1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had al een idee, dat ik snel moest zijn. Maar die laptop vond het weer zo nodig om eerst een update te draaien. |:-

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    dus hij was echt op voorraad, wtf, ik heb ook geen bericht gehad van ze ofzo dat tie op voorraad was. bummer

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dat online systeem van FIFA is echt kut.

Het van te voren kunnen kiezen van de opstelling is wel een plus punt, zo voorkom je maar halve opstellingen die je in die 35 seconden altijd moet maken.

Maar ik koos bijvoorbeeld PSV en vond het een keer leuk om in het uit shirt te spelen. Na een minuut zoeken vond die eindelijk een 'gelijke' tegenstander, Chelsea! En jawel, met blauwe thuisshirts. Je kunt wel telkens leaven maar vind het klote dat je niet weet tegen wie je speelt en welk shirt diegene aan heeft.. Ook is de standaard opstelling online veel anders dan offline (Tyton ipv Isaksson, Marcelo ipv Derijck, Mertens 80 ipv 78 )

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet precies wat je bedoelt. Heb je een team met een wit tenue en een zwarte en na uren twijfelen neem je de verkeerd kit waardoor je moet leaven. :+

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    de 2 (van Fifa 12) is verschoven, wel goed gedaan...
    op de site zeggen ze trouwens dattie in de winkel 57,95 gaat kosten, dus wel raar als hij in de kassa voor 59,99 staat, toch?

6. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BTW klopt ook niet. ;)

edit: en EAN is idd Fifa 11

Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  7. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Danku! Zal ik vanavond even uitproberen.

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ff weten man, jij helpt me al 3 jaar eerder aan FIFA _O_

Jij had vorig jaar het dubbele betalad toch voor een week eerder oid of was dat iemand anders :D

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik word zo agressief dat ik bij de demo zo vaak naar de verkeerde speler pass. Ik word daar serieus echt gek van! Is er iets wat ik hiertegen kan doen? Of ze gaan wel richting de goede speler maar op een manier waarvan ik denk WTF is dit voor een bal. Of soms past die hem recht in de voeten van de tegenstander. Dan weer ineens VOL terug naar achter.

Ook word ik gek dat je bij bepaalde moeilijkheidsgraden de bal gewoon onmogelijk kan afpakken omdat de spelers telkens ronddwalen met de bal en vaak totaal de verkeerde kant oplopen.

10. Seh

Seh Guest

Passen op manual zetten.

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is het dan niet dat ik al de geringste afwijking met de thumbstick merk? Dat heb ik bijvoorbeeld bij cross passes als ik die op manual zet. De lompste afzwaaiers 8)

Oh en kan ik als ik middelhoge voorzet doe (X X) ook bepalen dat ik hem naar de achterste speler wilt. Hij passt hem meestal naar de voorste speler.

12. Seh

Seh Guest

Ja met voorzetten is het nog even wenne, bij mij vliegen ze ook geregeld gelijk achter. Maar dan kan ik tenminste zelf bepaal waar ik ze neer leg, als ik het eenmaal onder de knie heb.

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik hou dan wel gewoon het lijstje van Siemenn aan. Ik zie dat hij daar ground passes op semi heeft. Kijken of dat beter werkt, kweste van gewenning denk ik.

14. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niemand clubbie vanaaf?????

15. Seh

Seh Guest

Regel maar een early acces, dan wil ik wel mee doen. :+

16. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als jij de points hebt :9

17. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Diehard PES-speler hier, maar ik heb niks tegen FIFA, alleen het is meestal niet mijn ding.

Toch een kans gegeven vandaag.

In het kort:

+ sfeer is gewoon goed en beter dan in PES, heerlijk zo'n srimmend fluitconcert bij een onterechte penalty voor de tegenpartij
    + animaties vind ik echt geweldig
    + keepers zijn ook super kicken, ik schoot een bal op goal, hij liet hem los en bal leek over de lijn te rollen maar hij bokste de bal nog net weg voor de lijn, goede reflex zeg
    + opgooi bal is heel leuk en grappig
    + - dribbelen is aan 1 kant leuk met spelers als hazard, heb echt geweldige individuele aanvallen gehad met als afsluiting mooie beheersde afrondingen maar aan de andere kant voelt het ook wat nep aan
    - schieten op goal vind ik beetje tegenvallen maar dit kan omdat ik misschien nog niet alle controls ken? poeiers op goals lijken niet te lukken
    - balphysics zijn wat vreemd, als het over de grond zweeft
    - lichamen en gezichten van spelers vind ik niet het niveau van PES hebben

Waarschijnlijk zal PES mij iets meer gaan liggen (ik speel enkel en alleen offline tegen vrienden) maar FIFA is absoluut ook een vermakelijk spel. Ik kan me goed voorstellen dat het massa-publiek dit spel waardeert.

18. Seh

Seh Guest

Wait, wut?
    Probeer schieten eens op manual. ;)
    Dribbelen in PES is nog minder realistisch imo.
    En dan de gezichten, the fuck boeit dat nou? Dat heb ik nou echt nooit begrepen. Die zie je alleen als je aan het juichen bent bij een goal. 8)

19. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0

met die gezichten ben ik het wel met hem eens,
    ik bedoel het stadion en fans kan me gestolen worden maar
    op de pitch moet gewoon alles kloppen, maar misschien ben k wel een graphics hoer kan ook 8)

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat vond ik juist in de PES demo zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina