1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze ook...
    Ook naar de eigen skilss kijken, ik heb vaak genoeg gescoord met een flippo van Roda JC oid.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar nu praat je alweer over de top van de eredivisie. Waarom zouden spelers van VVV, Heracles, ADO of Excelsior geen goed schot kunnen hebben?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kost te veel werk om per team te kijken wie er allemaal een goed en doelgericht schot hebben.
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    maar met die post dat alleen 5 ster spelers het kunnen bedoel je daarmee dat de rest helemaal geen lobje kan of minder goed. want dat vind ik het een goede oplossing. als alleen mensen met 5 ster het kunnen vind ik het crap

    Ja idd maar dat heb je zowiezo ook met pes. het natuurlijk wel. maar nu is het een beetje vaag want volgens mij als suarez bij ajax blijft is alles matig/goed en als ie dan volgend jaar bij man city ofzo zit is ie opeens stukken beter :confused:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Suárez is nu ook al goed hoor, hij heeft 84 bij FWC. Dat is goed! ;)
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat komt omdat hij dan in een betere competitie speelt.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is ook, maar is teveel werk neem ik aan.

    Die spelers hebben ook allemaal wel een okee-schot, maar niemand echt een loeihard schot ofzo. Dat zie je trouwens ook bijna niet bij VVV ofzo, maar toch :p
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    mhh verkeerd voorbeeld dan maar je begrijpt wat ik bedoel ;)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Vind ik niet. Dan moet je gewoon beter gebruik maken van je belachelijk grote community. Er zijn tienduizenden mensen alleen al in NL die jaarlijks deze game kopen,en die waarschijnlijk ook wel bereid zijn om wat input te leveren over het plaatselijke voetbal om de game beter te maken.

    Desnoods start je als Konami een site op waar je spelers 'stats' cijfers kunt geven, en als er dan een paar duizend mensen daarop reageren per speler, en je laat er daarna nog even iemand naar kijken of het een beetje klopt, dan ben je al een heel eind.

    Hopelijk kun je in PES2011 ook gewoon zelf alle spelers weer editten enzo. Niet dat je daar online iets aan hebt, maar dat vond ik jammer bij FIFA, dat je je spelers niet kunt aanpassen wanneer ze niet kloppen, zowel qua uiterlijk alswel qua stats.
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt objectief als je FIFA spelers zoiets laat beoordelen. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik zou Toivonen dan een rating van 85 geven, niet echt realistisch of wel :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, denk je niet dat mensen Messi gauw een 99 zullen geven? Dan denkt Fifa ook dat het overdreven is, en dan krijgt Messi een 96. Zo'n systeem werkt niet.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan ben je ook gewoon een frikandel :+. Hij is best goed, maar toch.

    .. :+

    Maar voor Fifa World Cup was er wel een topic op het ElectronicArts forum waar je kon posten over de punten van spelers, als het niet eerlijk was. Dan eens in de paar dagen kwam zo'n EA_lid kijken en keek of er wat goeds en realistisch tussen zat, en dan kwam er uiteindelijk een update met veel spelers tegelijk. :)
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou Ronaldo ongeveer 30 geven.:+
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Toivonen mag van mij best rond de 83 krijgen.
     
  15. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/35176686

    Dat bedoel ik, te makkelijk. Is met een speler van 55 algemeen gedaan.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meh, tussen de 78-82 zou wel eerlijk zijn denk ik. Hij heeft van alles namelijk wel wat. Goed schot, best sterk aan de bal, kan goed kopen, goede passjes enzo. Hopelijk worden Doedel, Engelaar, Afellay en Toivonen wel een beetje goed (eind 70 ofzo, miss 80).
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Engelaar vind ik nou niet iemand die 80 verdient. Laat hem maar lekker rond de 76 oid.
    Doedel en Appelvlaai rond de 80, en Toivonen 84. (Ben stiekem een beetje fan van Ola :+)
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    84??? Op basis van wat?? Kopballen tegen SC Heerenveen??

    Iedere speler van de lagere leagues moeten hoogstens 81 hebben, tenzij het een uitzondering is (Quaresma, Hulk, Elano, Arda etc)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    84 is wel veel denk ik, doe maar gewoon 81. Goed zat om online mee te kunnen kontschoppen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina