1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    neeeeeeeeeee........ zucht
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow wat speelt PES 2012 beter dan 2011 zeg , heerlijk. Je kan gewoon lekker tikken ,werkt super snel. Ook is het dribbelen een stuk beter dan voorheen, topper! Ik raad iedereen die game aan, heerlijk zeg.

    fifa zuigt
     
  3. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    He man, fijn om te horen dat het verdedigen inmiddels al wat beter gaat. Ik weet dat het even wennen is, maar probeer toch ff door die zure appel heen te bijten. Succes knul!!!!
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Demo voorspelt veel goeds.

    Maaruhm, als je een penalty zó ver in de hoek schiet dat hij binnenkant paal gaat, dan kunnen er drie dingen gebeuren (bijna altijd goal):
    1. Hij gaat er alsnog uit, binnenkant paal maar toch geen goal.
    2. Keeper duikt goede hoek, maar kan er vaak niet eens bij (dus gaat er alsnog in; soms via paal en rug). Als je met (RB) schiet, binnenkantje voet, dan kan de keeper er vaak wel nog bij, omdat de ballen dan gewoon veel zachter gaan.
    3. Keeper duikt in de verkeerde hoek, dus bal gaat er óf meteen in, óf via been van de keeper.

    Daarom moet je ook altijd proberen de ballen zo ver mogelijk in de hoek te schieten, net zoals in het echt dus ;).
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Echt super inderdaad! Nog nooit zo in m'n nopjes geweest. Wow, ik lijk Lam Pun Coon wel. :cool:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    _O_
    Goed is hij he , echt super. Ook die off the ball controle , wow! Wat een innovatie , ongekend. Ik ben zo gelukkig nu. PES_O_.

    gay ass fifa fanboys
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof! Nu weer terug, aub. We hebben al genoeg kinderachtige jongetjes hier, hoeven er niet nog meer 8).

    Oké, voor jou ook geen plek dus :+. We hebben al teveel, sorry.

    Dus.

    Stoer :).

    Je weet hoe irritant die FIFA fanboys zijn, en niemand is er trots op.. 8) Doe het zelf dan ook niet aub :+.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Sick! Great minds think alike! Ik wilde precies hetzelfde zeggen!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik dacht dat FIFA kinderachtige kindjes had, ga alsjeblieft weg.. :emo:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En Mertens doet niet meer mee!
     
  12. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahah nee vriend, IK raak ze wel maar als de cpu binnenkant paal schiet , en ik dan moet toe kijken hoe MIJN keeper hulpeloos op de grond ligt en en stuiterbal tegen zn kont krijgt en tog erin vliegt .. dat bedoelde ik ...;)
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Haha Mertens, wat een balletje inderdaad. Bij PES zit 'ie tenminste gewoon standaard op de bank, zoals het hoort.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ achterlijn fanboygedrag: gewoon inhoudelijk een bijdrage posten of anders gewoon niet
     
  15. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    yep en of ik door die appel heen ga bijten :)

    ik speel al vanaf fifa 07 en mijn sterke punt was mijn verdedigen ( homing missile hap style) mja het wordt er alleen maar realistischer op , dus beter....
    alleen valt het me op dat alle spelers in verhouding sneller zijn geworden ....
    mja tzal wel balanced zijn , I TRUST IN MR.RUTTER :D
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Gaaaast, je bent geen moderator. Hou op met het uithangen van de moraalridder. Je loopt wel steeds te roepen dat mensen on-topic moeten gaan, maar ondertussen heb ik je alleen nog maar dit soort onzin zien zeggen.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dus als je zegt dat je liever hebt dat iemand weggaat uit dit topic, omdat hij het alleen maar vervuilt met troll/fanboyism, is dat meteen moderatorgedrag. Oké, dan kan je dus nooit meer iets zeggen als iemand anders iets 'verkeerd' doet?

    Kijk mijn posts maar eens terug, als je on-topic posts wil zien. Dat doe ik vaak genoeg, eigenlijk alléén maar. Maar als men steeds komt met de argumenten dat FIFA zulke enorme fanboys heeft, en deze niet in het PES topic mogen komen (krijg je direct te horen dat je weg moet), moeten ze hier ook niet komen met hetzelfde. Toch? :)

    Voor de rest, zoals jij al zegt: ontopic?

    Vandaag samen met mijn broer gespeeld, en dat gaat altijd toch echt veel lekkerder. De één loopt de gaten in en de andere geeft de pass. Jammer dat de AI nog niet zo slim is dat ze automatisch goed de gaten in lopen, ofja, niet altijd. Als ze dat zouden verbeteren.. _O_
     
  18. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    zit psv in de pes demo ofwat?? of belgie?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar België zit volgens mij wel in de 'gepatchede' PC demo.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]-kogsqlKmZM[/yt]

    Die Bergkamp-flick en die corner-goal, daayum _O_.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina