1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zet contain (a) op Rb. Want die ga ik echt amper gebruiken. Wat ik wel dik vind is dat er nu een running jockey is. Lt + rt.

2. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    nee het ging om het feit dat bij fifa 11 ultimate team gewoon spelers er niet in zaten ( wat onzin is ) dus ik hoop dat dit jaar , elke speler een kaartje krijgt....

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, aantal potjes gespeeld. Physics zien er erg goed uit, graphics ook.

Maar, dat verdedigen, voorlopig kan ik er niet aan wennen. Ik zie er eerlijk gezegd de meerwaarde niet van. Vind het maar kut. Ook omdat het onmogelijk is om je tegenstander met een kapbeweging oid voorbij te gaan, terwijl ik het idee heb dat ze soms dwars door mijn spelerts heen lopen. Maar misschien went het.

4. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, heb nog niet eens met arsenal gespeeld,,,, met fifa 11 had k hem altijd met feyenoord , en scoorde best vaak met hem ondanks zn 30 finish 30 strenght en 0 inzicht :lol: nu moet die wel beter zijn , ff testen ....

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Denk dat je die tip van Danny (geloof ik) moet gebruiken. Gewoon ff op semi pro wat oefenen. Kijken onder welke knoppen je het zet, wat voor jou het lekkerst loopt. Daarna als je het onder de knie gaat krijgen ga je een stap hoger.

En tja het is gewoon ff wennen, ik zeg eerlijk het systeem hadden ze niet hoeven veranderen. Alleen running jockey toevoegen. Maar ja het is niet anders, denk dat ze het hiermee nog iets meer realisme willen toevoegen. Want in 11 hou je a ingedrukt en je man tackle standaard.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb eigenlijk FIFA11-stijl met:

(A) - Tackle/ingrijpen
    (B) - Teammate laten meelopen

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja heb ik ook. Alleen dan b en x omgeswitched. Ben een oude pes speler... ;)

8. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0

hier komt de verstandelijk gehandicapte weer maar,

hoe wissel je die knoppen nou om ??
    maak je keuze tussen classic of alternative Of kan je per knop alles customizen ??

9. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan het ook per knop

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja dat kan. Ga naar het 'kant' kiezen menu en dan kun je het daar instellen door op Y te drukken oid.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je kiest classic (dus (B) schieten en (X) tackle/voorzetten) en daarna wissel je de knoppen gewoon om. Dus je gaat op een knop staan en drukt op (A), dan ga je naar een andere knop en druk je weer op (A). Dan zijn ze omgewisseld, zo simpel :+.

12. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    yep i got it thnx !

13. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    verdedigen

Dat nieuwe verdedigen is niet zo moeilijk.
    Op het moment dat de tegenstander de bal heeft A,RB en LT ingedrukt houden verder niets doen en je pakt altijd de bal af.
    op hogere niveaus duurt het wat langer maar als je ze gewoon ingedrukt houd pak je altijd de bal af of ze schieten naast zelfs als ze tot in je strafschop gebied komen.
    Ze tackelen dan ook uit zich zelf zonder dat je daar opdracht voor geeft.
    Eigenlijk heel triest zo word het wel heel gauw saai.
    Maar ja hopen dat ze dat in de echte versie aan passen.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van barcelona in de demo vind ze echt kut en traag spelen.

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wat een fuckcontrols zijn dat geworden zeg 8)

16. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het knhoudelijke moet je echt op XBW zijn8) Kijk ze eens zeiken om een knopjendat omgewisseld is

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem op alternatief staan en dan ook nog eens rt en rb omgewisseld. Zo staat ie precies zoals in pes maar word nu weL iets lastiger. Geen tijd gehad om te spelen vandaag, heb er wel zin in :)

18. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat is dat toch een gare demo... Ik speel met Barça tegen Dortmund op professional en ik kom niet eens aan de bal? Ik ben 88 van de 90 minuten iemand achterna aan het zitten, om uiteindelijk weer een goal tegen te krijgen. Zo'n bullshit, hè. Ik heb hem niet eens op world class of legendary geprobeerd, want ik ragequitte al op professional. Ik wilde hem misschien gaan kopen, maar fuck dit.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen en nog eens oefenen zou ik zeggen,na een tijd lukt het echt beter

20. Seh

Seh Guest

Oh no! Een game is wat moeilijker dan normaal! DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina