1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Pfoe dit valt niet mee zeg :eek:
    4 potjes op professioneel verloren puur omdat ik de bal niet terug kon krijgen.
    en 1 potje op amateur nipt gewonnen :emo:

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    heb nu op prof 3x verloren en 2x gewonnen

Mooie kop goal zonet met Touré, heerlijk ingekopt, en een hele vage goal met Balotelli

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is RB nu een soort van dubbel dekken.. maar dat ben ik gewend met X (fifa basic controls was dat B trouwens, ik speelde alternate). Maar dubbel dekken en ook nog zelf sprinten dan zou je dus RB en RT in moeten drukken tegelijk dat is echt irritant imo.. helemaal omdat ik het constant gebruikte in alle voorgaande fifa's.. vrij wel altijd CPU laten dubbel dekken zodat jij met je vrije man zijn pass mogelijkheden kan wegnemen.

edit: 2 potjes gespeeld en extreem teleurgesteld. Ik moet zeggen dat het dribbelen etc. wel lekker voelt, het aanvallen in het algemeen.. echter het verdedigen. De knoppen lay-out en het sowieso verdedigen.
    Het is niet zo dat ik niets nieuws wil leren, dat moet bij elke fifa wel, maar vanwaar deze drastische verandering aan een systeem dat z'n ding gewoon deed? Wie weet is dit het jaar van de overstap terug naar Pro Evo.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Dubbeldekken heb ik eerlijk gezegt nog nooit gebruikt, toch maar eens in gaan verdiepen

5. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Ik ben overgestapt naar pes 2012 fifa is minder geworden dan de vorige deel. Pes demo is vandaag uitgekomen op xbox. Ik raad t jullie ook aan

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nouja dubbel dekken, ik noem het altijd zo geen idee hoe het eigenlijk heet :+

Komt erop neer dat je een CPU speler op de man met de bal afstuurt ipv dat je die man zelf gaat verdedigen. Daardoor kan je met die man die je zelf bestuurt lekker vrij rondlopen en zijn pass mogelijkheden e.d. gaan afkappen door een andere man te dekken/in de lijn van z'n pass te staan. :thumbs:

Werkte altijd super... En toen had je Fifa 12.

7. Seh

Seh Guest

Volgens mij dekt die man nu in de zone, dubbele mandekking dus. Niet iemand meer die vol op de bal jaagt, dat moet je volgens mij zelf doen nu.

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net even die demo van pes gespeeld, die gaat er direct weer af. Gatverdamme wat een houterige bende is dat ook.

Ik moet toch maar leren fifa12 te spelen:+ het word wel steeds leuker:)

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    PES download schiet bij mij niet echt op, heb de xbox maar uit gezet.. misschien nog van de week maar denk dat ik eerlijk gezegd zo gewend ben aan Fifa dat PES 'm sowieso niet wordt. óf Fifa óf geen voetbalgame.. en dat laatste zou het wel eens kunnen worden aangezien ik me serieus af vraag of ik zin heb om tijd, energie en frustratie te steken in een of ander vaag nieuw systeem.

10. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die FIFA12 demo op de ps3 willen. Die is nu uit. Alleen in de U.S. store

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je schijnt dat "nieuwe" verdedigen ook uit te kunnen zetten. En net de controls cmvan 11 te kunnen spelen....

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind dat nieuwe verdedigen wel minder.

Voor de rest zien de animaties er gewoon mooi uit zoals elk jaar (maar ja, dat is Fifa)

Over het algemeen speelt het wel goed.

Maar voor mij is dit gewoon Fifa 11,5. Het voelt niet als een volwaardige nieuwe Fifa.

Ben dus niet echt onder de indruk.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, denk dat zo'n Die-Hard FIFA speler als jou er toch wel redelijk vlot aan went. Het is gewoon een andere knoppen combinatie. Vind het persoonlijk wel fijn en het voegt wat "realisme" toe. Bovendien, je kan het uit zetten.

Waar ik in FIFA 11 dus had dat de verdediger hapte en compleet miszat kan je hier dus zelf timen om zo de bal af te pakken. Moet wel zeggen dat ik constant met m'n klauw op de A knop ram.

Vraag me alleen elk jaar wel weer af wat mensen dan verwachten van een game als FIFA. Het voegt niks toe? Wat moet het toevoegen dan? Voetbal blijft 11 ( of 22 ) man dat achter een leren balletje aan rent. Geloof dat de game dat prima laat zien ... Moeten er dan power-ups inzitten? :F:

Al met al ben ik toch wel tevreden over FIFA12. Het nieuwe systeem is wennen, dat zowiezo. Animaties e.d zijn weer top ( en het zijn er dit keer meer! ) en maken het toch allemaal weer een tikkeltje realistischer. Enigste minpunt is dan toch het Impact systeem. Hoop dat dat in de uiteindelijk game er beter uitziet ... want een tackle maken op een persoon die vervolgens in de lucht opstaat en door het gras verdwijnt is niet echt ... ja :+

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.. Ik vind het toch wel weer een lekkere game hoor, LB gewoon naar X gezet. Na 20+ potjes gespeeld te hebben kan ik al aardig opkomen tegen legendarisch. Soms wint de cpu, meestal win ik. Wat vinden jullie de fijnste teams? Ik speel zelf graag met Man City of AC Milan.

15. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je dat uitzetten dan?
    Vond dat oude verdedigen een stuk minder ingewikkeld ..

16. IceDilla NL

IceDilla NL Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb ook flink wat potjes fifa 12 (demo) gespeeld. Ik vind het echt heerlijk spelen. Dat verdedigen is even wennen, maar het overspelen en een aanval opzetten vind ik velen malen beter dan fifa 11.

18. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat las ik ook ergens, maar ik heb dit wel nog nergens gevonden

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    bij de options tactical defending aanpassen in de andere optie.

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het slim is om op de ouwe manier te verdedigen aangzein Fifa deze tactical defence er niet voor niets heeft ingebouwd. Denk dat het slimmer is om 2 weken te wennen/oefenen op het nieuwe verdedigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina