1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] Argo FC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 24 okt 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Anaconda. Fijn om te horen dat je nog steeds mee wilt doen, maar ik denk wel dat je je moet gaan concentreren op een andere positie dan voorin. Je hebt in 46 wedstrijden slechts 3 goals gemaakt en 2 assists ofzo geleverd (niet dat statistieken lles zijn) en dat is echt te weinig. Aanvallen verlopen vaak te langzaam. misschien dat je je pro moet gaan trainen om op CV of CVM te gaan spelen en dat we dat eens gaan proberen. Voorin hebben "we" liever mensen die wat sneller spelen en bepalend kunnen zijn. Niks persoonlijks, want ik vind je een onwijs toffe gozer om erbij te hebben
     
  2. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betreur het ook dat er weer een splitsing is.

    Verder zien we wel wanneer je online bent en ben je altijd van harte welkom op de CV/CVM positie :)
     
  3. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent zeker geen Feyenoord fan...want het enige dat jij hebt zijn woorden, maar totaal geen daden. Trek je schoenen eens uit de kast en voetbal eens een pot mee.....dan mag je praten, okay?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Winter, gebruik voortaan even de edit-knop, 4 posts achter elkaar hoort niet he. ;)
    Check ook even je PM.
     
  5. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    tja mijn stats zijn niet over om naar huis te schrijven, maar ik sta ook elke wedstrijd op een andere positie.
    ik zal me vanaf nu wel concentreren op cvm. en dan ga ik ook niet meer van die positie af.
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ik ben een forum NOOB ;)
     
  7. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    heey jongens dit had me echt een heel leuk idee geleken, maar dan vorige week want ik wou vorige week wel joinen maar had niet echt het idee dat het werd gewaardeerd dus ben ik verder gaan zoeken.

    En ik heb nu zelfs 3 clubs waar ik speel.

    maar iedergeval heel veel succes en zal julie zeker blijven volgen want jullie zijn een stel gezelige jongens:D


    greetz
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit Roy. Zodra we zien dat jij online bent en je bent nog niet aan het spelen kun je gewoon mee doen ;)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Joh Winter. Check het bericht! op ons topic! was slechte communicatie van mijn kant
     
  10. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ben idd geen Feyenoord-fan. Toch is het voorbeeld niet helemaal treffend, want ook Feyenoord heb ik zelden op een daad kunnen betrappen de afgelopen seizoenen.:+

    Maarre, helaas. Ik speel geen FIFA, alleen PES. En ik kan m'n MLO Club UFCA (United FC Argo) toch niet in de steek laten?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom twee clubs: Argo en Argo United, want zie Vegeta hier ook staan?
     
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest ff snel weg jongens, sorry dati k nix zei
     
  13. DidlesideHD

    DidlesideHD Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    WAtskeburt met argo ????

    Ik d8 kan soms wel par x gaan keepen bij argo:emo:

    maarja blijkbaar is de club gone8)
     

Deel Deze Pagina