1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    FF LB (L1) indrukken en dan beginnen ze te rennen...

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Web App is nu net weer down voor maintenance gegaan.......ze zijn aan het programmeren dat User Notfield in z'n pakjes vanavond IF Rooney 92,IF Auero CF88 en IF 85 Pastore krijgt!!!:\o/\o/\o/

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    bouw hetzelfde hybrid team als ik nu Inform heb. Vind de bpl ook heel relaxt maar er ontbreekt daar gewoon een hoge rb. Niet dat het uitmaakt opzich want in mijn hybrid team zit ook een cm van 83 alz hij if is maar sommige spelers zij gewoon goes.

voor iedereen met bpl. koop parker!

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt :) ik heb de controlls wat aangepast, weet je uit je hoofd welke omschrijving ( L1 ) daarbij staat?

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hahahahahaah

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus persoonlijk.Ik heb nooit lekker gespeeld met Parker...kheb zelfs de IF 86 gehad,het enige dat ik ermee kon was gele en rode kaarten incasseren.
    Zo heb ik met Wright Phillips op RM eigenlijk het lekkerst gespeeld in de BPL...en ik heb Nani IF 87,Walcott IF 84,Valencia IF 85,Rodriquez IF 85 ook allemaal gehad,maar op een of andere manier speelde Phillips voor mij het lekkerste...Hetzelfde met Milner,stats zijn allemaal rond de 80,maar speelt lekkerder dan sommige spelers met rating van 84(of IF 86 Parker)Zo heb ik na een paar wedstrijden Sneijder if 89 weer verkocht omdat ik het een Drama vond,hetzelfde met IF Saha 86..later speelde ik met de normale Saha veel beter....

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    GODVERDEGLOEIENDEGODVERDEGODVER!!! :mad::'-(:mad::'-(:mad::'-(

Ik speel met die settings van Siemenn, op Prof, speel een dik brute dieptepass met Song (volgens mij) op Van Persie, die hem met zo'n Van Basten volley (jeweetwel, zo horizontaal in de lucht hangend) van zo'n 20-25 meter tegendraads keihard de goal in rost...

...dus ik heel blij. HEEL blij.

... dus ik wil hem uploaden....

... staat er dat er geen connectie gemaakt kan worden met EA Sports website 8) 8 )8 )8 )8)

Waarom er dan geen optie inzit om die goal gewoon op je HDD op te slaan zodat je hem later kunt uploaden, begrijp ik ook niet, maar godsklere, dat EA blijft echt maar falen met dat hele EA online gebeuren... :F:

Nu laat ik het even nog 10-20 minuutjes op pauze staan met de hoop dat hij straks wel verbinding kan maken zodat ik het alsnog kan uploaden, maar jezus was irritant.

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Neem em op met je telefoon, vanaf daar naar youtube!

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Op dit soort momenten zou ik idd willen dat ik niet zo'n cheap ass Samsung telefoontje zou hebben van 20 euro waar ik puur en alleen mee kan bellen... :p

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Haha erg zuur!

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yep :'-(:'-(:'-(

... en nog steeds geen verbinding :'-(

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jij kan die badboys gewoon niet op waarde schatten.... ;)

Nee heb met BV if Lopez en toty Hamsik hetzelfde gehad.

Maar toty Parker was echt een opperbaas voor mij. Sneijder vond ik alleen lekker spelen op cf. Cam had ik liever Hamsik 83.

Maar heb zin in het nieuwe deeltje! Ga alleen dit x proberen niet zoveel pakjes te openen....

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn tenen krommen spontaan als ik de woordjes IF lees... maak alsjeblieft een ander topic aan. Doe niet alsof dit een NASA-instituut is en ermee te wachten tot 5 uur want dat 1 iemand 309394 berichtjes spamt betekent niet dat het hele topic vol zit met FUT-geeks.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-

SIEMEEEEEEENN!!!!!!!!!!!!...ALSJEBLIEFT maak een Ultimate topic aan!Anders krijg ik hoofdpijn!!!

Ik zeg ook niet dat hij ongelijk heeft?...ik irriteer mezelf alleen vaak aan z'n posts

Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Lekker is dit... 8)

Nu heb ik WEL verbinding en kan ik meuk uploaden, maar dan besluit hij het helemaal zelf om het uit een andere hoek te uploaden, ongeacht hoe ik het instel... 8)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja weet je, ook al is het een naar en vervelend mannetje. En heeft die vaak provocerende en belachelijk uitspraken, moet ik hem toch een beetje gelijk geven....

Fut is een onderdeel wat sommige mensen diggen en andere een pleurishekel aan hbben....

Dus Siemen, open die shit!

17. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien gaan weer erg veel mensen Agbonlahor en Bent nemen bij het begin van Ut, gelukkig zijn die gasten bij het begin nog 20k.

Mijn beslissing is ook al genomen; ik ga Juve maken :)

EDIT:
    Agree!

Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2

Wat zijn User Notfield? En wanneer komt de web-app online? wil graag mn pakje(s?) openen:cool: en mn daily gift:9

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:lol::lol: dat ben ik...

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mensen doe relaxt. Zodra de site open gaat knalt hij er binnen vijf minuten toch weer uit door de vele mensen die gaan inloggen. Daarnaast is de markt nog niet bestaand dus wat je ook hebt verkoop je toch niet.

En hoeveel accounts je ook hebt --> maal het aantal pakjes maakt toch niks uit want het zullen toch wel de pakjes van 5000 zijn dus maar één rare per pakje dus de kans dat die ene rare al een speler is is al klein en de kans dat die ene speler ook dan nog messi is of IF Rooney helemaal.

En hoe wil je vanavond nog meer pakjes openen? Coins verdien je echt niet zo snel want je kan alleen traden en niemand heb nog veel coins dus je spullen worden niet gekocht dus pakjes openen word hem niet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina