1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    De online pass gaat per console, dus opzich is het niet gek dat hij geen pass meer hoeft in te voeren. Ik snap niet dat je dezelfde pass 2x kan invoeren?

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fifa 12 was bij de MM en bij de Intertoys gewoon uitverkocht. Toen maar bij de FRS gekocht, waar de PS3 versie was uitverkocht.

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Jongens, ik speel al heel lang geen voetbalgames meer, maar is Fifa nog/weer beter dan PES? Of is PES nog steeds favoriet bij de echte liefhebbers?

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bij PSN kun je downloads op een andere console overnieuw downloaden, bijv. een CoD mappack. Log je gewoon in op je PSN op een andere console, daarna ga je naar je overzicht van je downloads en kun je hem weer overnieuw downloaden. Dus je kunt het vijf keer delen met iemand anders :).

5. Munnie

Munnie Guest

Fifa voor altijd

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vroeger was PES beter, maar als je nu weer wilt beginnen, moet je inderdaad zeker FIFA nemen :).

7. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Komt er iemand hier op Xbox Live?
    Ik kom er maar niet in en m'n broer en een vriend van me hebben er ook al last van ..

8. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hier nog 1;)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik kom er ook niet op...

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van @xboxsupport op Twitter

We are aware of the issues some users are having with Xbox LIVE and are actively investigating. Thanks for your patience ^JG

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom er ook niet op....

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, heb net 1 potje in de demo gespeeld en het oude gevoel waarom ik voetbalgames altijd heel snel saai vond worden bekroop me nu ook weer. Een goeie pot speel je niet door te denken als een voetballer, maar door te denken als een programmeur, poppetje volgen en knopje drukken om de bal te pakken, naar voren sprinten, mss een keer passen en scoren voor meestal ongeveer dezelfde goals (vooral over de grond geschoten). Mss niet eerlijk om na 1 potje al te zeggen en terwijl ik verder nooit fifa speel, maar dit was mn eerste indruk. Ik krijg er geen voetbalgevoel bij. Hoe is dat voor jullie?

Ik heb het dus puur over gameplay (in de wedstrijd zelf) en replayability, de rest is volgens mij prima in orde, behalve dan dat ik best wel wat spelers mis bij Man City in de demo. Zitten die in de volledige game er wel bij? Of zijn de transfers niet geupdate?

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit zou ik niet in een fifa topic vragen. Download gewoon beide demo's, en bekijk dan wat je fijner vind spelen. Fifa en PES kun je niet met elkaar vergelijken. Geen spel is IMO beter, ze zijn gewoon anders, goed op hun eigen manier. Beide hebben hun sterke en zwakke punten.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    PES is weer koning :) Lekker dynamisch, zeer goede AI en weer tof om te spelen. Qua realisme is Fifa PES voorbij in sommige facetten. Vooral de animaties en licenties zijn van een hoog niveau. Maar qua AI van je medespelers loopt PES weer een stukje verder voor op Fifa. Het is maar wat je zelf leuk vindt. Ik denk dat beide games geen miskoop zullen zijn voor de voetballiefhebber.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Speel je ook veel online? Dan moet je sowieso Fifa nemen. AI is alleen iets dat je merkt met offline spelen.

16. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen heeft EA dan wel ongelooflijke kutservers.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En Konami heeft zn netcode altijd dik in orde wou je zeggen? :+

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Na 1 potje is het lastig om al een conclusie te trekken. Ik heb hetzelfde gevoel als jij als ik Fifa speel. Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat PES veel meer dynamiek in het spel heeft. De AI van je medespelers en de tegenstander is van een hoger niveau dan bij Fifa. Echter, de animaties van PES zijn weer niet realistisch te noemen waardoor ook PES niet altijd voelt als echt voetbal. Op tactisch vlak vind ik dat PES meer reageert zoals ik dat vooraf of tijdens een wedstrijd heb ingesteld.

Maar je zal de demo van Fifa wel wat meer tijd moeten geven, leer alles wat beter kennen, misschien gaat er een wereld voor je open.

Overigens is de -terechte- verwachten dat het online gedeelte van Fifa beter op orde zal zijn dan die van PES. Met de kanttekening dat als je Fifa niet realistisch offline vindt spelen, dat dit online echt niet plots zal veranderen.

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  19. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word ik gekickt van de server na 1 minuut spelen. Omdat hij 1 schot op doel heeft en de aftrap had dus meer balbezit krijgt hij 3 punten en ik 0
    Lame kut actie om bij een dc te kijken wie er het beste voor stond. Doe dat alleen als het al 1-0 staat oid

20. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook net opnieuw je online pass moeten downloaden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina