[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he mensen,

is het helemaal niet meer mogelijk om tegen een vriend voor punten of coins of gewoon ranked iets te spelen, alleen maar friendlies??

2. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, gewoon om echt geld spelen?

3. GRaViTy030

GRaViTy030 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 12 is een goed deel maar hebben jullie ook zijn last van dat de keeper zwakker is vergeleken met fifa 11 de keeper in fifa 12 is duidelijk een stuk zwakker echt vervelend simpele balletjes van wat je denkt dat moet je houden rollen gewoon in het net , vind de keeper in fifa 11 veel en veel beter beetje jammer dat de keeper zo zwak is

4. GRaViTy030

GRaViTy030 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Virgingaming daar kan je voor geld spelen

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind de keepers juist beter? 8)

6. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de keeper veel zwakker met afstandschoten. Echt schoten vanuit stand van buiten de 16, rollen soms gewoon naar binnen. Van dichtbij vind ik de keeper inderdaad wat sneller qua reactie.

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    dude, gebruik aub wat meer leestekens. :)

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel 4-2-3-1 van real madrid. Kleine dingetjes nog aan aangepast.

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe meer Fifa 12 ik speel hoe minder goed ik hem vind. Het verdedigen is in mijn ogen gefaald want niemand gebruikt het meer lijkt het wel. Het lijkt wel of iedereen de AI laat verdedigen en dan bedoel ik niet alleen door op de back button te drukken...

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Keepers zijn in Fifa 12 nog altijd veeeeeeel beter dan in PES 2012, dat zijn net debielen die in het doel staan.

Niet zo klagen dus haha ;)

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een manier om de AI te laten verdedigen dan?

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het valt me wel op dat de AI op Prof bijna niet van afstand schiet...

13. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, door in je controllerinstellingen aan te geven dat je handmatig van speler wilt wisselen en dan tijdens een wedstrijd met je linker- (of rechter- weet niet meer) stick naar een willekeurige aanvaller handmatig over te switchen. Dan kan je met die aanvaller bekijken hoe jou CPU verdedigers hun taak doen, of (en dat is nog dodelijker) met de aanvaller alle eventuele gaten vullen door in de weg te gaan lopen waardoor je een 'passrichting' van de tegenstander blokkeert (als je begrijpt wat ik bedoel, soort zone-dekking). De tegenstander kan nergens meer naartoe waardoor je CPU makkelijk de bal kan afpakken. Het "voordeel" daarvan is ook dat je direct verder kan voetballen, er is geen overgang wat betreft het beeld van keeper naar veldspel.

Ik was daar achtergekomen omdat ik het fijn vind om zelf te switchen van speler en ik tijdens wedstrijden zag dat mijn CPU middenvelders/ verdedigers heel makkelijk de bal afpakken. (ik was te laat met switchen)

Deze manier van spelen is wel super nep hoor, juist het zelf verdedigen geeft diepgang aan het spel. Maar voor sommigen is het hebben van een leuke wedstrijd niet belangrijk, want die willen winnen, winnen en winnen. Maar waarom eigenlijk? Voor een paar goede stats? In mijn ogen gaat het om de fun.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is precies wat ik bedoel. En daarom heb ik minder fun aan fifa 12 dan dat ik had in fifa 11. Als iedereen eerlijk speelt zou fifa 12 een heerlijke voetbal game zijn. Maar omdat ik nu niet meer normaal kan aanvallen vind ik het een stuk minder.

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik blijf het een moeilijke game vinden, instapniveau voor mensen die weinig voetbalgames spelen ligt erg hoog. Speelplezier daalt daardoor wat. Oefening baart kunst, maar ik wil gewoon af en toe een lekker potje spelen en niet eerst een maand lang elke dag uren FIfa spelen voor je het een beetje doorhebt.

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nie helemaal waar, want de ai verdedigd dan wel voor je, maar heel afwachtend, dus zetten niet echt snel druk en pakken gelijk af zoals met die back-knop bullshit.

Gaat iemand nog antwoord geven of wa: Is er helemaal geen mogelijkheid meer om tegen vrienden voor rank/ coins/ weet ik het wat competitief te spelen, maar alleen nog maar friendlies?

17. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan best dat met de back knop er nog meer druk wordt gezet (dat weet ik eerlijk gezegd niet), maar bij de manier die ik beschrijf neemt de CPU wel de verdedigende taken op zich... heb je wel eens een wedstrijd meegemaakt dat je er bijna niet doorheen komt omdat de verdedigers perfect opgesteld staan en nooit happen? dan komt het omdat jouw tegenspeler de verdediging door de cpu laat doen... en op het moment dat het spannend wordt (bv. doelkans in de 16) dan grijpt de cpu echt wel in hoor

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Het frustratieniveau in deze FIFA ligt gewoon veels te hoog.

Medespelers die idiote penalties weggeven, keepers die de bal voor de voeten van tegenstanders leggen, passes die niet daar gaan waar/hoe je ze wilt hebben, de CPU die gewoon 10 minuten de bal in bezit kan houden of er met een matige middenvelder even 6 man uitdribbelt met een stuk of 30 kapbewegingen, etc etc.

Daarnaast gewoon weer die eindeloze menu's en screens voordat je kunt beginnen en alle problemen met een verneukte online enzo...

FIFA 11 en WC2010 waren gewoon beter als voetbalgame. En dan vooral tegen de CPU.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De tegenstander is inderdaad vaker lang in balbezit, maar dat maakt het IMO alleen maar uitdagender. Ze zijn gewoon beter gemaakt, eindelijk. Met de rest wat je daar zei ben ik het trouwens niet eens, dat ligt meer aan jou dan aan de AI m.i..

20. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enige wat ze moete verandere is dat verdedige, zodat als je verliest je ook echt weet van oke ik heb eerlijk verloren , ben niet goed genoeg, nu merk ik vaak dat ik zooveel beter ben, maar door die verdedig "cheats" lukt het vaak tog niet om er met de winst vandoor te gaan. Is er nou al wat over bekend dat ze dit in die grote patch gaan fixen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina