jah, als je em voor een wedstrijd snel naar die nieuwe formatie zit dan heb je idd niet de juiste spelers op de juiste plek.

Dus NOGMAALS: maak je formatie, vink hem aan als standaard formatie, ga naar squad om de juiste spelers in die formatie te zetten, ga dan weg uithet menu en begin je online games. Ik speel alle wedstrijden, online of offline, in mijn favoriete opstelling met mijn favoriete spelers zonder van tevoren 3 minuten te ouwehoeren.

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Bedankt dat ik elke keer weer op dit topic klik in de hoop op nieuwe informatie en dan gewoon een discussie krijg over een optie uit FIFA10. Voer die discussie alsjeblieft in het FIFA 10 topic.

Ik hoop dat de demo nog in augustus gaat komen. Dat zou wel erg tof zijn.

Edit: de datum van de demo wordt trouwens dinsdag bekend gemaakt;

Klik hierrrrrrr

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  6. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eerste echte gameplay trailer!!!!

EA SPORTS FIFA Join us here on the EA SPORTS FIFA Facebook page from 2pm CET (1pm UK time) from Tuesday 17th August for first-look FIFA 11 videos. Including:

- The first official FIFA 11 gameplay trailer.

- Details of where to watch the EA SPORTS press conference LIVE from Gamescom in Colgone, Germany, where FIFA 11 producer David Rutter will reveal brand-new information on the game.

- Ask David Rutter questions right here and we'll put them to him as soon as he steps off the press conference stage. We'll record the whole thing and post the video exclusively here on Facebook.

- More gameplay videos, inlcuding the first ever FIFA 11 Top 5 goals compilation straight from the Gamescom show floor.

See FIFA 11 first on the official Facebook page!

7. Absinthe

Absinthe Guest

Eindelijk. *)

8. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is die trailer er al?
    Zat net ff een filmpje van pes2011 te kijken maar dat lijkt me dit jaar een serieuze concurent?

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Over 1 uur begint de persconferentie. Hier live te volgen:

http://live-event.ea.com/gamescom/live/

Vind PES 2011 qua animatie en realisme er erg goed uit zien moet ik zeggen. Blijkbaar hebben ze de goede weg weer gevonden na 2009 en 2010 want dat vond ik echt drama.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  10. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
  11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die trailer komt de demo dus op 16 september uit.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
  13. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    maar wel de nieuwe trailer van vandaag en die bedoel ik

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Dat begrijp ik, maar ik vind het wel gay dat ze het een gameplay-trailer noemen, terwijl het gewoon niet zo is.

15. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    waarom de trailer kan ingame zijn

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    ingame != gameplay.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat valt er eigenlijk te zien aan FIFA gameplay? Zie er meestal nooit iets nieuws aan..

18. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    daarom is het een gamplay trailer

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Trailer ziet er goed uit. Maar zo'n filmpje ziet er altijd goed uit, door de sfeer die het ademt. Vind de gameplay video's van de PES béta er ook erg goed uitzien dus moet ik dan toch nog gaan twijfelen dit jaar?! :eek:

/edit: Livestream EA press conference Gamescom

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina