1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Verdedig Cheats?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.091
    Dat kan. Misschien word ik straks gewoon beter en kappen en dribbelen ze er niet meer zomaar doorheen, maar nu heb ik toch vaak het gevoel dat hele matige middenvelders over kap en dribbel bewegingen/skills beschikken die niet echt op de werkelijkheid gebaseerd zijn, en ze soms ook dwars door je tackles 'glijden' zonder dat je ze raakt. Dat kan nogal frustrerend worden in sommige potjes.

3. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je (A)(B)(A)(B)(A)(B) gevolgd door (RT) en (LT) tegelijk ingedrukt houdt krijg je er 4 verdedigers bij

Nee ik doel natuurlijk op de back knop en zet het expres tussen haakjes ;)

4. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen de servers er bij jullie ook uit|:-?

5. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  6. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk doe je het dan niet goed,want die Danny-DH schrijft hier al de hele week dat hij zo verdedigd,dus het zal ook wel goed kunnen gaan,al zie ik dat ook gewoon als laffe shit...

Wegens misbruik van het tegen vrienden spelen is het niet meer mogelijk ranked tegen elkaar te spelen,is mij net toegefluisterd...

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kan iemand mij uitleggen hoe het nou zit met dan Steun je Club?

Zeg maar ik steun Chelsea, moet ik dan alleen maar wedstrijden met Chelsea spelen om me Erv naar Chelsea te sturen óf kan ik ook met andere clubs spelen en gaat de Erv automatisch naar Chelsea?

8. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat laatste...

9. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    De paal en lat zijn ook dit jaar weer erg goed. Ze hebben al weer heel wat van mijn prachtschoten uit het doel weten te houden

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mailtje gekregen met de code voor mijn pre-order bonus, waar moet ik deze invullen, want dit staat niet in het mailtje?

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg echt zovaak in de 90e minuut een treffer tegen, echt 9 van de 10 matches kan ik erop rekenen dat ik dan een goal tegen krijg.

Is het niet tegen de computer dan wel online8)

12. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel bij ultimate team denk?

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, siemenn liet gister aan mij zien dat als je goed kan aanvallen dat verdedigen helemaal niet werkt. Kwam vaak 1 op 1 en werd kansloos uitgespeeld steeds. Dus het is geen laffe shit want als je de bal snel laat rondgaan moet ik ook gewoon verdedigen!

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het verdedigen in deze FIFA noujuist heel goed gemaakt, want ik heb zo mijn eigen tactieken ervoor. Vraag Danny-DH maar, ik verdedigde best strak op de man. :)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooi, de hele tijd volle druk. Begreep er niks van haha en niks lukte. Moet het toch ook onder de knie gaan krijgen. Heb ook pas 10 wedstrijdjes offline en misschien 25 online gespeeld. Moet dus nog ff flink oefenen. Bij een wedstrijd of 200 mag er niemand meer langs ;)

16. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eens, het is super goed gemaakt, het komt echt aan op skills... en als je die niet hebt dan wordt het best wel lastig.. je moet echt denken als een verdediger... waar ik meer last van heb zijn die kl#te physics, oftewel dat hotseknotse bagonia voetbal waarbij de spelers en keepers over elkaar heen struikelen en de bal plots..... voor de speler van de tegenstander komt te liggen.

17. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ben zelf behoorlijk slecht in het uitspelen van een verdediger, waardoor ik vrijwel altijd vast loop op een laatste verdediger, iemand een tip in zo'n één tegen één situatie (niet tegen de keeper, maar tegen een verdediger)? Ik hoef geen hoogstaande trucjes, me een beetje op weg helpen qua controls is voldoende, dan kan ik er zelf een beetje in oefenen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Draai de onnatuurlijke kant op. Wil je wegdraaien naar rechts, draai dan naar links. Meestal ben je (online) er dan langs, omdat hij de andere kant verwachtte.

19. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Dit soort 'trucjes' heb ik iets aan, bedankt :)

20. Seh

Seh Guest

Ik gebruik de rechter stick heel vaak om de bal voorbij de verdediger te tikken. Zelfs met niet al te snelle spelers ga je er in ieder geval even voorbij. Vergt wel wat oefening om het timen te leren, maar het werkt wel goed. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina