Kan na 2 seizoenen elk potje te hebben gespeeld in de manager game wel een duidelijke mening vormen.
Ik begon op semi-pro met psv, maar dit vond ik te makkelijk, ik rende de tegenstander op de flanken steeds voorbij en scoorde heel makkelijk.
Toen de game op pro gezet, maar hier slalomt de tegenstander met speels gemak langs mijn verdediging. Het is van de zotte dat teams als nec, graafschap of excelsior langs me heen kappen en draaien en elke keer 1op1 komen met de keeper.
Mij lukt het niet om een goede throughpass te geven, elke keer zit de verdediging er tussen.
Ik heb af en toe het gevoel dat ik iets mis in het spel waardoor het voor mij iets makkelijker aanvallen is.
Het nieuwe verdedigen vind ik wel tof om eerlijk te zijn, maar het lijkt net alsof de tegenstander helderziend is, als ik wil ingrijpen, kappen, draaien, passen of er voorbij, moet ik er een verdediger bij trekken, komt er een aanvaller vrij te staan en staat ie weer 1 op 1 met mn keeper.
Dusja, ik geef fifa een eerlijke kans, en me zelf om het te masteren, maar als ik over een week of 2 nog geen plezier hier aan heb, en dat heb ik nu amper, ruil ik hem in voor pro... en dat is zonde, want pro komt nog niet in de buurt van fifa.
Just my 2cents.
PS. mischien dat iemand mij kan vertellen hoe ik een penalty tegen houd? heb er 10tallen om me oren gehad, maar altijd bleef mn keeper staan. ongeacht welke knop ik indruk.
Laatst bewerkt: 7 okt 2011