1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Nadat ik mijn gameface had gedownload was me mannetje ze huidskleur benen armen grijs geworden iemand die weet hoe je dit verhelpt ? bij fifa 11 s t gwn goed.

2. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe,ik had het ook met Fifa 10,blijkbaar heb je de 1e keer op de vraag over automatische opslag iets verkeerds aangevinkt.
    En vaak komt het ook omdat je tijdens het spelen van de EA servers word gekicked,dan zie je na de wedstrijd rechtsonderin dat de gegevens niet verstuurd konden worden,terwijl je niks krijgt te zien dat je van servers af bent...

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nou lekker dan, ben dus idd een boel accomplishments van de arena kwijt, maar hij heeft wel een deel gesaved :confused: Hoe moet ik dat dan de volgende keer opslaan?

Ik had ze allemaal op de doelmanaccomplisments en 2 andere na, ik moest 3 vrije trappen erin schieten en ik moest een afstandsgoal maken vanaf meer dan 29 meter, maar dat is moeilijk met de VP, iemand tips?

4. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Fifa 12 --- Fifa 12-profiel --- opslaan/laden/verwijderen --- opslaan --- Fifa 12-profiel,en dan kan je je persoonlijke instellingen opslaan...

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, tnx, ga ik maar overnieuw beginnen, pff.

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Net op virgingaming dat toernooitje zonder inleg gewonnen, weet iemand of ik die 20 dollar gelijk kan laten uitkeren?
    Of moet ik dat eerst een X-aantal keer inzetten?

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Met dank aan jullie eerdere tips zojuist drie keer op rij gewonnen met Real Madrid en daardoor naar divisie negen gestegen!

8. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zei dat ook alweer van dribbelen met rechterstick erbij,
    aan diegene: bij mij speelt ie de bal naar rechts of voor zich uit en krijgt de tegenstander hem...:confused:

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fifa 12 UT Gold Pack Code

4J2E-BJ48-X2CZ-9PX7

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je kan het als het goed is laten uitkeren ma

Ik, je moet LT er ook bij gebruiken, als je alleen de rechter stick gebruikt speel je de bal voor je uit, dat kan je gebruiken voor het sprinten richting de keeper of een aanname in één keer de juiste kant op.

11. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bah code al gebruikt, dankje viktor:thumbs:
    Heeft iemand nog code, had gepreorderd bij gamemania en waren vergeten de code te geven|:-

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    voor die UT Gold Pack?

Jammer dat diegene niet meld dat hij hem gebruikt.. maar heb je die nodig dan PM ik je mn laatste

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Had me zin nog niet afgemaakt :+

Je kan het volgens mij meteen laten uitkeren ja, wel betaal je bij elke withdrawal 3$ service kosten o.i.d.
    De site verdient erg veel geld aan alle potjes!

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Kun je dat geld meteen op je bankrekening laten storten? Nee zeker? :'-(

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, dat virgingaming. Jammer dat dat ander spelleke niet daar tussen staat.

Hoe is dat online, kan je dan quick ranked spelen en instellen dat je niet tegen topteams wilt? (bij fifa, niet bij virgin)

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je 20dollar gewoon laten uitkeren, duurt 2-3 dagen. Wel gaat er 3 dollar transactie kosten vanaf.

17. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het komt dat ik geregeld mijn connectie verlies met de servers van EA? Mijn NAT is open, dus vind het zo vreemd.. Heb nu al een aantal keer meegemaakt dat ik ruim voorsta en de wedstrijd bijna klaar is, en dat ik er dan wordt uitgegooid.. erg vervelend als dat uiteindelijk 3 kostbare punten blijken te zijn bij het promoveren

18. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf niet online h2h, maar een vriend van mij wel, hij heeft dit ook al een aantal keer gehad dat hij voor stond en een melding kreeg dat de verbinding was verbroken met de servers. En dat aan de hand van het wedstrijd verslag de uitslag zou worden bepaald. Bij het terugkomen in het begin scherm bleek dat hij de wedstrijd verloren had, terwij hij soms met 2-0 of meer voor stond.

Het lijkt erop dat de tegenstander dit kan veroorzaken.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    De een heeft er last van de ander niet. Ik ook vaak genoeg dat ik de server er niet op kan....

Heb zelfs 1x gehad, won een wedstrijd, wilde een goal opslaan. Kreeg een error in beeld en werd van de server gekicked. Daarna bleek dat ik geen overwinning had gehad....

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Eerste keer meteen dat 20$ toernooitje gewonnen :). Wat moet je doen als je tegenstander niet komt opdagen? Heb niet zo'n zin om 2 uur te wachten daarop....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina