1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SphErE

SphErE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het maar kut werken met die RB knop (me vingers komen kut uit) gelukkig kan je de instellingen veranderen waardoor de controls weer werken zoals FIFA 11 :)

2. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    real face voor urby

3. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel een paar rare momenten meegemaakt. Zie soms lichaamsdelen door die van andere spelers uitsteken bij het vieren van een goal en het lijkt wel alsof ik soms 'door' iemand heen ga met een sliding.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Shit, helemaal vergeten dat vandaag de demo komt. Dat wordt straks testen. :cool:

Zijn er hier al mensen met ervaringen?

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik heb de pc demo gespeeld, gewoon een lekkere game. Verdedigen is inderdaad anders geworden, wordt nog wennen.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nou kijk, normaal als je verdedigd en je hebt de b knop ingedrukt ga je druk zetten, nu als je dus op b drukt dan gaat de speler wanneer je verdedigd zijn poot uitsteken, om nu met een medespeler druk te zetten moet je RB indrukken en niet meer met b, ook slidings maken gaat op deze manier, je moet heel goed timen wanneer je die beweging maakt om te gaan sliden of wanneer je een voetje uitsteekt om te bal te veroveren en gaat dat fout dan heb je tuurlijk in je verdediging een giga gat achter je liggen.

Verder zag ik Mandanda een vette uittrap nemen, zo dat je die bal schuin met zijn been die bal wegschiet

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Verdedigen is nu zeker wat lastiger geworden nu alles niet meer hetzelfde is. Sliden werkt op zich wel lekker maak soms zie je de raarste bewegingen door de 'Impact Engine'. RB schotjes werken nog steeds erg makkelijk als je diagonaal of recht op goal af rent.

En als je hebt gescoord en de aftrap is er en je ziet de score staan + wie er gescoort heeft lijkt het alsof de emblemen best pixelig zijn, kan ook aan mijn tv liggen. Verder vind ik het hoofd menu ook wel lelijk hoor, sorry. Wéér een Rooney op m'n beeld.

Check ook dit filmpje, met als nadruk de laatste goal. Sorry hoor maar dit?..
    http://www.easports.com/media/play/highlight-reel/92868339

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze avond maar meteen downloaden en eens testen heb er zin in.

9. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En weer blijft die hangen op 99 procent pffffffff

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt me een bug. Hoop alleen wel dat er een bepaald percentage inzit dat de scheids / grens het ook niet ziet. Tuurlijk, het is een "HAAT" punt ... maar maakt het wel een tikkeltje realistischer.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Met de B-knop heb je het dus over druk zetten met je eigen mannetje en een cpu-speler die je erbij haalt denk ik, klopt dat?
    Is er dan nog wat veranderd als je gewoon met één mannetje, met A wilt druk zetten?

12. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik begon met downloaden knalde op 14% XBL eruit. Nu kom ik er al ruim een uur niet op. Meer mensen met dit probleem?

13. EdThaSt0rm

EdThaSt0rm Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep zelfde hier. Ben nog helemaal niet aan downloaden toegekomen ;)

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Druk zetten net Rb? Wat zat er eerst eigenlijk op Rb? Niks toch? Hmm ff kijken. Anders switch ik gewoon weer naar X.

15. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan nog redelijk geruststellend, dat ik niet de enige ben..

EDIT: Nog STEEDS niet kunnen connecten met XBL... Gaat nergens over

Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Spelers die snel zijn kunnen zeker nu nog beter hun gang gaan met de (RS) + naar voren, dat is nog steeds erg effectief. De Ronaldo Chop lijkt nu ook iets sneller te gaan. En volgens mij kunnen spelers geblesseerd (of kramp) raken als zij voorbij de rode stamina bar zitten en dan een actie uitvoeren (voorzet, schot etc).

De camera is wel goed en het snelle ingooien werkt lekker!

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mijne is nu ook gedownload:
    Een paar momentjes die uitleg over het nieuwe verdedigen geprobeerd en dat is inderdaad lastig. Dat ga ik vanavond wat uitgebreider proberen, nu gaat het niet.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    heb je die kop van Bommel al gezien, die lijkt gruwelijk sprekend, zowiezo heel Milan :cool::cool:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even iets over Marseille, die mongool die bij Ajax toen ook al met zo'n luidspreker stond te schreeuwen zit ook in het spel. :+

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina