1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] Argo FC Zoekt nieuwe spelers!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 2 nov 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het wegvallen van een aantal spelers (Op familie bezoek in Brazilië en niet op tijd gemeld bij de club) zijn we opzoek naar nieuw talent.

    wie-o-wie?! Als je interesse hebt, stuur me dan ff een bericht hier of PM of voeg me toe op Xbox Live. Voor meer info over ons team, kijk in dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160602
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Als ik het goed begrijp maak je dus een topic, waarin je verwijst naar een .. topic. Ik raak helemaal in de war.:confused:
     
  3. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik maak een topic waarin wij als team aangeven op zoek te zijn naar nieuwe spelers. In de openingspost geef ik ze verschillende manieren waarop ze contact kunnen op nemen.....een bericht in dát topic, een PM of een bericht op Xbox Live en als ze meer info willen geef ik een link naar een topic waar die info staat.....

    Nu niet meer in de war?


    Edit: Zo, heb nu nóg duidelijker gemaakt voor je......
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dankjewel jongen, nu begrijp ik het.:thumbs:
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel bij jullie in de Club willen komen.

    GT: Bolleeder

    Vorige gamertag was HarrieHakker heb al een keertje mee gedaan bij jullie zijn er nog eisen waaraan ik moet voldoen?
     

Deel Deze Pagina