1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    screenshots zeggen mij nog niet zoveel.

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  3. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er nog steeds cartoony uit, PES ziet er dit jaar weer releastischer uit (zelfs beter dan pes 2010) al moeten we de animaties afwachten.

Waar ik lang op heb gewacht is de individualiteit van spelers, dit zit zelfs al in PES 1 !

Hopelijk word de ai van aanvallers en verdedigers verbeterd;
    buitenspel vallen lukken niet,
    middenvelders nemen een man niet over als een verdediger opkomt,
    aanvallers duiken de ruimte niet in wanneer een verdediger te vroeg drukzet op een andere man,
    en backs komen maar op tot de middellijn.

En mijn grootste ergernis, wanneer de bal in de lucht is kan je niet van kopper verwisselen, het is altijd hetzelfde voorgeprogrammeerde mannetje die soms totaal niet in de buurt staat, waardoor de goedgepositioneerde man wegloopt van de bal en je veels te laat aankomt..

Ben benieuwd welk spel er dit jaar de betere is, al zet ik mijn cash op PES :cool:

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook zonde ... :+

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    - Scheidsrechter moet gewoon een bal ontwijken als een pass van 10 meter komt dat ie er dan gewoon express voor gaat staan slaat nergens op.

- Als je op A drukt dat er dan geen Y pass komt wat ik best vaak zie met Fifa WC

- Dat je team maten niet voor je schot gaan lopen met Fifa WC zie je gewoon echt dat
    je team maat express voor je schot gaat staan slaat echt nergens op ze kunenn ook animaties geven dan je team maat wegduikt of bukt. Zelfde in Fifa WC dan zie je wel is dat je dribbelt met de bal en dat je team maat gewoon in 1 rechte lijn op de bal afloopt en dan lopen ze tegen elkaar aan.. Best dat ze tegen elkaar kunnen lopen maar niet als je hem al 10 meter van te voren ziet aankomen dan mag ie hem best ontwijken.

- Dat je met vrije trappen niet in het doel kan staan das echt zo fake of tenminste dat die verdediger dan de bal niet doodleuk op de borst aaneemt maar dat ie dan gewoon het doel ingaat.

- Met FUT je spelers VEEEEEEEEEEEEL minder snel geblesseerd..

- Dat je kan shirtje trekken maar na een tijdje de scheidsrechter dan fluit en dan een waarschuwing en dan een gele kaart etc.

- Als je je linkerstick naar beneden richt dat de pass dan ook naar beneden gaat en niet schuin ofzo.

- Dat je in Be a Pro de keeper kan zijn zo moeilijk lijkt me dat niet om te maken gewoon duiken met de analoge stick en dat je dan tips krijgt waar je het beste kan staan. Hoe hoger je rating hoe sneller je pro reageert.

- Met online als iemand quit dat als je al 1-0 voorstaat in de 2de minuut dat je dan gewoon alsnog wint..

- FUT vanaf het begin best dat je ervoor moet dokken maar doen dan wel dat het vanaf het begin beschikbaar is.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga maar eens oefenen in de arena. curve geef je de bal door je pook tijdens het schieten te een richting in te drukken. RB is puur cosmetisch, gerichte schoten doe je met schieten en LS.

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    extra curve, sommige spelers kunnen dat beter, maar de 'basiscurve' geef je met RB

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor de gene die XBW frontpage niet checken;

Gezichten zien er goed uit.
    Al ben ik toch eerder benieuwd naar de nieuwe PES dit jaar, puur omdat FIFA10 en die WK game mij echt te snel verveelde.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, maar RB zorgt voor een betere curve dan alleen je pookje in een richting houden. Met RB daalt de bal ook sneller.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Niet alleen de gezichten, geheel heeft grafisch duidelijk verbeteringen. Nu even wat gameplay beelden afwachten.

11. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    snap niet dat mensen die fifa spelen niet merken wat voor een verschil RB maakt..?
    vrije trappen gebruik ik het niet bij, pook naar voren gericht op de kruising, gaan er eigenlijk altijd in, maar gebruik in een wedstrijd RB, of met n vrije trap eens alleen RB. dan merk je het verschil..

vind t jammer dat Fifa 11 weer van die zuigspelers op de cover heeft staan, sommige spelers verdienen de voorkant, maar dan moet ik meneer bankzitter benzema zien?
    doe mij maar robben of iemand anders.. tja sponsors en contracten die afgesloten zijn.. jammer

en doe mij maar niet FUT vanaf het begin, dan beginnen veel spelers met fut vanaf het begin, de rest word vergeten van 'normaal fifa' en na een tijdje stopt men met FUT en helemaal met fifa, zoals het dit jaar was geregeld heb je langer lol met fifa, dat had ik dan. begonnen met career, daarna online, en dan nog FUT daarna

12. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    "Ondanks we dit jaar de Manager Mode er niet in wilden hebben, kan het op de lange termijn alsnog een keer voorkomen in één van de volgende FIFA-games," aldus David Rutter.

EDIT: laat maar, dit gaat over online manager mode.

Speltype coach zal er gewoon inzitten.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  13. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al zetten ze melvin platje op de cover .. who gives a fuck , het draait toch om de game

14. Munnie

Munnie Guest

Precies.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop vooral dat ze de menu's strakker en cleaner maken. Nu vind ik het helemaal niets, telkens die kleuren en cirkel lijnen en spelers als Benzema in het menu.. nee. Laden duurt vaak ook best lang.

16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel leuk dat je nu zelf steeds meer kan aanpassen. Eigenlijk wel bizar dat dat nu pas een beetje los komt want dat is sinds FIFA 97 steeds een verzoek geweest. Toen kwamen er gelukkig steeds meer mods, proggies, patches, etc. op de PC om dat zelf te doen omdat EA het nooit echt mogelijk maakte.

FIFA 12
    Ondanks dat FIFA 11 net officieel is aangekondigd zijn ze ook al bezig aan FIFA 12.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fifa 12, my God. Haha, laat ze eerst maar op Fifa 11 richten. Tof dat de handsbal er in zit, maar hij moet default al aan staan. Replays saven is echt _O_, dat geldt voor online hoop ik. Laat ze ook maar sneller penalties geven bij overtredingen in het 16m gebied.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je weet echt gewoon wanneer het een penalty is of niet. Als je over het been van iemand valt, hard word weggeduwd of gehaakt krijg je niets. Alleen als je echt met een sliding word neergehaald..

19. fable1986

fable1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ben je echt 24 fable?

Ik wacht weer de reviews/gameplay beelden af voordat ik mijn keuze maak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina