1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Mijn scout komt met allemaal Chinezen aan met allemaal potenties die lijken op 70-91. 8)

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verlies nog steeds constant de verbinding met de EA servers.. Met alles wat ik opstart verbreekt de verbinding. Met geen enkele game heb ik last, maar hier kan ik niet eens de carrière opstarten zonder dat de verbinding verbroken wordt... Ik hoop dat hier snel wat aan gebeurt, want dit is toch wel heel jammer van een erg goede game die toch wel grotendeels draait om de online functies!

3. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem aan het downloaden op pc :)

4. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik met alle fifa titels op de xbox 360 (eigenlijk alle EA Sport games) op de 360.

Er is nooit wat aan gedaan door EA dus zal denk ik nu ook wel niet gebeuren

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb gisteren FIFA 12 binnengekregen van Amazon. Speelt lekker, maar vooralsnog elke uitwedstrijd die ik met PSV speelde heeft de scheids een blauw shirt aangehad, net als mijn spelers. Schijtirritant!

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Online nu in divisie 4, eerste 3 wedstrijden gewonnen :)
    In divisie 5 begon ik met 2 nederlagen maar heb ik op het randje promotie afgedwongen. Na 8 seizoenen 1x niet gepromoveerd.

7. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ea servers:mad:
    Divisie 6 met nog 4 potjes te gaan en hoef nog maar 3 punten te halen.
    1ste potje santos - sunderland 2-2 2de potje santos - schalke 0-1
    3de en 4de potje waarvan ik dus 1 van de 2 moest winnen en waar ik in beide de betere was werd het afgekapt vanwege fout van de ea servers:mad:
    hoe bedoel je genaaid:eek: nu maar helemaal overnieuw beginnnen in divisie 6|:-

8. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel kut, maar toch meer voor die loses.:+
    Die divisie kun je nog vaak genoeg halen;)

9. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Pfff verbinding met de servers is weer bagger vanavond. Heb de hele tijd gigantische lag tijdens online clubs...:mad:

Ook maakt mn Xbox een raar hard geluid als ik fifa 12 speel, maar dat ligt waarschijnlijk niet aan EA...alhoewel ik dat met andere spellen niet heb.

10. Postmen

Postmen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet geinstalleert misschien?

11. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu echt moeite om te winnen. Ik speelde eerst op semi-pro, maar daar won ik met PSV tegen Man. City met 4-2, dus wilde ik eens iets moeilijkers. Maar op professioneel is het net te moeilijk, en helemaal dat verdedigen.

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Net 1 potje PES12 gespeeld, geen instellingen veranderd, niet eens de controls bekeken, verloren, maar toch een betere ervaring. Ik ga zeker beide games wat uitgebreider spelen, maar de eerste indruk van PES is beter. Gevoelsmatig neig ik meer naar Fifa, vroeger ook altijd gespeeld, gelikter, betere graphics, meer opties en speelmodussen volgens mij, europeser, pes slaat de plank mis met muziek, menuutjes etc. Maar puur het spelletje vind ik PES nu leuker, je moet opbouwen, gaatjes zoeken, je kan niet rechtdoor door de verdediging lopen, scoren is moeilijk, en als je slecht speelt verlies je gewoon een pot tegen de computer, krijg je tegengoals, daar moet je bij Fifa behoorlijk je best voor doen.

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat werkt dat instappen met (B) kut zeg, voordat je het weet heb je een penalty tegen. Had ik ook met moeite stond ik 1-0 voor, krijg ik in de 86ste minuut een penalty tegen, gelukkig werd die op de lat geschoten, anders had ik echt mijn controller door mijn tv heen gegooid.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet ook niet als een gek gaan happen als iemand de zestien inkomt, dat doen ze in het echt ook niet hé. Gewoon containen totdat je de mogelijkheid ziet om te happen, net als in het echt dus (als je verdediger bent, zal je het wel snappen).

15. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe Carriere met mn speler (keeper) maar hoe kan ik nou mn team druk laten zetten? op de tegenstander met de bal?

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0

AAAH daarom is het verdedigingen zo makkelijk :D

17. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ff een weekje niet op dit forum geweest, ff alles teruggelezen :p Maar fifa 12 is egt een bazenspel! Nu net gepromoveerd naar divisie 6! Werd daar alleen gebeerd, doordat na een uur spelen (2 - 0 voorsprong) EA er vandoor ging en ik gewoon een lose kreeg :confused: Maargoed, het verdedigen pak je egt snel op, gewoon containen en je teamgenoot eropaf sturen en anders zelf happen op het goede moment, werkt perfect. Heb alleen zo een hekel aan die tegenstanders die als se merken dat je ze de eerste 3 minuten wegtikt ze hem peren voor de deadline (zodat je geen win krijgt) en hoop indd dat die back-optie eruit gaat, zo een tjap als je dat gaat gebruiken, maar las dat je kan zien als de tegenstander dit gebruikt (naamspelersbalk keeper en een cijfer). Beter 1 grote blacklist maken haha

18. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe Carriere met mn speler (keeper) maar hoe kan ik nou mn team druk laten zetten? op de tegenstander met de bal?

19. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de gamefaces van teammates kan downloade bij profclubs??
    bij fifa 11 kon dit wel namelijk... alvast bedankt

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Shittt had net een online potje raak ik gewoon 78) keer de paal.........

scoor je 2 doelpunten maar die clown van een tegenstander maakt 2 zulke erge lucky goals pfffff.......

Kon alles wel kapot slaan........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina