1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Naar links draaien is inderdaad een goede, omdat het bijna een normale reflex wodt om naar rechts te kappen aangezien bijna elke speler met rechts schiet. Als je continu naar links draait met Van Persie, moet je ook weer eens proberen om naar rechts te draaien. Of in plaats van diep te gaan steeds, ook een balletje rond te passen.

Als je 1-op-1 komt, kan je wachten op een medespeler en dan met z'n tweeen uitspelen. Dat is de beste manier ;).

2. Seh

Seh Guest

1 op 1 gewoon wat ik net al zei, met de rechterstick de keeper voorbij. Easy enough. Behalve als er al gelijk een speler naast je loopt dan altijd afleggen, 99% is dan een goal.

3. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zal deze lessen binnenkort eens in praktijk proberen te brengen. Vandaag vijf online potjes gespeeld waarvan vier verloren, enige oefening is dus nog wel nodig :)

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tot nu toe elke keer gepromoveerd. Nu zit in in divisie 6. In divisie 7 heb ik 3x verloren dus da stemt mij niet echt positief. Moet echt leren anders te verdedigen.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als je wat echte trucjes probeert imponeer je de tegenstander, klinkt vaag maar als je eenmaal een trucje heb gebruikt denk de tegenstander daar de volgende keer ook aan en kan je er makkelijker langs op een simpele manier. Al ben je niet goed in trucjes, de tegenstander heeft er altijd moeite mee om op in te spelen. Als echt trucje zal ik je aanraden met een 4/5 ster trucjes speler met je rechter pookje 2x schuin naar achter te tikken, dan haalt je speler hem achterlangs. Als je dat beheerst ben je al een end want zo kan je ook de keeper passeren die door een speler wordt bestuurd :)

Ik promoveerde voor het eerst niet in divisie 6, degradeerde uit divisie 3 naar 4 en promoveerde toen alleen maar, je wordt steeds beter als je tegen betere mensen speelt dus dat komt wel goed ;)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb 0-0 gespeeld en 0-1 verloren. Die nederlaag was echt onnodig maar heb zelf ook weinig uit kunnen spelen. Had het idee dat ie de back knop gebruikte maar weet het niet zeker. Moet sowieso 10 punten halen want dan blijf ik in 6.

Edit: 3e wedstrijd 0-0. Nog niet gescoord in de 6e divisie :mad:

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand tips/trucs/lessen hoe ik goed moet verdedigen? Gewoon puur al alleen de basis, heb een paar keer de tutorial gedaan, maar bak er nog steeds niks van :p

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zo kut als ze die back knop gebruiken. Ik zie gewoon dat hij alleen maar zijn keeper heeft links onderin. Het stomme is dan nog als die als een halve steeds op de 16 gaat staan en ik alles er in stift :+ Mag wel opgelost worden van mij...

9. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Iets staat me tegen aan Fifa 12 online (UT, Clubs H2H). Ik weet niet wat het is, maar ik zit bijna elk potje gefrustreerd te spelen (kan ook aan mij liggen:D).

Verdedigen heb ik aardig onder de knie, maar het kansen creëren gaat echt moeizaam, vooral in Ultimate Team. Ik ben een speler die snel past, niet echt iemand die gaat dribbelen met spelers, maar het snelle tikken gaat echt kut in Fifa 12. Ik heb het gevoel alsof spelers stil blijven staan als ik ze aanspeel. Het gaat heel stug allemaal, niet lekker vloeiend zoals Fifa 11.

Daarbij komt ook nog eens dat spelers van de tegenstander altijd als kometen op mijn spelers afschieten als ze de bal aangespeeld krijgen, dus zodoende ben ik hem vrij snel kwijt. Kan iemand mij zeggen hoe je dit doet?

Mijn favoriete mode, online clubs, is ook zwaar verneukt. Bijna iedereen speelt met cpu als any en 5 man verdediging...

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Pfff er zijn mensen echt vervelend online. Waarom alle filmpjes, 3x pauze van 36 seconden, in de rust 36 seconden en dan op het eind nog het hele filmpje niet doorklikken? Zitten die alleen op de Xbox om het andere niet naar hun zin te maken?

11. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik fan ben van Arsenal, heb ik mijn eerste paar wedstrijden afgewerkt met Tottenham. Een 5 sterren team in FIFA wellicht wat overrated maar goed je speelt dan ook voornamelijk tegen Real Madrid, Barca en Spanje. Heb tot nu toe bijna al met wedstrijden met Tottenham gewonnen, wat een beesten team. :D
    Mijn spel past ook goed bij Tottenham, veel draven over flanken en de boel de 16 in gooien. Met Bale en Lennon is wordt je op je wenken bedient en zelfs met D.Alves en Abidal of Marcelo en S.Ramos is er dan geen houden aan. :D

Heb wat wisselend gevoel bij het nieuwe online zoeksysteem. Mis toch wel wat dat je niet kan zien tegen welk team je speelt, al spelen bijna al die pussy's online met Real Madrid/Barca en Spanje...
    Als je een interlandje wil spelen speel je nu vaak tegen clubteam dat vind ik wel wat jammer.

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Retweet

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had met virgin gaming een match van 10 dollar gewonnen. En eerst was het bijgeschreven maar later hebben ze het gewoon doodleuk weer terug genomen. Met als reden Winnings correction ofzo. Iemand dit ook eens gehad?

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.092
    Zo fucking scripted :mad: Ben die challenge een beetje an het doen, dus in de 90+ minuut maak ik de 2de treffer. En ja hoor, vanaf de aftrap, CPU dribbelt en pingel er weer door heen, een schot, een foute keeper van mij, een rebound voor de voeten van de tegenstander, en in de 90+++ minuut maken ze snel weer even de gelijkmaker.

Walgelijk.

15. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je de CPU (op semi-prof) dat laten doen .....???
    op worldclass of legendary oke.....
    volgens mij moet jij weer us aan de slag met de tutorial :lol:

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.092
    Geen idee, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat je de goal in de blessuretijd maakt terwijl ze in de 6-7 minuten ervoor geen bal hebben geraakt, en vervolgens dribbelen ze er zo weer overal doorheen om via de zoveelste kutblunder van de eigen keeper de bal weer op compleet idiote wijze voor de voeten te krijgen en die bal erin te schieten.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar in FIFA11 of FIFA 10 WC gebeurde dat NOOIT, en hier komt zoiets nu al meerdere keren voor terwijl die game net uit is.

Dat klopt niet.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Moet ook zeggen, dat hoe meer ik h'm speel, des te minder ik h'm gaat vinden. Buiten het feit dat het online compleet verziekt is, krijg ik continu dezelfde goals tegen en maak ik ook steeds dezelfde goals. Kwestie van het strafschopgebied vanaf de hoeken benaderen en een geplaatst schot in de verre hoek, nog net geen scoringsgarantie, maar 9 van 10 gaan er netjes in.

Wat nog erger lijkt dan in voorgaande delen is dat ik eigenlijk moet verliezen, maar op één of andere manier toch weet te winnen. Natuurlijk heb ik het ook andersom ;)

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb ook wel het idee dat ze wat onnatuurlijk hard aanzetten als je voorstaat. Al merk ik wel dat je met geduldig verdedigen een aardig eind komt. je moet iets meer op resultaat gaan spelen. Dus al sta je 1-0 voor, lekker die bal achterin laten rond gaan de laatste 5 minuten.

Verder moe je ook de tijd voor je aanvallen nemen. Dus rustig opbouwen. kijken waar iemand heenloopt en dan pas passen.

Ik het idee dat dat in voorgaande delen wel iets dynamischer was. Maar als je naar het hedendaagse voetbal kijkt op tv is er ook verdomd weinig ruimte als je eenmaal op de helft van de tegenstander bent.

Neem niet weg dat ik pas met online begin als dat gekut met die keepr-cheat gepatched is.

19. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten even oppassen bij ultimate team watch list zette ik 550 op pastore en kocht hem maar in me trade pile staat dat ik hem voor 1500 kocht en die 1500 is er afgegaan:confused:

Ps: zag hem staan voor 500 begin prijs en ik zette 550 en dat werd winnende bod

20. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

nee in fifa 11 of de WC gebeurde dat noooit omdat alle niveaus toen makkelijker waren, dat is mijn mening........
    ik verdedig zo: ten eerste, FOK de B button ( echt pas doen als je 100 procent zeker bent ) ik hou altijd A in , als je dan goed meeloopt en de timing hebt , pak je ook die ballen af........ het is een kwestie van precies in een bepaalde hoek tegen de tegenstander aanlopen............ en ik geef eerlijk toe vanaf worldclass is elke aanval van CPU : dribbel/kappen/draaien/dribbel/arrhhg!!/kappen/draaien maaar als ze rond de 16 komen pak ik ze wel aan.... maar dat neemt niet weg dat elk aanvalletje een stress-situatie is. ik weet dat het moeilijker is geworden ,maar een betere AI maakt het spel echt niet nepper ........ misschien heb je hier wat aan ...._0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina