1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is inderdaad altijd zo, de Premier League klopt helemaal, en de échte top teams buiten de PL meestal ook. Een Real Madrid zal vast ook helemaal lijken, wel raar dat Barcelona dat inderdaad niet heeft. Busquets en Pedro zijn toch echt spelers die vaak spelen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol je snapte nog steeds niet dat het een grapje was? :p

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt hé. :+

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heeft PES ook minder licenties dan Fifa hé, fifa heeft ongelofelijk veel echte teams erin zitten waar PES een hoop teams niet heeft. Dan is het wel makkelijker om alle teams die erin zitten 100% kloppend te maken ;)

maar dat is natuurlijk wel waar, als ik het NL elftal zie in PES...wat gewoon echt sprekend lijkt..

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nog altijd liever meer licenties dan gezichten die lijken. Wat heb je nou aan die gezichten als je speelt met een team dat FC London heet.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat vind ik niet. De 'grote' competities horen gewoon een grote keuze aan speler gelijkenis te hebben. Of je nou minder of meer competities hebt, dat maakt niet uit. Waarom zou FIFA tijd stoppen in het kloppend maken van spelers in de Deense of Koreaanse League?

7. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa is en blijft beter.

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vind jij.

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Zullen we stoppen met onze mening geven over welke game beter is totdat we zelf de game, danwel de demo, hebben gespeeld.

10. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Online is Fifa beter en de gameplay van Fifa is beter. De licenties zijn in handen van Fifa. Daar gaat toch wel een voetbalgame om, gameplayer, online mogelijkheden en licenties.

11. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet wat jij lul want in fifa 10 en wc spel heeft pantelic gewoon een echt gezicht

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Pantelic is dan ook geen Nederlander

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, jammer dat Nederland nooit helemaal klopt inderdaad.

Maar toch wel een aantal hoor. Hopelijk dit jaar helemaal en teams als PSV en Ajax ook gedeeltelijk, maarja.. vast niet :+

Verdediging: Van Bronckhorst
    Middenveld: Van Bommel, De Jong, Robben, Sneijder, Kuyt, Van der Vaart
    Aanval: Van Persie

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    :emo:

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat niet alle gezichten kloppen, kan ik begrijpen. Dat zou veels te veel werk zijn.

Wat ik NIET begrijp, is waarom er nog steeds niet gewoon een goede player-editor is, waarmee je dus zelf de gezichten prima lijkend kunt maken. In Tiger Woods 2005 had je destijds al een meer dan uitstekende editor, net als destijds in PES 4 en PES5 enzo, en ik snap dus niet goed waarom we in 2010 nog steeds geen fatsoenlijke in-game editor hebben om bestaande spelers aan te kunnen passen, zowel qua uiterlijk alswel qua stats..

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Kan me hierin helemaal vinden. Het is gewoon duf om met oneigenlijke namen te spelen...

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, dat is het handige van FIFA, die hebben veel geld en de licenties van dat soort teams of competities. Al kloppen alle spelers wel, alleen dan de team namen niet.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Verschil is dat in PES alles valt te editten. Het is 2 seconden werk om van London FC Chelsea FC te maken. Gezichten kun je niet veranderen.
    Plus, het kan mij echt geen reet roesten of ik met London FC of Chelsea FC speelt, er is namelijk totaal geen verschil 8).

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ga een beetje zitten editten, het is 2010 hè... Transfers en vormgegevens worden tegenwoordig vanzelf geupdated.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jup, daarom download ik gewoon een option file zodat ik het niet zelf hoef te doen ;).

Blijf er wel bij dat het totaal geen afbreuk doet aan de game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina