1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    gezichten zien er veel beter uit maar ik ben wel benieuwd naar de andere niet speciaal gemaakte gezichten zoals andere mensen ook al aangeven..

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Soort edit mode zoals PES dus, maar waarom via de FIFA site. Doe het gewoon zoals PES, edit mode in de game. :emo:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo'n create a team mode is tof! Vond dat veel leuker om met een eigen team te spelen dan met een "echte" team in PES.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, ga ik nu even doen. Thanks!

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, alleen:

Jammer, maar begrijpelijk.

Dit is ook goed om te horen:

\o/

En de game is toch een tikkeltje langzamer dankzij dat + systeem, omdat je vaak je ster spelers wilt opzoeken om een goede aanval of actie te maken. Ook wel goed om te horen.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die gecontroleerde schoten sloegen inderdaad nergens op. Beter dat ze dat fixen. Verder zou ik het ook wel leuk vinden als ik op een normale manier tegen een vriend wil spelen offline. Zonder dat-ie vastloopt bij de aftrap en ik de controller speciaal in het 3e slot moet gaan aansluiten.. probleem zat gewoon in beide FIFA09 en 10. Tot slot is het ook niet echt leuk dat ik er telkens uitgegooid word online als ik een goal maak.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Beloofd veel goeds. Ben benieuwd.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat Fifa 11 gewoon nóg beter worden dan 10. Klinkt natuurlijk logisch, maar ik ben benieuwd!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klinkt allemaal nice, maar kijk eerder uit naar PES11 dan naar FIFA11. FIFA09 was gewoon straight genius, en staat na PES5 op beste footies ooit in mijn ogen. Alleen FIFA10 en die WK game verveelde mij echt te snel omdat ik het geniale van PES mis. PES10 was aardig, voelde wel een klein beetje aan als het oude PES maar nog steeds niet echt super.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlang ook wel terug naar PES, maar heb er echt weinig vertrouwen in dat ze nog terug gaan komen op een acceptabel niveau. Maar ik blijf het zeker in de gaten houden.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat ik tot nu toe heb gehoord/gelezen over pes, is toch wel erg positief hoor!

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf toch lekker bij Fifa hoor, alleen FUT blijf ik alleen al geweldig vinden. Maar EA, doe iets aan die glitchers !!

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Laat de demos van PES en FIFA maar z.s.m. komen :D

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me de demo van PES 10 nog herinneren. Wat een houterig spel was dat zeg...

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik speel gewoon geen PES, hoef ik ook niet te kiezen. :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, maar zo gaat het wel elk jaar. Grote beloftes en uiteindelijk valt het tegen.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is waar.:)

Het is wachten tot de demo's. Fifa koop ik sowieso wel, en of PES daar bij gaat komen moet de demo uitwijzen.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb altijd PES gespeeld tot PES 5, daarna ben ik overgegaan op FIFA. Wat me meteen opviel was dat FIFA altijd veel realistischer was. Als ik PES speel (gister gespeeld) merk ik weer dat het allemaal zo nep is. Het loopt misschien sneller, maar ik vind de controls en graphisch toch altijd wel tegenvallen. Maarja, zo zie ik het.

Misschien is PES2010 wel beter, maar lijkt me niet. Zal wel weer zo'n PES game worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina