1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UnExpected

UnExpected Guest

Ik vind van niet hoor, maar misschien is dat omdat ik die 'talent' heb. Ik zie er echt weinig verschil in

2. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja als ik kijk naar 2007 en 2008 heb je wel gelijk, maar nu doen ze volgens mij wel iets meer moeite om het beter, mooier en uitgebreider te maken.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben bang dat ze de game gaan verneuken ipv beter maken. Fifa '10 is écht héél goed.
    Paar dingen die ze echt moeten houden;
    - Het dribbelen werkt echt goed.
    - Het passen werkt goed.
    - Het schieten werkt goed.

Verbeterpunten;
    - Keeper heeft nogal wat domme dingetjes zoals heel sloom teruglopen.
    - Lobjes, ik gebruik ze veel en scoor er bijna altijd mee 1 op 1, maar het is misschien wél te makkelijk, helaas voor mij maargoed.
    - Vrijetrap vanaf de 16-24 meter oid te makkelijk. (pookie naar voren 2-3 balkjes en schieten maar)....... maar ook dat je mensen op de lijn kan zetten is ook weer een beetje jammer (dan wordt vrije trap nemen ook wel weer heel er lastig).
    - De korte pass van de keep moet gewoon zoals bij Pro Evo 5/6.. ofwel; dat er geen mannetje voor je laatste verdediger kan gaan staan waardoor je gewoon rustig die bal kan uitpassen en een aanval op kan bouwen ipv naar voren rammen.
    - Minder "geluk" factor met afvallende ballen e.d.

---------------- TRACKLIST.. omg die is echt bedroevend slecht in 2010.. Mis echt black & gold, MGMT etc. uit fifa 09.. dus fifa 11.. please geef me een aan-te-horen tracklist :D verras me!.

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dribbelen werkt goed, zeker zo houden. Misschien iets dynamischer/vloeiender met bewegingen.

- Passen werkt ook goed inderdaad, alleen moet elke pass wel de juiste richting op gaan waarnaar jij richt. Soms past hij hem compleet naar iemand anders, bijvoorbeeld terug naar de verdediging ipv het middenveld. Ook zou een toevoeging zijn dat je passes met A, buitenkant voet kunt nemen. Stel een opkomende back loopt diep en je wil de bal naar de speler passen, ipv de bal diep te geven. Zo een mogelijkheid moeten zijn om hem met buitenkant te geven.

- Schieten werkt iets te goed. Als je diagonaal op het doel afkomt scoor je bijna altijd, de RB "precisie" schot is iets te goed naar mijn mening. Dit mag wel iets moeilijker worden.

Minpunten:

- Keeper, die komt te snel uit, maar dat schijnt bijna zo goed als zeker gefixed te zijn in de World Cup editie. Verder moet de keeper ballen kunnen pakken die op de lat stuiteren. Ik bedoel, de bal stuitert op de lat, of een verdediger kopt hem omhoog, of de keeper bokst hem omhoog de lucht in en de keeper komt z'n doel uit, maar de lange spits kopt hem over de keeper heen, die niets doet.

- Vrije trap vanaf 16-25 meter. Even RB in de hoek en inderdaad, meestal een goal. 95% van de goals vanaf die afstand zitten bij mij er in online 1 vs 1.

- Mindere geluk factor, inderdaad. De afvallende ballen, gek wordt je er van.

- Soundtrack, geen hol aan in Fifa 10. Echt de slechtste soundtrack list tot nu toe. Waar zijn de tijden van de World cup in Frankrijk game, en die tracks van 2003. Wie wil er nou een persoon de hele tijd SULEJMANI horen roepen?

- Manager Mode, loopt af en toe vast, te makkelijk, moet veel uitdagender en dieper zijn. En verslavend natuurlijk.

- De difficulty setting. Legendary is gewoon.. raar. Het is makkelijk, maar de computer aan de bal, weet bijna altijd wat te doen aan de bal. Stel jij wil een sliding doen op de bal, de keeper ontwijkt hem alsof het niets is. Om maar een voorbeeld te geven. Meer uitdaging svp!!

5. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Grotere versie van het eerste shot.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oei ziet er mooi uit!
    ik ga heerlijk afwachten!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Persie lijkt weer niet vind ik! Hij heeft altijd zo'n kei raar gezicht, elk jaar hetzelfde. Hij heeft veel meer een babyface, 'een zachte huid', dan zo'n boos gezicht.

Moet je vrije trappen ook met RB schieten? Is het dan precieser, of met binnenkantje-voet ofzo? Ik schiet of zonder iets, of met LB voor hard schot.

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RB is precisieschot en LB is hard schot

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom ziet Van Persie er weer als een zombie uit ?

10. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ze moeten veranderen:
    - Keeper alleen uit laten komen als je op Y drukt en anders blijven staan op de lijn
    - Geluksfactor met die afvallende ballen mag wel een heel stuk minder..
    - Als je als verdediger je verdediger voor die aanvaller zet dat ie hem dan blokt en niet dat de aanvaller er gewoon langsrent zonder dat de verdediger wat doen..
    - Scheidsrechter mag ook wel wat anders nu kan je altijd wel zien wat een overtreding is en wat niet.
    - Spelers vallen veelste snel bijvoorbeeld dan tikt een verdediger de bal aan en je ventje gaat vliegen alsof ie word neergeschoten.
    - Veel meer sfeer in het stadion gewoon echte harde schreeuw als er word gescoord.
    - Keepers van 60 maken soms reddingen die een keeper van 90 niet eens maakt daar mag ook wel wat meer verschil inzitten..
    - Zoiezo de Kuip, Arena, Philips stadion erin die moeten er gewoon in klaar.

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie antw boven

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En een knopje voor bijvoorbeeld een buitenspelval, dat je ergens op drukt en dat ze allemaal instappen, zou wel relaxt zijn. Nu zet ik vaak een speler buitenspel, maar ergens anders is dan weer een verdediger teruggestapt.

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Buitenspelval kon je in Fifa 09/10 ook al doen hoor.
    Als je tegenstander in balbezit is 2x je D-pad een tikje omhoog geven.
    Alleen blijven je backs vaak hangen:+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind World Cup eigenlijk niet relaxt dus ik hoop dat het systeem straks meer naar Fifa 10 neigt. Verder is dit topic voorlopig nog idioot. Kijk naar de openingspost.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ken je nagaan, wist ik niet eens :+ Morgen maar ff proberen of het werkt dan.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Onzin, RB met een vrije bal heeft geen effect. LB wel uiteraard, maar RB maakt geen verschil.

Wat ik hoop qua verbetering is:
    - Niet veel eigenlijk. Keeper mag nog een klein beetje aan gesleuteld worden. Hij zet toch vaak een paar ongewenste passes naar voren waardoor de stift een makkelijke optie is.
    - Overigens vind ik de stift niet echt té makkelijk. In World Cup issie absurd slecht geregeld. Het lukte me echt niet meer. Er mag wel een beetje aan getweaked worden, zodat het misschien iets moeilijker wordt, maar ik mik hem nu ook vaak zat nog net naast o.i.d.

Vriend van mij vertelde dat hands misschien word geïmplanteerd en ik hoop het toch zeker niet. Ik heb weleens meegemaakt in fifa 2010 dat de bal op de hand kwam van een speler, maar ik zie niet hoe dit op wat voor manier dan ook de ervaring kan verbeteren.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    RB maakt wel degelijk verschil.. hiermee geef je de bal een curve.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de nieuwe fifa.
    Ik vond fifa 10 beter dan de 09 maar heb toch meer tijd in 09 gestoken omwille van de leuke games die na fifa nog zijn gekomen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ben benieuwd.. Vorig jaar voor het eerst sinds laaaange tijd weer een FIFA deel gekocht.. Na een maand gespeeld toch de verkoop in gegaan!

Toch blijf ik het altijd wel in de gaten houden, dikke kans dat ik het dit jaar nog een keer probeer. Maar PES2011 ziet er ook erg goed uit, en de informatie die naar buiten komt klinkt fantastisch.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina