1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, doe ik ook. Ik hoop ook dat de Manager Mode een stuk leuker gaat worden..

2. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook vrijwel altijd LB+A, maar inderdaad ook veel met mijn CB's. En dat komt me dan wel eens duur te staan..

Verder vind ik de TIFO acties die genoemd worden ook wel gaaf ja, en wat meer clubliederen erin, dat zou denk ik geen probleem moeten zijn..

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zie onderstaand nieuwsbericht:

" Een online potje FIFA verlaten, omdat je aan het verliezen bent, zou je met FIFA 11 wel eens een straf kunnen opleveren.
    Volgens Simon Humber, ‘line producer’ van EA Canada, werkt het team van FIFA 11 aan manieren om ‘online quitters’ te straffen. Dat zei hij in een interview met Eurogamer. Humber zei dat het team had overwogen om gamers die toch door blijven spelen, in plaats van te stoppen, juist meer te belonen.
    “Het is een complex probleem. We hebben wel de ‘vijfminutenregel’. Als je de verbinding slecht vindt mag je binnen de eerste vijf minuten ongestraft het spel verlaten. Daarna zou er een straf moeten komen.”

Hoop wel dat we dat kunnen terug vinden in Fifa 11, alleen zie ik niets in het belonen van spelers die blijven. Wat mij betreft moeten ze juist de spelers straffen die het spel verlaten….

4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, belonen hoeft van mij niet zo, vind het meer als normaal als iemand gewoon blijft. Wat misschien wel kan, is om na 25, 50, 100 volledig uitgespeelde wedstrijden etc een beloning te geven ofzo.. dan wil een speler misschien toch wel blijven spelen.. maar hoeft niet per wedstrijd.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee waarom. Laat mij 10 keer diagonaal op v/d Sar aflopen, wedden dat hij er 8/10 keer in gaat:+

6. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het al bevestigd door ea :eek: dat er een nieuw deel komt? ik vond het vorige deel namelijk niet bepaa;d een open einde hebben :confused:

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Asjeblieft zeg. :emo::emo:

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben je nou sarcastisch?:9

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is quasi-grappig

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    _O_

11. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reageer dan niet, hoe kinderachtig..

Over 6 maanden komt er een nieuwe FIFA uit, en dat is een normaal tijdstip om dan een nieuwe topic te starten..
    Er zijn genoeg games die pas over 1 jaar uitkomen, maar waar dan ook al een topic over is..

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vergelijking slaat ook nergens op. Van andere spellen komt niet ieder jaar een nieuw spel uit. Daarnaast is er dan ook meestal een anderhalf jaar van te voren al meer informatie bekent, dan bij fifa 6 maanden voor de release.;)

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    En daar komt nog bij dat EA het sinds Fifa 09 gewoon heel goed doet. Ze maken gewoon elk jaar een betere footie en ik heb het volste vertrouwen in Fifa 11.

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach de reactie van sommigen is te verwachten, ze denken nl dat er nog meer is in het leven dan Fifa :+

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een Karbonaatje met Annanas Papaja. :+

16. James Pond

James Pond Guest

Hebben de mods nou serieus mijn post VERWIJDERD die ik vannacht hier als eerst heb gemaakt? WTF :emo:

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je dat een post???? WTF :emo:

Zag iemand vragen om een Champions League mode, waarschijnlijk gaat dat nooit gebeuren.
    Die rechten liggen volgens mij bij de UEFA, die willen misschien zelf wel een game erover maken.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  18. James Pond

James Pond Guest

Nouja het is een beetje vroeg voor dit topic nietwaar? En toen ik dat postte stond er alleen dat nieuwsbericht in de OP. En ik bedoel, iedereen weet toch elk jaar wel dat er een nieuwe fifa aankomt, dat die rond oktober uitkomt en 60 euro gaat kosten?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    EA had de rechten van de CL (CL 06/07 game is van EA) maar nu heeft Konami het als ik het goed heb.

20. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet iedereen ook wel ja, maar er zijn genoeg dingen die nu al met elkaar gediscussieerd kunnen worden..:) zoals nieuwe ideëen..

Ik was diegeen met die champions league, en het klopt dat Konami die licentie nu heeft.. Maar mocht EA onverwacht ineens de licentie weer hebben, denk ik wel dat ze er iets heel tofs mee kunnen doen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina