1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Lees het topic even door. Wij spelen allemaal de downloadbare early release versie van Fifa 12. Die kan je via EA Sports Season tickets downloaden, voor 2000 ms points.

    Real Madrid speelt best fijn trouwens. Chelsea is voorin en achterin erg sterk, maar op het middenveld erg traag. Tegen teams als Barca krijg je het dan erg moeilijk want die hebben juist een snel middenveld en dan wordt je snel overrun.
     
  2. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh zo bedankt..
    Hoe werkt het online eigenlijk, want dat is het enige wat ik speel als ik pes of fifa speel.
    Dit jaar twijfel ik heel erg..maar goed het zal bij mij toch weer pes worden.
    Die fout maak ik jaar in jaar uit en telkens koop ik fifa dan in januari:D
    Nadat ik fifa geprobeerd heb gaat er geen pes meer in.
     
  3. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij goed kan uitleggen wat die nieuwe online modus precies inhoud?
    Je kiest dus een bepaald team (ik ga denk ik voor Ajax) en speelt dan tegen gelijkwaardige teams en kunt steeds divisies hogerop komen, of heb ik dit verkeerd?
    Lijkt me wel heel vet trouwens.
     
  4. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kiest een team, bijvoorbeeld Ajax. Je doet de opstelling zoals je zelf wil en gaat dan een match zoeken. Dan kom je inderdaad tegen een gelijkwaardig team in een dezelfde divisie.
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begin er echt zin in te krijgen, nadat ik al die berichten heb gelezen (vooral van Godz Vision, we moeten binnenkort weer potjes spelen ouwe.) Hopelijk kan ik de game al ergens krijgen a.s dinsdag, woensdag zal hij wel overal te koop zijn (is altijd zo)
     
  6. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die een screentje wil maken met de daadwerkelijke stats van de ajax spelers?
     
  7. Mitta360

    Mitta360 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die season pass kopen, ik krijg een bericht als ik op fifa 12 sta dat ik t niet kan kopen/downloaden

    Edit :

    Heb t al gevonden , eerst season pass kopen daarna de ea-games 3 dagen van te voren downloaden !

    Edit 2 : Iemand zin in een potje ? Meddavec1 is m'n ID. US account voor deze 3 dagen
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  8. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    niet altijd... helaas. ik koos net ajax moest ik tegen barca...
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen 6 online wedstrijden met Ajax alleen maar barca, real, man u etc. gehad...
     
  10. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Christus wat is Siggi underrated

    Trouwens (excuses als dat al bekend was) hands wordt nu ook bestraft, ik kreeg net een pingel en ik had geen idee waarom, maar toen ik de herhaling bekeek ging de bal tegen de hang van Barry op.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Eurogamer.net geeft hem een 9.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die op de ps3 dit spel gaan spelen? Zet ff hier je ID neer, dan voeg ik je toe.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Was ook al in Fifa 11 hoor haha. ;)
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Nja, ik had het nooit gemerkt. Misschien ging ik als er een overtreding was, gelijk uit van een tackle ofzo.

    Ik neem aan dat Live season er weer in zit?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  16. Seh

    Seh Guest

    Zou iemand ook even een screenshotje van Feyenoord kunnen doen en misschien het Nederlands elftal?:)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat ligt eraan. Waarom wilde je terug naar PES?

    True, het is allemaal een kwestie van smaak. Ik begrijp niet dat mensen Fifa realistisch vinden, omdat ik de AI van Fifa gewoon heel zwak vind. Het haalt het realisme dat Fifa haalt met de animaties en algehele sfeer zodanig naar beneden dat ik het niet meer realistisch kan noemen. Maar dat is geheel een persoonlijke mening, met PES is ook genoeg mis waardoor ik het realisme niet voel.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat kon je zelf instellen of je dat wou gebruiken of niet. Ik heb het altijd uit staan, is super kut dat je heel vaak een penalty tegen krijgt door zo'n gare handsbal.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik had het alleen aan staan als ik met maten speelde, awesome dingen meegemaakt. _O_ Een hoop blauwe schouders. :+
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    keepers zijn zeker iets te goed, ik mis bijna álle één op één tegen de keeper, hij houd alles. heb shooting al op manuel geprobeert, maar precies hetzelfde. irriteert me wel een beetje, nu moet je weer trucjes vinden om te scoren, en juist dat vind ik vaak zwak aan fifa.. fifa 11 had dit niet, maar vind het raar dat het bij fifa 12 nu ineens bijna niet meer te doen is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina