1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend of tactical Defense verplicht wordt in de online modus ? De mogelijkheid bestaat om via de instellingen het "oude" verdedigen te gebruiken. Nu was er sprake dat een EA Moderator verklaarde dat iedereen online met TD speelt. Is dat al bewezen ?

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Lijkt me wel he dat je alleen het nieuwe verdedigen moet gebruiken online, anders hadden ze net zo goed het systeem weg kunnen laten dus ja.....

Ik zeg maar zo, je zal er maar aan moeten wennen en anders ja, pech gehad

3. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenss, nogmaals thanks voor je tips, tegen de AI is manual nix, maar zodra ik tegen vrienden 1v1 ga spelen, kan ik veel meer m'n eigen spel bepalen door semi/manual steekpass en pass ! wat jij zegt even kort terugspelen vanaf je spits werkt nu veel beter ipv een ross terug naar de middellijn:p

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het alleen maar realistischer dus een goede bijkomstigheid dat EA gekozen heeft voor TD. Voetballen bestaat niet alleen uit aanvallen natuurlijk. Maar ik heb nog niemand zien bewijzen dat TD online gebruikt moet worden. Al denk ik wel dat de voordelen van TD ten opzichte van het oude enorm zijn zodra je dit gewend bent.

Maar goed, we wachten dus netjes af ;)

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle uitgelekte stats zijn zover ik weer van ultimate team, hoewel die weinig zullen afwijken van de normale stats. Hier zijn ze redelijk overzichtelijk te zien;
    https://docs.google.com/spreadsheet...GE3aWcwczh0OWI2MFJFdGJ1U0Zfdnc&hl=en_US#gid=0
    1-6 staan voor: 1 - Pace 2 - Shot 3 - Pass 4 - Dribble 5 - Defend 6 - Header

Paar stats zijn wel apart; Torres nog steeds 86. Zou eerder 82/83 moeten hebben tegenwoordig. De Gea - 80. Beetje aan de lage kant. Modric - 88 (vdv bijv 87), beetje geflatteerd.

7. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ranked wordt er gespeeld met TD.

Unranked en tegen vrienden kun je het uitzetten.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nieuwe commentator is denk ik omdat degene die normaal bij FIFA zat was ontslagen van PL voetbal was omdat hij grappen maakte over een vrouwelijke grensrechter.

9. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    oke maar dan nog is het iets nieuws in fifa toch of zie ik dat verkeerd? :p

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Strootman is ook gelijk een super cmtje. Wat is hij in fifa 11?

VDW had ik wel wat hoger verwacht.

Stekelenburg is eindelijk ook een 85 ttrouwens!

Feyenoord spelers die ik heb opgezocht:

Vlaar: 74
    Guidetti 68 (komt wel een keer IF)
    De vrij: 69 (beetje laag na tweede seizoenshelft naar mij idee. 72 was logischer geweest)
    Bakkal: 73
    El ahmadi: 72
    Mulder: bestaat ieder geval in FUT nog niet in mijn lijst
    Biseswar: 68 (ook beetje laag naar mijn idee
    Cabral: 69
    Nelom: 65
    Clasie: zelfde als mulder

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vandaag weer even wat intensiever de demo gespeeld, en wat is hij toch heerlijk! Ik had met het verdedigen juist helemaal geen problemen, maar juist met het aanvallen. Dat leek toch iets moeilijker dan in Fifa 10 of 11, maar nadat ik dat eenmaal een beetje onder de knie had was het ook heerlijk subtiel. Ik kan niet wachten! :)

12. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook dat je tegen de computer er nix van bakt en je vrienden helemaal afmaakt? Ik dacht dat ik na een zooi potjes tegen professional (bijna allemaal gelijkspel) niet beter was geworden, maar win van al me vrienden met gemak nu ! Tis echt een wereld van verschil of je nou tegen vrienden speelt of de AI die alles maar dan ook alles doorheeft en altijd goed hapt en nooit trucjes doorlaat en altijd op het juiste moment meerent:p

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Is het niveau verschil tussen semi-pro en professional altijd al zo groot geweest? Op semi-pro win ik met 6-0 en 80% balbezit, en op professional verlies ik met 0-1 en een balbezit van 40% 8).

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zat altijd wel behoorlijk verschil in. Heb met semi gewoon soms dat je een verdediger voorbij sprint en hij gewoon niet doet. Tenzij je dan een truukje probeerd want dan heeft die je gewoon...

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Als je op semi met Barca speelt en alleen maar tikt dan kun je niet verliezen :+.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Haha nee dat zou wel schandalig zijn!! :+

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik dat vinden, als in 100% proof ;)

Ik heb op het EA forum gezocht maar daar speculeren ze net als op elk forum

18. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt 100% zo, easports tweette het een paar dagen geleden ook!
    check maar ff de tweetgeschiedenis van @EASPORTSFIFA

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Compleet off topic, maar je reageert niet. Gaat onze deal nog door? :)

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Des te meer ik het speel, des te meer erger ik me werkelijk KAPOT aan die diepe pass die niet fatsoenlijk werkt. Dan is er een speler met zo ongelooflijk veel ruimte voor hem waar je hem in kunt spelen, met alle rust van de wereld, en dan wordt die pass dus weer verneukt op de een of andere manier. Compleet ongeloofwaardig :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina