1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens al bekend of als iemand z'n xbox uit zet/ naar dashboard gaat enz. of je dan wel de win krijgt(die ook telt voor 100 (d8 ik) wins ach.)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik had liever gezien dat iedereen manual moest gaan spelen
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Dan raak je een hoop potentiele klanten kwijt natuurlijk. Het overgrote deel van de gamers speelt Fifa niet op manual, dat weet ik wel zeker.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja, daar heb je natuurlijk wel gelijk in. En als je heel veel speelt met manual, ben je misschien wel in het voordeel
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel logisch als een van de beste verkopende games die er is (samen met COD). Op het eerste gezicht ziet ie er ook heel gelikt uit, met alle bugs en fails eruit. Naja eerst proberen, dan weten!
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ook wel logisch. Het staat standaard niet ingesteld op manual, en volgens mij weet de helft niet eens dat je het op manual kunt zetten.

    Fifa moet gewoon de scripted dingen eruit halen, zover dat kan, en manual erin gooien voor iedereen. Nu kun je lekker blijven passen omdat toch alles wel aan komt, dat moet er gewoon uit.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  8. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    komt er een fifa 11 toernooi dan :D
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vast wel. Er was in ieder geval een Fifa 10 toernooi in Breda.;)
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat zal een optie zijn, maar ik ben bang dat veel mensen houden van het simpele. Daarmee kunnen ze ook best veel kopers mee verliezen. Ik ben wel gewoon voor het spelen MET of ZONDER Manual. Dat zou alles voor iedereen leuker maken
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt. Dat is ook een groot risico wanneer je iets gaat veranderen, en je je klanten toch wilt behouden.

    Helaas, of eigenlijk moet ik zeggen gelukkig, is PES weer op de weg terug waardoor fifa ook genoodzaakt is om iets grotere veranderingen toe te brengen. Fifa wilt geen klanten verliezen, maar stel 50% wilt manual, en 50% wilt normaal spelen, dan ga je automatisch klanten verliezen, of je nou wel iets veranderd of niets. Doe je niets veranderen, dan loopt de groep weg die graag manual speelt, en dus voor PES kiezen aangezien hun dat wel hebben toegepast. Doe je wel iets veranderen in de zin van manual, dan loop je de kans dat mensen weglopen die geen manual willen. Dus klanten zul je altijd wel verliezen, al komen daar ook weer nieuwe klanten voor terug natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  12. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dit jaar misschien wel weer voor PES ga, schieten ziet er een stuk realistischer uit en heeft een grote vooruitgang gemaakt tegenover vorig jaar. Ik denk dat dit bij Fifa dit jaar niet zo is. Misschien ruil ik PES nog wel om voor Fifa als ie niet bevalt, maar dat kan ik altijd nog zien ;)

    @Ralluf _0/ Jij bent toch degene die ook tussen plek 300/800 stond bij fifa 2009? Nog redelijk vaak tegen elkaar gespeeld ;)
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo, dat is lang geleden zeg! Kon je het forum niet meer vinden? :+
    Klopt, stonden altijd dicht bij elkaar in de ranking! :b:
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel matchen had je gespeelt dan ?
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    600+ denk ik.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze kunnen toch ook doen met Fifa 11 dat als je een online match zoekt dat je kan kiezen uit: Assist match or Manual match, dan is iedereen tevreden :D.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat er zoiets ook komt, aangezien er een aparte leaderboard komt voor assist matches.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook zou wel goed zijn.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Even uit het PES topic gekopiërd.

    Nog steeds is het veel te makkelijk om iemand 1 op 1 te zetten..
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En nog steeds is het te makkelijk om 2 tegen 1 te komen staan > afleggen terwijl keeper uit komt > open doel = goal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina