1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDilla NL

IceDilla NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  2. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hier heb je een punt. Zeker aangezien je het bij ranked niet uit kan zetten.... Ik zet Rb gewoon op x. En dan die tackle op à. Wordt erg wennen. Maar het is niet anders.

Op legendarisch is het momenteel voor mij knap lastig. Zeker tegen barca. Kreeg gister gewoon een vette goal tegen. Een driehoekje daarna een prachtige steekbal op messi. Kapt m'n lcb en lb uit. En plaats hem quasi nonchalant in de lange hoek.

Die bitches doen steeds hakjes en steekpasjes.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
  5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een goaltje geupload :
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92923789

Echt een lekker game deze fifa,echt wennen maar wanneer je het door hebt speelt die echt veel beter.

Veel tikken tot dat je een goede kans kan combineren erg lekker.

6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik snap sommige reacties echt niet:+ Het verdedigen is amper veranderd alleen de knoppen zijn anders.

Normaal moest je toch ook al timen voor een tackle of het "happen", dat gaat n toch gewoon hetzelfde?

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na.. timen hoefden bij fifa 11 niet echt. Maar ik denk dat als je dit verdedigen echt goed onder de knie hebt dat je er dan bijna niet door heen komt.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De keepers doen ook wel erg rare bewegingen en rare saves.
    Ze tikken de bal te veel weg inplaats hem gewoon klem vast te kunnen nemen.

Hopelijk is dit gefixt in de full game.

9. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies!

Bij Fifa 2011 was het simpel gezegd, afhankelijk van de hoek waarop je de aanvaller bendaderde, een kwestie van de A of X knop in blijven drukken om de bal af te pakken. Het subtiele verschil is dat je nu dus vooruit moet denken en beter moet timen, net als in het echt dus.

Ik snap dat het nieuwe systeem voor veel mensen even wennen is, maar om dan gelijk te roepen dat het nieuwe systeem niet deugt (op diverse websites) is een beetje kort door de bocht. Het is een kwestie van wennen (en waar nodig de button setup aanpassen) zodat je er tactisch je voordeel mee kan doen.

Probeer het een tijdje en je zult ervaren dat het syteem groeit.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je de penalty's moet keepen?

Over de game zelf: het speelt heerlijk! Mag dan volgens sommigen Fifa 11.5 zijn maar dat geeft niks. Fifa 11 heb ik toch niet ;)

11. Munnie

Munnie Guest

Pes zuigt

12. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem weer lekker vertrouwd voelen. Nieuwe verdedigen is wat wennen. Wel vroeg ik me af of je naast het op afstand houden met een andere speler dan de geselecteerde speler ook kan drukken met een andere speler? Of is dat er helemaal uit gehaald als je op de nieuwe controllers speelt?

Moet wel eerlijk zeggen dat legendary wederom niet al te moeilijk is. Win nu al ontzettend veel, omdat ik Fifa van af 09 speel. Had gehoopt dat de moeilijkheidsgraad iets omhoog zou gaan.

en binnenkant voet voelt nog steeds zo goed;
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93025793

13. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat zuigt? Je duim? Die vast zit aan de controller? Hier kan niemand iets mee. Neem dan in ieder geval de moeite om je mening te voorzien van argumenten.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Demo net een paar keer gespeeld maar nog niet echt overtuigd.

Het verdedigen is even wennen dus daar ga ik nog niet over oordelen, maar AI van je verdediging is niet altijd al te best qua opstelling, en dat hele contact-impact gebeuren is, zoals gevreesd, een beetje overdone...

Daarnaast NOG STEEDS dezelfde menu's, volgens mij dezelfde beperkingen wat betreft replays, en die gezichten kunnen echt niet meer ...

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na beide Demo's gespeeld te hebben, kan ik nog geen goed oordeel vellen.Wel dat ik met Fifa er echt niet aan te pas kwam(30% balbezit en 3 x op doel geschoten)en aleen kan winnen na 0-0 en penalties,ik heb pas 1 normale goal gescoord in Fifa. .Bij Pes kan ik makkelijker de bal in de ploeg houden en idd ook makkelijker de bal kon afpakken. Hahahaha...In mijn eerste wedstrijd PES 2012 scoorde ik een afstandschot met ranochia van dik 35 meter,keeper te ver voor zijn doel en zo over hem heen.Ik heb nu ook 3 van de 5 wedstrijden gewonnen met 2-0.3-1 en 1-0 Wat ik nu heb ervaren na een paar potjes is dat Pes veel vloeiender is dan 2011 en dat ik met Fifa juist vind dat het om een of andere manier stroever en minder vloeiend is dan 2011.Ik ga nog maar weer een paar wedstrijdjes spelen.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ff legacy defending proberen :) ben benieuwd hoe dat werkt.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem heerlijk spelen. Nieuwe verdedigen is wennen, maar als je eenmaal een beetje went speelt het erg lekker.

Waar hebben jullie hem gepre-orderd? Zelf nog niet gedaan namelijk...

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik dan de enige die het irritant vind om RB én RT tegelijk in te drukken?

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zeker niet.

20. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    misschien lijkt ik nu total noob maar waar de fok kan ik de controls wijzigen , zodat ik kan druk zetten met A ?????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina