1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Flippende mensen hier :lol: prachtig.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nieuwe menu vind ik noujuist wel vet eigenlijk :).
    Demo nog niet gespeeld, maar zal inderdaad wel weer lame zijn (spel is altijd véél beter :cool:).
    Verdedigen is anders, maar als je het eenmaal kan, heb je het ook helemaal zelf onder controle, en kan je echt een keer een GOEDE verdediger worden. Heerlijk toch?!
    Slidings worden in deze FIFA veel beter en efficiënter, omdat je sneller de bal hiermee kan afpakken. Zin in!

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hele middag nergens last van gehad:lol:

Morgen PES demo even proberen:cool: zal vast beter zijn dan wat ik nu heb ervaren met fifa.

Vorige jaren heb ik de demo kapot gespeeld en kon ik niet wachten op de release. Nu vind ik het gewoon helemaal niks...

*gaat weer verder met fifa11*

Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  4. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Xbox live doet t maaar ik zie geen demo? Hoe kan dit

5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn plus en minpunten tot nu zijn,

Minpunten :
    - De foto's van spelers net zoals in UT ziet erg erg cheap uit =(
    - Het hoofdmenu is niet normaal lelijk wat een creativiteit.
    - de sfeer in de stadions blijft ieder jaar weer erg saai.

Pluspunten :
    - het verdedigen.
    - gezichten lijken erg goed :)

6. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nu skilled passen wanneer je het zelf wilt?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zie niet in wat er zo speciaal nieuw is aan het verdedigen. In plaats van (A) en (B) bashen zoals vroeger is het nu (X), voor de rest is het amper wat nieuw. Ja, nu hangen ze een beetje aan elkaar vast. 8)

Voor de rest zie ik 1/2/3 niet zo snel iets nieuws, pass en dribbelen werken zoals altijd wel weer lekker en blij dat een stukje toffer vinden dan PES. Meeste gezichten zijn nog steeds dramatisch en dat is het wel. Niet slecht bedoeld hoor, want het is een ijzersterke game maar na FIFA10 heb ik het wel gezien met FIFA.

8. IceDilla NL

IceDilla NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ff paar potjes demo gespeeld, eerst met de standaard layout maar dat werkte echt niet voor mij.

heb toen ff verdedigende knoppen aangepast:
    teamgenoot druk zetten --> B
    Tackle/duwen --> A
    Druk zetten --> RB
    Voelde meteen voor mij vertrouwd en intuitief aan. die RB gebruik ik nou niet meer en vind het tacklen en druk zetten op A en B fijner.
    Verder is verdedigen ERG (mis TE VEEL ineens) wennen. Het is niet slecht maar ik wil dit online tegen Pro's en vooral met meer mensen eens zien. Het is misschien iets te veel wennen in 1 keer en ik zie ook op het EA forum dat het veel mensen vies tegenvalt. EA mag nu geen steek meer laten vallen of ook maar 1 fout maken in de online afdeling of de SP (carriere etc) anders zullen ze denk ik genadeloos afgestraft worden.... Denk dat momenteel op gaat "wat de boer niet kent eet ie niet"....

Ja, maar het ligt aan welke club. Bij barca doen ze allemaal met RB+a hakjes naar elkaar.

9. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een fail dat live zeg! Kan al vanaf 13:00uur niet online spelen.
    Ligt er gewoon al 5 uur uit:mad:
    Modem herstart,alles al gedaan maar nee hoor:confused:

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga m zo downloaden! Ben erg benieuwd hoe het speelt en of het echt beter speelt dan FIFA 11. :)

Speel je het spel voor grafisch? Mij gaat het erom over het lekker speelt ook al ziet het er niet uit! Alhoewel we niet mogen klagen, herken je dit niet meer?

11. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Sommige ja.. Ze hebben nu Villa z'n haar veranderd zag ik bij Barcelona maar verder nog niet veel nieuws. Alves lijkt niet echt goed vind ik en Pedro & Busquets hebben nog steeds geen eigen gezicht. Gezicht van Zlatan is ook nog steeds hetzelfde gezicht als in FIFA 09 volgens mij.

Zijn mensen die hier geen reet om geven maar ik vind het toch wel belangrijke details altijd. Dat ze van de Eredivisie weinig mensen namaken snap ik nog wel, maar zulke grote spelers..

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Word er nog niet echt warm van na 3 potjes. Speel altijd met andere knoppen combinatie (alternatief) en dan nog een paar knoppen daar weer van veranderd. Dus nu is dat druk zetten een beetje lastig!

13. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij blijft steeds hangen op 99 % en segt al de heletijd "cant download fifa 12" iemand dit ook?

14. Seh

Seh Guest

Je internet is kapot man, niets aan te doen! :confused::confused:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon geduld hebben. Dat had ik ook rond een uur of half 12 en na 10 minuten was de download alsnog binnen.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk overwegend positieve reacties verwacht.

Hmm, vanavond zelf eens downloaden.

17. EdThaSt0rm

EdThaSt0rm Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan eindelijk weer op Live sinds 11 uur vanmorgen! Momenteel aan het downloaden, 40%... hopen dat ik er niet afgeknikkert word voordat hij klaar is :p

18. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens die nieuwe commentator bij Engels ben ik ook nog niet echt fan van. Wat praat die kerel irritant zeg. Verlang terug naar John Motson van Fifa 97 :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dus? Ik vind het gewoon lame, ik wil gewoon echt gezichten hebben. Tegenwoordig moet en hoort dat gewoon te kunnen, ze zijn gewoon lui.

Zie dat je wacht op Forza 4, zou jij ook niet melden dat het minder zou zijn als er opeens een Mercedes logo op je BMW is geplakt of je Audi R8 eruit ziet als een Fiat Panda? :+

20. Seh

Seh Guest

Zeker even wennen, binnenkort de PES demo ook maar even spelen. Vorig jaar niet eens gedaan, maar nu begin ik toch te twijfelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina