1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] Argo FC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 24 okt 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    als we uberhaupt nog kunnen spelen hoor. Zo hadden we 12-13 spelers, zo hebben we er nog 6.....en beide ANY's zijn ineens foetsie. Vuvuzela was ineens weg en reageert niet meer En Carlo heeft blijkbaar ineens een eigen club opgericht en heeft Alex ook mee genomen ga ik vanuit, want ook hij is pleite. De manager kan ook geen 3 dagen weg he en dan gaan er al weer dingen fout.... :p
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens scouten dan!
     
  3. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelluf ;)
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die gasten uit de club zijn en we nieuwe members zoeken moet je ook de startpost ff aanpassen als je tijd hebt.
     
  5. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Done!
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Meen je deze nou? wat is dit voor amatueristsche bende geworden. pkager is elke dag hard aan het trainen in het krachthonk en op het veld en dan moet hij ook nog scouten? Daar hebben we toch managers voor? Moet pkager soms ook zijn eigen shirts gaan wassen en de thee zetten voor in de pauze. Goed plan. Wisselen we hem gewoon elke keer in de 40ste minuut zodat hij de waterkoker aan kan zetten
     
  7. black haze89

    black haze89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo? :') heb je mij eruit geschopt dan? :')
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Lau, je hebt helemaal gelijk. En aangezien jij toch nooit ene zak doet, mag jij voortaan de waterzak dragen, dan neem ik het scouten op me en kan Queens de thee gaan halen :lol:
     
  9. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, gister liep het niet zo lekker. We creeërden echt TE weinig. Voorheen speelde we veel meer tikki-takkie voetbal en nu gaat iedereen ineens lopen met de bal en wordt het middenveld (Mitzziee en ik) vaak overgeslagen. Goed voorbeeld hiervan is dat ik als spits zijnde echt vaak tussen de 35-40 passes in een wedstrijd gaf en gister op de cam niet verder kwam dan 15!!!!! Dat klopt echt niet. PKager zocht naar mij inziens net te vaak meteen de 2 aanvallers en Lau liep zelf veel te veel met de bal of ging eerst kappen en draaien ipv de simpelste en snelste oplossing te kiezen. Lau, ondanks dat je gister de meeste goals maakte, vind ik je op LAM echt een stuk beter spelen.....je zoekt snellere en kortere combinaties dan en ik zakte als spits zijnde meer in om combinaties met de cam en de vleugels te maken. Nu is het allemaal zo statisch als de pest.

    Daarbij wil ik ook nog zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat telkens als we een beetje een vast clubbie mensen hebben, er ineens mensen, zonder iets te zeggen, pleite zijn. Ik hoop dat dat nu een beetje afgelopen is. Dat Queens af en toe leaved om met Panini mee doet weten we (ookal vind ik het jammer, het moet dan maar...), maar ik vind het echt jammer dat oa Vuvuzela, Holy Me, Looklikeyou en Batroy zomaar weg zijn gegaan. Lau, hoe jij daarover denkt weet ik, maar je merkt nu gewoon dat we daardoor wel kwetsbaar zijn. Helemaal nu we daarmee geen ANY's meer over hebben....................

    Ik wil dan ook zekere weer terug naar een vaste ANY en het liefst zo weinig mogelijk "reserve" spelers.....Wat jullie?!
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    St is het misschien niet. Zeker niet zonder goede LAM die voorzetteb geeft en steekballen. haha te makkelijk. Maar je heb gelijk. Best acties waren als ik naar de zijkanten ging. Ga wel weer lekker LAM. Maar we moeten wel een spits gaan zoeken want winter je kan wel in de spits maar je bent noet geschikt voor het een spitsensysteem.

    Je kan beter cam want gisteren toen je Ram stond, stond je alsnog constant in het midden. Zeg dus blackie op rechts, ik op links( en af en toe afwisselen) en jij op cam. En je dan meer aanbieden want je stond gisteren constant te diep!

    En een goede spits met eigen actie + finishing kwaliteiten zoeken. gnoeg spitsen die try out willen maar ook gewoon is als ze niet echt goed zijn maar wat scoren omdat wij die bal strak klaar leggen gewoon tegen die gast zeggen jammer!

    En over die waterzak. Steek hem waar de zon niet schijnt!
     
  11. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, een 1 spitsen systeem vind ik het niet met een RAM en een LAM. Ik vind mezelf ook absoluut niet die killer spits die we eigenlijk willen (ik ben meer een mee voetballende spits...geen ST maar een CA en ik voetbal daar meer als een veredelde CAM), maar toen jij om LAM, Lookslikeyou op RAM en ik ST stond, creeerden en scoorden we veel meer. Dit was ook omdat jullie 2 veel naar binnen trokken als ik me diep liet zakken etc. We varieerden veel meer. Jullie 2 scoorden volgens mij meer dan ik en dat juich ik alleen maar toe, dat er meerdere scorende spelers zijn. Dat is wat ik gister op de RAM ook probeerde, maar ik stond zeker niet alleen maar centraal. Ik hou gewoon niet van statisch voetbal waarbij iedereen zich strak op zijn positie houdt, dat is té voorspelbaar. Ik speel liever een systeem zoals Oranje. Dat deden we in het begin ook, met daarbij de ANY op de CAM (the Holy me).
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  12. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens. Al ben ik natuurlijk geen Any en zoek ik liever de veilige weg (lees een balletje naar de vleugelaanvallers ipv dwars door het centrum waar het ramvol is) snap ik je kritiek! Het was allemaal net iets te statisch en de aanvallen duurde wat te lang (verrek, lijkt Feyenoord wel). Achter stond het volgens mij toch niet helemaal verkeerd, ondanks een paar kleine schoonheidsfoutjes in de laatste wedstrijd (verrek, lijkt Feyenoord ook wel!).

    Als tijdelijk oplossing vind ik het prima om op de Any te staan met mijn pro als CVM, of CAM. Wie weet word ik er dan ooit nog eens goed in. (verrek, lijkt Feyenoord wel!)
     
  13. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    word er vanaaf nog gespeeld?
    ik heb weer een nieuwe fifa. (me zusje had de andere kapot gemaakt:mad:)
     
  14. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben ik er wel ff, maar dat zal dan pas rond 22.30 worden.
     
  15. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel graag eens een try-out in de spits...

    en laat die waterzak maar zitten :)
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan weet ik een uitmuntende vervangende keeper!

    Geileknalgeit! zal er snel bij wezen deze man is erg gewild!
     
  17. Reflex Boadie

    Reflex Boadie Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, top 100 club niet goed genoeg???_0/
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het best proberen als ST. Ik weet een beetje hoe jullie spelen, dus laat maar weten als jullie vanavond online zijn.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dacht dat je bij een andere club zat? en heeft denk ik weinig nut om je dan als st aan te nemen. Dan speel je een wedstrijd, loopt het lekker, komt alpine online. dag spits
     
  20. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik wil graag clubs spelen als ik online ben. Rillion speelt niet meer zo veel terwijl Jong Oranje dat wel geregeld doet. Maakt me verder ook niet uit. Ik zag alleen uit de posts dat jullie een spits nodig hadden, ik zou dat eventueel voor jullie kunnen opvullen.
     

Deel Deze Pagina