Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zo triest reageren, jij bent erg goed en leeft dus van de fouten in het spel. Jij weet ze perfect in je spel te gebruiken. Dat andere het vervelend vinden omdat ze tegen hun werken en omdat ze vaak dezelfde tegendoelputen krijgen is gewoon kut. Laat alsjeblieft mensen in hun waarde als ze wat anders kiezen als dat jij doet, altijd dat kleuter gedrag hier op het forum als het aankomt op een voetbalspelletje.

2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Wat een gezeik hier. PES schijnt goed te worden.. ik hoop het. IK ben namelijk helemaal klaar met FIFA en wel om de reden dat alle goals bijna op elkaar lijken en er weinig verrassends gebeurd in vergelijking tot PES.

Inderdaad, PES heeft iets magisch. Oh, en C.Ronaldo.... je kan niet zo zijn.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vond PES 6 beter dan FIFA07, FIFA08 en PES08 waren nagenoeg gelijk maar FIFA 09/10 zijn klasses beter dan PES09/10, al vind ik ze wel leuk om te spelen.
    Nu twijfel ik weer hard..
    Het 11 tegen 11 moet ik spelen.. ik denk dat ik FIFA bij de release koop en na een tijdje eventueel PES op de bazaar koop.

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een regelrechte fanboy, en die baseren hun menig bijna nooit op feiten ;)

Maar het wordt wel hardstikke lastig met al die topgames dit najaar, ik ga zeker niet 2 voetbal games kopen dus moet er een keus gemaakt worden, en FIFA heeft clubs, daarvoor maar ook voor de vele licenties koop ik hem.

Maar ik kan niet ontkennen dat PES erg vet gaat worden met die nieuwe passing optie, maar dan heb ik nog 1 grote vraag: Fifa gaat toch ook met een nieuw passing systeem komen? In hoeverre verschillen deze passing systemen dan...want fifa wil met hun passing systeem toch het zelfde als PES?? dat je zelf de controle hebt over de bal?

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over iets anders, maar ik had een keer gelezen dat je bij Fifa 11 online goals na de wedstrijd kan terug kijken en daarna kan uploaden? Is dit waar/bevestigd?

Ik heb vanmiddag namelijk 3 goals gemaakt om je vingertjes bij af te likken :D

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Een filmpje van mij van Fifa 11 vanaf de gamescom beurs :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb even het begin gekeken tot circa 40 seconden, ziet er vrijwel het zelfde uit. Alleen kunnen sommige ster spelers iets harder in kaatsen en is ping pong passen nog steeds effectief. *gaat verder kijken*

Het is ook grappig, je ziet het iedereen doen. Telkens na een pass zie je weer een speler wegrennen met z'n hand uitgestoken.

Edit: Hele filmpje afgekeken, ziet er toch echt hetzelfde uit als Fifa 10/WC2010. Jammer ook dat je erg snel van de bal gezet wordt, alsof het niets is wordt je van die bal af gekegeld.

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt. Ik heb nu al een aantal jaar Fifa gekozen boven PES, maar ik voel dat ik op dit moment toch weer erg neig naar PES. De demo's zullen het verschil gaan maken.

10. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit een exp-pack van fifa10 of zo????
    Vind het jammer om te zeggen maar na jaren fifa word het dit jaar waarschijnlijk toch pes.
    Als ik het filmpje zo zie heb ik het gevoel dat we aardig genept worden.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat je zo snel van de bal wordt gezet tenzij je Ibrahimovic bent oid stoor ik me overigens ook wel een beetje aan.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat het er hetzelfde uit zou zien, dat wisten we toch al? Daar stoor ik me niet echt aan. Je weet dat ze hebben doorgebouwd op de engine die ze nu al enige jaren hebben.

Ik hoop gewoon dat de keepers nu gefixed zijn (in FIFA10 kon je ze makkelijk lobben), maar dat was in WC2010 al gefixed geloof ik...

Daarnaast hoop ik gewoon op kleine verbeteringen, zoals offline kunnen opslaan van je replays, betere gezichten, het liefst een player-editor zoals die in de PES serie zit/zat (en dan niet via een of andere EA website, maar gewoon in de game zelf...), etc etc.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is het probleem van voetbalspeLlen volgens mij. Ze bouwen een nieuw spelnop en kunnen het 2 jaar flink verbeteren maar daarna valt er weinig meer te verbeteren tenzij ze het weer opnieuw gaan opbouwen. Mischien dat ze nog wat aan het passen kunnen veranderen maar verder zal dit het spel zijn tenzij ze niet weer opnieuw beginnen. Weet niet of ze van plan zijn om dat te doen.

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En dus haalt PES ze weer in. ;)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze veranderen anders genoeg. Passsysteem e.d.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Na 2 weken is er toch weer een manier gevonden om makkelijk je tegenstander weg te tikken denk ik.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zie het toch al weer voor me, net als in Fifa WC 2010. Tik tik, één op één op de keeper, keeper komt uit, jij drukt LT + X (passen) en de bal zit in het netje. Geloof me, zo scoor je echt simpel en win ik zelfs met Kazachstan van landen als Brazilië e.d.

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel Fifa al jaren, maar als je naar dat filmpje kijkt. Meteen op het begin tikken ze erdoor heen. Erg jammer. Maar dit jaar koop ik gewoon Fifa. Is die vreselijk? Dan neem ik PES.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fifa wil ik wel spelen, om één reden: Clubs. Meer niet.

Masterleague > Coach mode van Fifa
    Be a pro van PES > Be a pro van Fifa

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Serieus, kun je scoren door te passen ipv te schieten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina