1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Aight morgen ff m'n daily gifts + gold packs innen! Hoop op wat sweetys!! Maar zoals altijd zal ik wel weer balhaar krijgen....

Is er overigens al meer bekend over de fut mode? Zijn er veranderingen? BV meer positie switches? Ik heb BV gehoord dat bij nhl 12 je spelers permanent kunt trainen!!

2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    het T-Shirt is nu te zien op de website van intertoys....

VOORKANT!!! [​IMG]

ACHTERKANT [​IMG]

Wel opvallend dat dit nog niet geplaatst was of te zien was in dit topic. Ben ik de enige die veel dingen check,t elke dag ?? zowel twitter als de site,s .

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, maar leek gewoon niet interessant :+.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Eerlijk gezegd kan zo'n shirt me gestolen worden... Ja maybe als ochtend shirt ofzo. Maar wordt ik niet echt warm of koud van. Net als posters en al die andere onzin.

5. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    vind het toch een leuke goodie XD en aangezien er nog nooit een fifa shirt is geweest vind ik het wel vet om dit shirt te hebben XD , niet dat ik er mee op straat zal lopen maar toch:+

6. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Woow, kom er nu achter dat als je FUT online wilt spelen voor de release (web), je al voor 16 augustus team had moeten maken?

Minder dit..

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Haha ha maakt ook niet uit verder. Ieder z'n ding toch?

Tja vind dit wel goed. Die ouwe trouwe honden mogen wel ff blij gemaakt worden toch?? ;)

8. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nog nooit ultimate team hebt gespeeld en je nu nog moet pre-orderen, heb je niets aan die 12 packetjes?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had je maar FUT10 en FUT11 moeten spelen, die mensen krijgen altijd leuke dingen :).

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Als je FUT in FIFA11 speelde, dan krijg je nu wel gratis pakjes, of wat?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo was het wél bij FUT11 (als je dus FUT10 had gespeeld). ;)

12. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nog nooit ultimate team hebt gespeeld en je nu nog moet pre-orderen, heb je niets aan die 12 packets die je erbij krijgt? Of wel, sorry maar ik snap er ff nix meer van! :p

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, sorry voor de verwarring! Maar maak je maar niet druk!

De oude spelers uit FUT11 krijgen een week eerder toegang tot de WebApplicatie waar zij elke dag gratis 'kleine dingen' kunnen krijgen. Ze kunnen dus al een kijkje nemen in FUT12, hoe het zal gaan etc.

De gouden pakjes die je bij je reservering krijgt, krijg je over 4 maanden verspreid (3 per maand) en zal je aan het begin van de maand steeds krijgen. Je krijgt ze dus gewoon wanneer je het spel binnen hebt. Jij, als niet-FUT10'er hebt alleen nog geen eerdere toegang tot de WebApp, waarbij je dus óók gratis kleinigheidjes krijgt.

Deze twee hebben niets met elkaar te maken, dus maak je niet druk! Als je de game reserveert, krijg je dus sowieso je gouden pakketjes per maand. ;)

14. Huss85

Huss85 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/play staat bij * dat je morgen kan inloggen en bij ** dat je de extra dingen krijgt als je al een account had voor 16 aug.

dus dan kunnen we toch allemaal morgen al beginnen..?

15. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THanks voor de uitleg!_O_

Lijkt me toch ook wel vet, dat ultimate team, ik weet er eerlijk gezegd nog niet zo veel van :p

Kan iig niet wachten om online te spelen, beniewd tot welke divisie ik kom!

Welk niveau waren jullie gemiddeld op fifa 11?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik had 6300 punten, maar heb de 6950 gehaald, maar ook eens teruggezakt naar 5300 :D. Ach, ik speel vooral voor de lol haha.

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er geen apart topic gemaakt worden voor FUT?? Ik scheit werkelijk op die FUT.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die wordt morgen aangemaakt, omdat morgen FUT12 pas toegankelijk zal zijn ;).

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb de startpost voor FIFA12 Ultimate Team al klaar staan voor morgen! :)

Wacht alleen nog op de PM van Vegeta. ;)

20. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Punten zeggen weinig in dit spel, ik speel nu voornamelijk tegen level 25 en hoger. Ik stond op 6000 overigens maar ben door twee verliezen naar 5890 gedaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina