1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] Argo FC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 24 okt 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn Argo FC, maar....................wie is "wij"?! Wij zijn:

    [​IMG] [​IMG]


    Members:

    [​IMG]Winter 82 NL - CAM/ST (tevens oprichter van de club) [​IMG]Mitzziejj - CVM/??
    [​IMG]NL Black Dragon - LAM/CAM (tevens schepper van de naam "Argo") [​IMG]Pkager - CV/CVM
    [​IMG]QueensOwnRifle - GK/overal waar hij NIET in weg loopt [​IMG]sKu ANACONDA - NNB voorlopig CVM
    [​IMG]bIacky NL - LAM/ST (Onze nieuwste aanwinst uit Zwolle)

    Reserves:
    [​IMG]lookslikeyou - RAM/LAM (tevens de droeftoeter van het team) [​IMG]The Holy Me NL - ANY/ST

    ons huidige record is: 37-10-17 Helaas ook al redelijk was "losses", maar deze stammen met name uit de eerste weken van FIFA12, toen we nog nauwelijks een team en geen ANY hadden.


    De club is eigenlijk in basis al ontstaan in FIFA 11. Daar waren we achtereenvolgens: FC Argo & NL Argo alvorens ons te splitsen in 2 teams: NL Ohrson en Kratos United. In Fifa 12 hebben een aantal oud-leden de handschoen weer opgepakt en besloten tot een soort van reünie/doorstart. Al hier: ARGO FC!

    Met onze club willen we gewoonweg leuke potjes "clubs" gaan spelen, waarin er geen plek is voor egotripperij en gechagrijn. We willen met elkaar een leuk potje voetballen en lol hebben. Ons motto is "SPELEN DIE BAL!" en wie er uiteindelijk scoort maakt geen drol uit, de mooiste goals, zijn goals die door zo veel mogelijk speler zijn geraakt. Tuurlijk willen we allemaal zo veel mogelijk winnen, maar bij ons staat plezier in het spelletje en lol samen bovenaan. Als dit te samen komt met goede resultaten: TOP!



    Argo FC zoekt nog:

    Ons team lijkt nu aardig vol, maar een aantal spelers is nog niet zeker of ze blijven en we zijn ook altijd op zoek naar nieuwe talenten. Zo is er misschien best nog een plekkie weg gelegd voor die ene geweldige ST (ik ben dat namelijk NIET!) :p Ook een echt goede CV is nog zeer welkom.
    mocht je ons willen joinen, stuur ff een bericht hier, een PM of een bericht op Xbox Live. Let wel: gelieve 18+, een pro van minstens 84 en in het bezit van een headset.

    Bij ons is dus geen plaats voor:
    - mensen onder de 18
    - pingelaars
    - saaie mensen die geen reet te melden hebben of geen headset hebben
    - ongetrainde pro's (mocht je pro nog laag zijn, kun je wel joinen, maar krijg je een aangewezen tijd om je pro in te "trainen", of je moet uitzonderlijk goed overweg kunnen met je pro van 73 :p)

    Mocht je toch van af en toe een mooie solo houden?! Dat kan, maar...loopt dit te vaak uit op balverlies en frustraties bij je teamgenoten zul je vriendelijk, doch dringend verzocht worden hier mee op te houden. Doe je dit niet, zul je helaas uit het team verwijderd worden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  2. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Hahaha wat een prachtige topic!

    Wat er wel sowieso in moet, vind ik:

    -Lijst met namen en eventuele posities.
    -Record
    -Misschien ook een gebeurtenissen-lijst
    -wat info over de club, hoe is ie ontstaan, wat zijn de doelstellingen.
    -Op welke posities zoeken we nog mensen, wie hebben we daarvoor nodig en wat moet de persoon kunnen.

    Just some ideas :)
     
  3. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    that are some great idea's!!! hehe
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    begint dit er op te lijken?
     
  5. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Zeer zeker, ziet er al beter uit dan dat ene regeltje van net haha.
    Overigens zou ik ook wel met mijn VP een aanvallende functie willen bekleden, dus volgende als ik weer meespeel, zou ik er dan een paar potjes op kunnen spelen? :)

    Als het niet werkt neem ik wel genoegen met een positie als CDM of CV zoals vorige keer.
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    waar wil je dan spelen?! Ik stel gewoon voor dat we de volgende keer wat andere dingen gaan uitproberen, zodat we er achter komen wie waar het beste rendeert ;) maar roept u maar....
     
  7. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ja ik zou het gewoon willen uitproberen. Ik weet niet wat mij het beste ligt, CAM, ST of vleugelspeler. Maar zoals je zegt, lets just try out some things. :)
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed hoor....maar je bent wel een rete goede any!!
     
  9. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanaaf ook wel aanwezig.
    ik zal me proberen te concentreren cvm.
     
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    zo....ff iedereens avatar erbij geplakt ;) haha
     
  11. lookslikeyou

    lookslikeyou Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    De officiële mascotte meld zich, aka droeftoeter aka geweldenaar van het team!
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan goed uit de voeten op de ST, dus als je wilt kan ik wel eens meespelen om het te laten zien :). Ook kan ik goed uit de voeten op de flanken of op de CAM. ;)
     
  13. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan morgen wel een potje mee doen als je wilt. Voorin is het al wel heel druk bezet, maar missen een echte striker......
     
  14. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta als CV, maar kan ook prima als CVM uit de voeten Wintert :b:

    voor de rest: Een leuke startpost!
     
  15. black haze89

    black haze89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die striker die je zoekt :p ik zocht nog samen met vuvuzela naar een club bij fifa 11 op het eind, maar dat pakte allemaal wat rommelig uit :p misschien weet je dat nog vuvuzela :p maar ik wil maar wat graag een goede club joinen en kan zeker mijn steentje bijdragen in de spits. Zelf heb ik een headset, ben 22jaar en heb bijna alle fifa's gespeeld :p try-out ben ik niet verlegen voor ;) kom maar op zou ik zeggen. dus als iemand van jullie me toevoegt, wil ik best vanavond meedoen om door de keuring te komen! ik hoor het hopelijk wel, greets
     
  16. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer vanavond te halen... Maar heb gisteren mijn "lucky" handschoenen in de spelersbus laten liggen na de wedstrijd tegen Bayern Munchen. Ben nu onderweg om ze te halen zodat ik vanavond weer tussen de palen kan staan.

    :)
     
  17. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    scheelt weer dat je op de autobahn gewoon lekker kan doortrappen. hehe
     
  18. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Overigens denk ik niet dat ik gelijk bij aanvang aanwezig ben, ik ga vanavond namelijk bij mijn vriendin eten :)
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanavond ook pas laat thuis helaas. uurtje of 0.00 pas ben ik bang.
     
  20. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie mee willen doen, voeg dan mij ff toe op Xbox Live
     

Deel Deze Pagina