1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat dacht ik ook, maar bij mijn Fifa 12 early release is hij toch echt maar 73. Misschien klopt er iets niet helemaal, want ik zie dat Wijnaldum in jouw plaatje 75 is, maar bij mij was die gisteren ook maar 67.

    Denk dat ze die squads nog moeten updaten ofzo?

    Edit: zie nog meer verschillen. Mertens is bij mij 80 ipv 79. En in de standaard opstelling van PSV staat Lens in de spits voor Matavz en Labyad op links...
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  2. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik zat gister bij streams te kijken en kwam ook 2 verschillende squads tegen. Deze is volgens mij hetzelfde als FUT

    EDIT: Waren wel Amerikaanse streams, misschien zit daar het verschil in?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Met messi net een heerlijke goal gemaakt, met rechts aannemen en meteen met links in de kruising schieten. Tof dat ze gedaan hebben dat alleen tweebenige spelers dat (zo) kunnen_O_
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Net een geweldige pot online. Ik was Lyon en moest tegen AC Milan. Ongekend hoog niveau, effectieve trucjes, steekballen. Uiteindelijk geëindigd in een gelijkspel (1-1), wat een fenomenale online mode. _O_
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er ook nog minpunten?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk niet. _O_

    Offline worden de kansen ook afgemaakt, ze voetballen echt. Online krijg je hele leuke wedstrijden omdat je moet aanvallen. Alles is compleet uitgebalanceerd. Het is niet zo dat je met bijvoorbeeld sterke spelers elke wedstrijd wint, maar dus ook niet met alleen snelle dwergen. Ik heb eigenlijk nog geen minpunt gezien. Misschien dat de keeper is te goed is, meer niet.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je online speelt hoeveel minuten per helft speel je ?
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  9. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    huhhh hebben jullie de game al?
    Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen dan?
    Ik heb vorig jaar een overstapje gedaan naar fifa en wou dit jaar weer terug naar pes.
    Maar zo te zien is fifa een goede game geworden..dus weer voor fifa gaan?
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa > Pes
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik zou zeggen: Probeer de demo's en oordeel zelf. Je hoort iedereen altijd wel schreeuwen van 'de ene is beter dan de andere', maar dat is slechts puur een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik Fifa beter, omdat het in mijn ogen gewoon veel realistischer aanvoelt dan PES.

    Oh, en mensen die Fifa > PES (of andersom) in wat voor vorm ook neerzetten moet dat onderbouwen met goede argumenten (zoals hierboven), want anders zie ik het als provoceren en kan het je een waarschuwing/ban opleveren!
     
  12. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu wat meer online potjes gedaan. Ik begon in divisie 10 en mijn doelstelling was om 13 punten te behalen uit tien wedstrijden om te kunnen promoveren. Na een paar wedstrijden had ik die punten en dan promoveer je naar divisie 9, zo kom je steeds sterkere tegenstanders tegen. Als je niet genoeg punten behaald dan degradeer je ook een divisie, het systeem ziet er goed uit.

    Het middenveld is nog belangrijker geworden, speel jij tegen een 4-4-2 systeem en je speelt 4-2-2-2 dan creëer je steeds ruimte omdat spelers daadwerkelijk de ruimte inlopen. Met Inter gebeurd het regelmatig dat Sneijder wegtrekt naar de buitenkant en vrij word aangespeeld omdat de tegenstander te veel risico had genomen. Man meer situatie creëren door een individuele actie is nog belangrijker, je merkt echt dat het iets toevoegt.

    Tactical defending is ook heerlijk uitgewerkt, ik heb het aardig onder de knie dus een vroege 1-0 voorsprong kan je goed verdedigen. Er zijn ook veel verschillende manieren om te scoren, dat valt mij ook erg mee. Het is geen spel meer dat draait om snelheid, door het tactisch inzicht van je verdedigers loop je gaten en ruimtes simpelweg dicht. En LB+Y werkt alleen bij de topmiddenvelders.
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, Eriksen is bij mij toch echt 80
     
  14. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je dat early editie download, is het dan precies hetzelfde als de uiteindelijk versie? dus beter als de demo enzo? en kan je carriere enzo?
     
  15. Mitta360

    Mitta360 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag had ik eigenlijk ook ? en hoeveel kost het ? En de punten die je online haalt worden die behouden voor t echte spel ?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    2000 MS Points, en volgens sommige members hier behoudt je je stats in de retail game.

    Stond al meerdere keren hier vermeld, btw. ;)

    Maar je hebt nu dus nog maar een kleine 4 dagen, wat dus wel enorm kort is voor die 2000 punten die je ervoor betaalt.
     
  17. Mitta360

    Mitta360 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker veel en ik heb ps3 dus dan is t nog duurder :'-(
     
  18. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    welke spelers van PSV hebben een lijkend gezicht ....
    of hebben ze allemaal weer een standaard face??(behalve bouma :D)
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet echt op gelet, maar bij Ajax lijken niet heel veel spelers op hun echte evenknieën. Denk dat dit bij PSV ook het geval zal zijn.
     
  20. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er niets van..kan je met de demo online spelen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina