1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Carriere begonnen met AZ. Vier wedstrijden gespeeld, alles gewonnen. Alleen is Altidore nu 4 maanden geblesseerd :'-(
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat heeft EA zijn site slecht voor elkaar zeg, ben een half uur bezig met het uploaden van een filmpje die nog steeds niet op de site staat :mad:

    Is de tijd die je kan uploaden serieus maar 5 seconden? Ik kan die keyframe niet verplaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat je steeds van de EA-servers af gegooid wordt? Bijvoorbeeld als je Career mode start of een wedstrijd speelt en na afloop krijg je geen ervaringspunten omdat je niet meer in connectie staat met de EA servers. Of dat je een filmpje wilt uploaden en dit niet kan omdat de EA servers zogenaamd niet beschikbaar zijn.

    Ander frustratiepunt zijn de ontzettend trage menu's. Hoe moeilijk is het laden van wat tekst nou?

    Ligt dit allemaal gewoon aan mij of heeft EA er gewoon een zooitje van gemaakt?
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik sta nu na 13 wedstrijden 3de, na de eerste moeizame wedstrijden veel gewonnen en in achtervolging op PSV, in de tussenstanden balk zag ik elke keer dat PSV met 2-1 won en dat is zwaar frustrerend maar net speelden ze gelijk bij ADO.
    Dit is de stand:

    1. PSV 33
    2. FC Twente 28
    3. Ajax 27
    4. Vitesse 27
    5. FC Utrecht 26
    6. AZ 25

    In de beker won ik na verlenging uit bij Heracles met 4-3 :)

    Ik wissel elke wedstrijd wel een speler en tijdens de wedstrijd zet ik altijd 3 wissels in, ik heb vooral moeite met kiezen tussen Bulykin en Sightorsson, en Ozbiliz en Boerrigter. Ik speel meestal zo:

    --Ozbiliz/Boerrigter----Sightorsson/Bulykin----Sulejmani
    -----------------------------------------------------------------
    -------------------------Eriksen--------------------------------
    ------------------------------------------Serero----------------
    -----------------Janssen---------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------
    -Boilesen/Anita--Alderweireld-Vertonghen--Vd Wiel-----
    -----------------------------------------------------------------
    -----------------------------Vermeer--------------------------

    Sightorrson was vaste spits met Bulykin er in de 60ste minuut in, toen ik Siggy rust gaf tegen Excelsior scoorde Bully er 3. Hierna vroeg hij of ik hem weer wou laten spelen om het momentum vast te houden, uit tegen NAC stond hij dus basis en speelde hij superkut, maar ipv in de 60ste minuut wisselen wou ik het 70ste doen en toen scoorde hij in de 65ste een ziek schot :cool:
    Dit is me topscorers lijst:
    1. El Hassnaoui (Gra) 10 goals
    2. Mertens 9 goals
    3. L.de Jong 9 goals
    4. Eriksen 8 goals
    5. John 7 goals

    Bulykin 6 goals
    Sulejmani 5 goals
    Sightorsson 4 goals
    Serero 2 goals
    Ozbiliz 2 goals
    De Jong 2 goals
    Boerrigter 1 goal
    Janssen 1 goal
    Alderweireld 1 goal

    Zo. :)
     
  5. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een lob :?:
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Degene die tactical defending bedacht heeft mogen ze van mij aan een hoge boom opknopen. Bijna elke wedstrijd die ik speel wordt er wel vanaf de aftrap gescoord (ik of tegenstander), waarbij je gewoon rustig dribbelend om tegenstanders heen loopt...slaat nergens op man. Aanvallers nog meer in het voordeel!!!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is gewoon ff wennen. Op het juiste moment tackelen met B en ze zijn zo de bal kwijt.

    Ff een vraagje:

    Hoe kan je het beste voorzetten geven? Soms schiet ik de keihard de tribune in :emo:
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zit net ff op de EA forums te lezen en er schijnt dus een goalkeeper cheat te zijn?? Als je op back/select drukt tijdens een wedstrijd, speelt de AI en bestuur jij alleen de keeper...de computer doet dus ook het verdedigen??

    Waarschijnlijk al langer bekent hier, maar is dit waar?

    EDIT: Dit kan dus online blijkbaar??
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Finesse Shot.
    In deze game is het juist omgedraait normale schoten zijn veel effectiever dan finesse shots.
    Nog een mooi doelpunt online gemaakt 2-0 in de 4e minuut.

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95600488

    Dat die gast niet wegging :p
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb je geen spelers erbij gehaald? Hamkaas had je verkocht toch?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tip voor de mensen hier, haal bij Carrière:

    Lucas (Sao Paolo; wonderkind) als je een genoeg geld hebt.
    Musa (VVV; meteen verkocht) en Assaidi (Heerenveen; wordt meteen verkocht aan Arsenal hier) groeien ook enorm snel.

    Ik heb uit de Noorse competitie (volgens mij) zo'n 19 jarig talent gescout met in het eerste rijtje (snelheid, strength, etc) zo goed als álles boven de 80. Wat een speler _O_.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf begonnen met Twente. Narsingh gehaald voor rechtsbuiten en een talentvolle LV en CV. Heb nu vier punten na drie wedstrijden. Verliespartij was heel stom verdedigd en het gelijkspel niet helemaal eerlijk. In de 90e minuut een pingel tegen, onterecht gegeven imo.

    Heeft iemand hier de handsbal aanstaan trouwens? Ik vind dat je iets te snel tegengefloten wordt dan...
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Alleen één verdediger van 70 die 19 is. Heb veel geld aan scouting uitgegeven en ja Hamkaas verkocht, El Hassnaoui de topscorer is van de Graafschap :+
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn wedstrijden eindigen enorm vaak in 0-0 of 1-0...... gewoon niet leuk meer
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Heb handsbal aanstaan, in ongeveer 10 wedstrijden pas één keer gehad dat het hands was... En dat was bij de tegenstander, dus kan nou niet echt zeggen dat er veel voor wordt gefloten.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Juist slidings vond ik in fifa 11 erg prettig.
    Als je goed timed en inzet krijg je er nooit kaarten voor; ook niet als je van achteren sliding maakt. Je moet alleen niet gaan sliden als iemand net omdraait, dan wordt het wel zo gezien en heb je meteen een kaart te pakken.
     
  18. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheidsrechter is wel echt een stuk minder streng in 12. En Fernandez is veel beter dan in het echt
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan had ik in de demo misschien gewoon pech...
     
  20. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisterenavond lange fifa avond gehad en ik vind dat het te weinig is. Het verdedigen gaat al goed en vind ik een pluspunt maar eens je zelf in balbezit bent vind ik deze fifa en trouwens alle versie's ervoor een stuk minder. Spelers bewegen gewoon niet goed. Medespelers blijven naast je lopen, nooit proberen ze eens een onverwachte loopactie te maken waardoor je een mooie pas kan geven. Ook kansen creëren vind ik altijd een beetje hetzelfde. Ik betrap me erop dat als ik bv de bal in het midden heb al in men hoofd bezig ben met" als ik nu naar daar pas en in 1 keer terugtik en voorzet zal ik niet ver van een goeie kans zijn".Ik heb alle instellingen en pijltjes gezet zoals het zou moeten om echt aanvallend te gaan spelen maar toch maken ze de ééne idiote loopactie na de andere. Het is me allemaal een beetje te veel van hetzelfde. Ik vind het niet normaal dat ik bv gisterennacht mij moet overtuigen om nog een wedstrijdje te spelen ipv het bekende gevoel "na dit wedstrijdje stop ik maar dan speel je nog één en nog één... Pluspunten zijn natuurlijk de licentie's en animatie's maar de gameplay vind ik matig en daar gaat het nu echt over bij een voetbalgame vind ik persoonlijk.

    Begin me nu niet direct de huid vol te schelden,dit is een persoonlijke mening.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina